Recensie Bonita, Pieter Vanderdoncktdoorgang 9 Links Gent 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het zou mij verwonderen dat bonita zou kussen op de mond en al zeker niet voor de instapprijs van 50 euro. Zoenen op de wang mag je bij bonita doen, dat geld zoals bij 95 procent van de dames.
 
Laatst bewerkt:
Het zou mij verwonderen dat bonita zou kussen op de mond en al zeker niet voor de instapprijs van 50 euro. Zoenen op de wang mag je bij bonita doen, de est kist geld zoals bij 95 procent van de dames.
'de est kist' ? Wat bedoel je hiermee? Vind het dan niet het vermelden waard om te schrijven 'zoenen' terwijl het op de wang is.. oké goed voor andere om te weten dat het mag tot daar bij haar.. maar echt niet speciaal..
 
'de est kist' ? Wat bedoel je hiermee? Vind het dan niet het vermelden waard om te schrijven 'zoenen' terwijl het op de wang is.. oké goed voor andere om te weten dat het mag tot daar bij haar.. maar echt niet speciaal..
Typfout van de gsm. Moest zijn dat je mag kussen op de wang, dat dit meestal wel het geval is bij 95 procent van de dames. Ik heb geluk gehad bij de Congolese Chiara dat ik alles mocht doen ermee. Zelden zo'n dames geweten. Nu ja, laat ze dit iedereen doen of was ik een uitzondering vraag ik me dan af. Feit is dat je al direct voelt of de dame in kwestie sympathie heeft voor je of dat het echt om te caschen is zoals bij de meerderheid.
 
Sorry Brabus dat ik het vermeld en dat het niet speciaal is maar je vraagde het toch zelf? Ze kust ook op de mond dan? Ik heb deze dame al meerdere keren bezocht en bij bonita mag je niet zoenen op de mond (normaal gezien toch niet). Of tenzij hij er idd extra heeft voor Betaald maar dan nog. Ik heb het haar destijds nog gevraagd en ze zei duidelijk dat ze dat niet doet. Bonita is normaal heel zakelijk. Killerbody en heel knap gezichtje maar voor echte gfe ben je bij bonita niet aan het juiste adres.
 
Sorry Brabus dat ik het vermeld en dat het niet speciaal is maar je vraagde het toch zelf? Ze kust ook op de mond dan? Ik heb deze dame al meerdere keren bezocht en bij bonita mag je niet zoenen op de mond (normaal gezien toch niet). Of tenzij hij er idd extra heeft voor Betaald maar dan nog. Ik heb het haar destijds nog gevraagd en ze zei duidelijk dat ze dat niet doet. Bonita is normaal heel zakelijk. Killerbody en heel knap gezichtje maar voor echte gfe ben je bij bonita niet aan het juiste adres.
is waar.. geef u gelijk. we weten allebei een dame die wel zoent op de mond in Gent 😉
 
Ze zit er wel meestal als ik er ook eens passeer. Maar ze muist er graag nog een vanonder ook heb ik al gemerkt om dan haar plaats terug in te nemen. Dus vrees niet het ergste als ze er niet zit en doe eventueel een wandelingetje als je haar echt wil bezoeken 😉.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerste keer bonita bezocht. Ik was aangenaam verrast toen ik haar naam vroeg dat ze bonita noemde. Zeer spontane dame. Bij het binnenkomen vroeg ik wat er mogelijk was, waarop ze antwoorde normaal sex for 50euro. Nog even gevraagd voor kissing maar dat doet ze niet (of maakte ze me toch wijs).
Dan even verder gelopen. Ze ging direct uit de kleren waarop ik volgde. Ze vroeg niet achter het geld maar toch maar direct gegeven, dan kwam ze met haar kont tegen me lul wrijven. De borsten en nek likken was geen probleem. Dit kon ik zeker apresseren. Na het gewrijf op het bed gaan zitten, condoom er om en diep pijpen. Na wat pijpwerk vroeg ze om te neuken. Ik ben begonnen met missionaris, wel met een kwak gelijmiddel. Ze kan duidelijk wat verdragen want ik heb een aantal keer goed doorgepompt. Dan haar favo standje gevraagd.. "doggy.." hier eens werk van gemaakt en met haar haren wat gespeeld/naar achter getrokken. Dit vond ze duidelijk niet erg. Helaas kruid verschoten, had ze nog graag eens zien rijden.. nuja kortom, het was een topbezoek!
 
Na het lezen van bovenstaande commentaren mij ook eens gewaagd aan Bonita. Ik kan alleen maar bevestigen wat hier boven geschreven staat. Mooie vriendelijke dame met een sportief lijf waarvan je alleen maar opgewonden geraakt. Alles correct en rustig afgehandeld. Voor herhaling vatbaar.
 
Je kan er eigenlijk niet naast kijken. Ze zit in het overdekte gedeelte en ze zit meestal met haar kont op de vensterbank, met haar rug dus naar het venster gedraaid. Krullend haar en de knapste die in het overdekte gedeelte zit overdag. Normaal gezien begint ze den ik rond 10 u 30 a 11 u en blijft ze tot ongeveer 15 a 16 u
 
Goh, "de knapste" is nu wel een relatief begrip.

Het is mijn type niet, ben er nog nooit bij geweest.

Maar ze is wel mooi, da's een feit. En gezegend met een prachtig figuur. Wat zich natuurlijk wel regelmatig eens voordoet met die dames ;) .
 
Bonita heeft het weer gekunt! Ik ben blij niet in Gent te wonen anders ging ik iedere dag langs
Ze blijft toppertje en heeft meer werk dan andere dag dames. Ik moest zelf twee beurten af wachten.
Nog wat info 6 augustus gaat ze op verlof! En 7 augustus is haar verjaardag dan word ze 28!
Ze keert terug uit verlof ergens eind augustus zei ze me.
Ik ga dan wel weer eens langs gaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan