Bornedries, Sint-Truiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BigBenny

Moderator
Forumleiding
Forumpionier
Hangt er wel echt vanaf voor welk event hoor.
In Climax heb ik ook al liggen gapen, op gangbangs zelfs.
Koppelavonden in Bornedries hoor ik ook veel negatieve zaken over. Schijnt in het begin veel beter te zijn geweest dan nu.
Voor corona ben ik regelmatig naar Bornedries geweest ,maar het concept is helemaal veranderd. De toegangsprijs is wel naar beneden gegaan, maar nu moet je wel voor elk drankje betalen. 5 euro of zo, als ik me niet vergis. En het lekkere eten dat ze vroeger verschaften is er ook niet meer.

Nu gaan we natuurlijk niet naar dergelijke clubs voor het eten en het drinken, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er nu een ander publiek wordt aangesproken.
 
Voor corona ben ik regelmatig naar Bornedries geweest ,maar het concept is helemaal veranderd. De toegangsprijs is wel naar beneden gegaan, maar nu moet je wel voor elk drankje betalen. 5 euro of zo, als ik me niet vergis. En het lekkere eten dat ze vroeger verschaften is er ook niet meer.

Nu gaan we natuurlijk niet naar dergelijke clubs voor het eten en het drinken, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er nu een ander publiek wordt aangesproken.
Helemaal eens met dit bericht. Vrijdagavond nog eens naar Bornedries gegaan, mijn laatste keer was pre-corona. De altijd vriendelijke William is niet meer aan de ingang te bespeuren, werkt er ook niet meer. Fabiola loopt er wel nog rond in een sexy uitdagend pakje waar haar siliconen tieten bijna uitvallen. Heel geil om te zien maar zij is als gastvrouw nooit actief helaas.

Maar mijn eigenlijke review is bedroevend: deze club is vergane glorie. Niet alleen is het warm buffet zoals in deze thread wordt gezegd spoorloos, maar het is ook nog eens vervangen door een koude salade-bar met wraps en broodjes die qua smaak neigen naar prefab-warenhuis eten. O ja, en tomatensoep die ook niet vers was volgens mij maar dezelfde bliksmaak had als Knorr.

Je moet nu ook rondlopen met een kaartje waarop wordt aangeduid wat je drinkt: 2,5 euro voor bier en fris, 5 euro voor cocktails, likeuren en sterke drank. Ik liep altijd op slippers in boxer en moest nu dat kaartje constant vasthouden. Totaal geen rekening mee gehouden. Ik drink zelf ook graag Martini Bianco en dit was een namaak-martini die niet eens in de buurt kwam van de echte. Toen ik de dame achter de bar erop attendeerde, zei ze dat meerdere dranken niet premium zijn. Ik vind dit voor een club waar ik 5 euro moet betalen voor sterke drank niet kunnen. En dan ook nog eens in een smal long-drink glaasje dat tot de nok is gevuld met ijs. Nee, dat hoort niet voor die prijs, beste Luc.

Ook het volk dat er komt is beduidend minder aantrekkelijk dan in Eroxx, moet ik eerlijk opmerken. Daar kan je als eigenaar uiteraard niets aan doen. Maar ik zag geen enkele jonge meid van in de 20 van een koppel. Dus ook geen enkele kunnen neuken omdat er gewoon de hele avond geen rondliep, ook geen ingehuurde. En in Eroxx altijd meerdere keren prijs gehad op vrijdagen met jonge meiden. Er liepen een 30-tal singles achterin rond en er lagen zo'n 5 koppels van middelbare leeftijd die max 1 man uitnodigden. De rest bleef in de disco. Ik ben dan ook weggegaan zonder enige ervaring.

Oh en dit toch ook nog even vermelden: de GSM-ontvangst is vreselijk. Ik was van wacht en moest af en toe mijn gsm checken. Onmogelijk in Bornedries, zelfs niet bij de ingang. Toen ik de wifi-code vroeg en vertelde dat ik van wacht was, kreeg ik die niet. Als er geen ontvangst is van Proximus of een andere provider, dan zou ik toch een publiek wifi-netwerkje verwachten.

Nee, klantgericht is Bornedries niet meer. Eerder een melkkoe van Luc die zijn zaak kapot maakt en er op zijn pedestal staat toe te kijken. Jammer, zeer jammer.
 
Ik ben donderdag 21 juli 2022 naar de donderdag naturisten dag geweest. Was voorheen mijn favoriet met een half gevuld BD, relaxte sfeer, toffe naturisten en veel actie. Begon destijds om 20.00 uur en vanaf het begin stond de parking vol. Nu begon het al om 15.00 uur vanwege speciale zomertijden maar om 16.30 uur stonden er nog maar 5 auto's op de parking waarvan waarschijnlijk ook nog de een of ander van personeel. Ben eerst gaan tanken en later toch maar naar binnen gegaan ondanks grote twijfel. Ik hield me vast aan vroegere herinneringen en wilde die fantastische avonden zeer graag herbeleven. Na Corona was mijn verlangen enorm. Helaas werd het een tegenvaller. Ik had de indicatie serieus moeten nemen want het kwam niet meer goed die avond. In het begin waren er 2 koppeltjes en een aantal alleengaande mannen en in de loop van de avond kwamen er wel meer koppels bij maar natuurlijk ook meer mannen waardoor de verhouding toch scheef was. In totaal was BD nog niet voor een kwart gevuld, erg teleurstellend en omdat er zoveel mannen de ganse tijd hopeloos door BD aan het lopen waren, op zoek naar een koppeltje waar wat meer bij mocht, bleven de koppels ook op afstand. Geen orgies, geen groepsactiviteiten, alleen koppels onderling en af en toe een alleenstaande man erbij. Ik had het geluk bij een mooi koppeltje uit Huy te mogen aanschuiven. Verder was er een alleengaande dame zeer actief bezig, ik dacht een Braziliaanse en die werkte de ene na de andere man af. Het zou me niet verbazen als zij tot 'het personeel' zou behoren. Was zij er niet geweest dan waren heel veel mannen gefrustreerd huiswaarts gekeerd. Wat positief was, was het eten: zoals vroeger, warm en koud buffet dat continue werd bijgevuld, fantastisch, voor ieder wat wils. De ruimtes waren ook zoals vanouds met zelfs enkele verbeteringen, en het buitenterras zag er ook fraai uit, helaas werd er gezien het regenweer geen gebruik van gemaakt. BD verdient meer, de erotische ruimtes zijn zeer uitnodigend, erg spannend en zeer gevarieerd. Tegenvaller was nog dat je een kaartje kreeg bij binnenkomst waar de drankjes op bijgehouden werden. De eerste 5 waren voor mij gratis, daarna betalen…..
En dat betekent dus dat ze afstappen van het systeem: 1 entreeprijs bij binnenkomst en dan kun je de beurs thuislaten. Je weet nu dus van tevoren niet meer wat je kwijt bent. Erg jammer. Bovendien zit je de hele avond met dat kaartje opgescheept. En dat op een naturisten avond! Wie raadt waar ik mijn kaartje heb gelaten? Conclusie van deze avond: teleurstellend. Ik kom pas weer terug als ze van het kaartjes systeem afstappen en gewoon 100 euro rekenen voor alles inclusief. Ik ben met de auto dus drink geen alcohol en die 10 cola zullen het hem ook niet doen. Maar het belangrijkste is nog dat het weer moet vollopen met publiek. Oh ja, ook nog zwaar irritant: het was naturisten dag en bij de ingang duidelijk op een flyer aangegeven dat boxers, slip en ander ondergoed niet geaccepteerd zou worden op deze dag. Desondanks liepen er toch een stuk of 5 mannen (nieuwe Belgen zal ik ze maar noemen) de ganse avond in boxers rond, en ze werden niet aangesproken door het personeel. Jammer, want dan doe je niet wat je belooft. Voorlopig geen BD meer voor mij, ga liever een keer (1e x!) naar Errox in het vervolg.
 
Gisteren (24-07) op een zondag geweest en ik was onder de indruk van de hoeveelheid mensen er aanwezig waren. Buiten lag alles goed vol, het was dan ook een zonnige dag. Een beetje alle leeftijden en figuren gezien maar al bij al een leuke namiddag/avond gehad. Actie was er ook zeker meer dan genoeg. Kom ik hier nog terug....jazeker!
 
Zo, na een aantal teleurstellende bezoekjes aan Divine, nu Bornedries proberen op donderdag. Dan is het thema naakt.
Debbie kikt daarop en daarom wil zij er naar toe. Voor ons een hele rit, maar als zij lekker geil verwend kan worden dan is dat prima. Gezelschap/aandacht van "NieuweBelgen" is niet gewenst…..
Wie gaat Debbie heerlijk verwennen?
Stuur een pm dan maken wij contact.
 
Gisteren Zondag nog eens naar Bornedries getrokken
Héél leuke namiddag gehad op hun strand met 's avonds lekkere BBQ
Vele mooie en zeer actieve koppels leren kennen
Wat ons betreft iets te weinig mannen maar toch een heel geslaagde dag
Ons gaan ze ( zeker bij dit mooie weer) nog terug zien .
 
IK zal ook eens iets schrijven,heb dit nog nooit gedaan.Wij zijn een leuk mooi hetro koppel en gaan enkel naar clubs als het enkel voor koppels is...wij willen geen horde mannen achter ons hebben en zijn een paar keer per jaar enkel bij club bornedries geweest...overlaats naar eroxx en the climax geweest voor koppels...de grote en speelruimtes zijn nog geen 1/4 wat bornedries te bieden heeft..wij doen pr.....en dan die drankkaartje bijhouden vinden wij ook irritant maar gaan nergens anders meer.....nu zaterdag ook aanwezig
 
Bornedries is echt fantastisch. Ik ga er al jaren heen en bezoek ook andere clubs maar Bornedries blijft één van mijn favorieten.
Misschien even toevoegen waarom het zo fantastisch zou zijn, want vergeef me mijn sceptische blik maar een nieuw profiel dat dit soort commentaar toevoegt zonder te specifiëren waarom voegt mijns inziens niet echt iets toe. Ik begrijp het ook niet als ik je commentaar van iets hoger lees die hier haaks op staat... 🤔

Mijn indruk bij een laatste bezoek was wat je in je eerdere commentaar schreef: een enorme tegenvaller. En ik ging er voor 2019 ook vaak heen op vrijdagen. Dus ik ben benieuwd wat jou nu dan weer zo fantastisch lijkt aan deze club als ik zie dat ik veel van de vroegere vaste bezoekers van Bornedries nu in andere clubs tegenkom. En zij delen allemaal mijn mening dat Bornedries helaas met zijn steeds wisselende concept en betaalformule de klanten heeft weggejaagd.
 
Laatst bewerkt:
Tsja geeft wel te denken… wij willen de club bezoeken maar het is eind weg (209+km) en dan op een donderdag bij het thema naakt. Ja dan wil je toch wel dat dat veel actie is vooral v mijn vrouwtje.
Nu gaan wij nog " regelmatig" n amai en daar wordt zij lekker verwend. Eerder gingen we ook n Divine maar die heeft het thema nude alleen op de tweede en vierde donderdag. Soms lukt het maar dan zijn wij er en misschien een of twee heren …
Dat valt dus tegen maar vanwege het thema gaan wij. Nu op basis v onze agenda zouden wij in het gunstigste geval pas op 10 nov kunnen…,of uiteraard er sprake is v e meevaller…..
Het gaat er bij ons om de sex die zij kan hebben met andere beschaafde westerse mannen….mail naar: [email protected] v meer info😂
 
Misschien even toevoegen waarom het zo fantastisch zou zijn, want vergeef me mijn sceptische blik maar een nieuw profiel dat dit soort commentaar toevoegt zonder te specifiëren waarom voegt mijns inziens niet echt iets toe. Ik begrijp het ook niet als ik je commentaar van iets hoger lees die hier haaks op staat... 🤔

Mijn indruk bij een laatste bezoek was wat je in je eerdere commentaar schreef: een enorme tegenvaller. En ik ging er voor 2019 ook vaak heen op vrijdagen. Dus ik ben benieuwd wat jou nu dan weer zo fantastisch lijkt aan deze club als ik zie dat ik veel van de vroegere vaste bezoekers van Bornedries nu in andere clubs tegenkom. En zij delen allemaal mijn mening dat Bornedries helaas met zijn steeds wisselende concept en betaalformule de klanten heeft weggejaagd.
Niks mis met een sceptische blik ErSte! Voor corona ben ik een keer of 10 bij BD geweest en had altijd een top avond. Na corona ben ik onlangs nog een keer geweest en dat was een tegenvaller. Niet qua erotische ruimtes, buffet, bar en natte ruimtes want die zijn nog altijd fantastisch, maar waar vroeger 150 mensen op een naturisten avond waren, waren er onlangs 30 en die lopen dan verloren rond in zo'n grote club.
 
Zo! De kogel is door de kerk. Na lang wikken en wegen besloten morgen 10 nov 2022 Bornedries voor het eerst aan te doen.
Hotelletje geboekt dus hoeven niet meteen terug te rijden.
We gaan het beleven.
D wil haar fantasie beleven en dat is aan de bar een lekkere pik( pikken) pijpen en te neuken bij de bar.
Wie treffen we aan?

Stuur maar een bericht naar
[email protected]
 
Zo! De kogel is door de kerk. Na lang wikken en wegen besloten morgen 10 nov 2022 Bornedries voor het eerst aan te doen.
Hotelletje geboekt dus hoeven niet meteen terug te rijden.
We gaan het beleven.
D wil haar fantasie beleven en dat is aan de bar een lekkere pik( pikken) pijpen en te neuken bij de bar.
Wie treffen we aan?

Stuur maar een bericht naar
[email protected]
Ik hoop dat jullie volop kunnen genieten en dat Debbie een paar mooie stijve lullen aangeboden krijgt. We vernemen natuurlijk graag jullie recensie.
 
Eten: top
Terwijl ik in sauna was hield een kerel D gezelschap. Achteraf ellenlang gesprek maar geen actie.
Was teleurstellend v haar.
Hopelijk veel geilere ervaring volgende keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan