WHEM Bonnie, Enschede

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.267
30/06/21
3.375
43
Eigenlijk ben ik niet op zoek naar ervaringen met Bonnie...ken haar al van haar avonturen in Eindhoven en Almere. Altijd een hele fijne klik mee gehad, prachtdame!

Maar sinds lange tijd blijft ze hangen in Enschede. Daar zat ze toen al regelmatig, maar nu alleen nog maar daar.

Wie haar kent en contact heeft met haar: enig idee of ze nog plannen heeft meer naar Midden- Nederland te komen, ooit?

(En ja...kan het haar zelf ook vragen, maar wellicht is iemand goed op de hoogte).

 
Van wat ik zo weet huurt ze daar een appartement en blijft ze ook in Enschede. Nu moet ik ook erbij zeggen dat ik haar al meer dan een half jaar niet bezocht heb ondanks dat het niet lang rijden is voor mij.

Ik had er ook een zeer goede klik mee! Aardige dame en toont ook oprecht interesse :)
 
Ik heb gevraagd of ze van plan is nog meer naar het midden van het land te verkassen. En een compliment gegeven. Vond ze zo leuk dat ze zou proberen meer naar het westen te ontvangen. Of het ook ervan gaat komen is natuurlijk een tweede.
 
Top. Heb het haar ook al meermaals gezegd en kreeg dezelfde "belofte", maar we zijn inmiddels ruim een jaar verder...hoe meer mensen dit doen, hoe beter 💪
 
hm, ik ken wel een Bonnie met kinky nummer 532968, maar die is al heel lang van de radar af. Ik kan hier uiteraard geen foto plaatsen maar ik vroeg me af of dat dezelfde persoon is? Kan het aan de advertentie niet goed zien omdat haar gezicht daar geblurd is
 
Al snel nadat die online was al niet meer...
En blijkbaar ook niemand geweest.
Heb zelf wel contact gezocht, maar dit verliep heel stroef en "bijzonder". Moest bewijzen dat we eerder contact hadden en na wat heen en weer gechat zei ze me "I believe you". Toen werd het stil en later kwam er nog een bericht dat ze wilde videobellen, iets wat ze (mij) nooit eerder heeft gevraagd. Ik vond het een vreemde gang van zaken. Kan aan mij liggen, maar ben er toen niet op ingegaan in elk geval. Dag later was de ad offline. Vreemd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan