Recensie Bovi van Bansuksom, Brecht 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

spetter01

Wandelaar
50
26/08/22
40
4
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.bansuksom.be
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Omdat mijn afspraak in Wuustwezel niet door kon gaan door een dubbele boeking (ja ja!), heb ik naar Bansuksom gebeld. Voor Corona kwam ik daar vaak bij Min en af ten toe bij Ploy. Naar aanleiding van recensies hier, wilde ik afspreken met Namo of Mina, maar die waren niet beschikbaar. Ik kreeg de keus uit Bovi, Lin en Pim. Ik had de foto's van de site bij de hand en koos voor Bovi, omdat ik op slank val.
Aangekomen bij Bansuksom werd de deur open gedaan door een oudere dame (Malie waarschijnlijk). Ik vertelde dat ik een afspraak had met Bovi en ik werd naar een kamer gebracht. Daar stond ik dan. Het was 2 over 3 (waarom dat belangrijk is, blijkt later in dit stuk wel, maar jullie zullen de bui al wel voelen aankomen). Na een paar minuten kwam de oudere dame terug met Bovi. Althans, daar ging ik vanuit. De Bovi die bij mij in de kamer stond, had echter heel wat meer kilootjes dan de Bovi die ik op de site gezien had. Het zal wel door Corona gekomen zijn.
Ik kreeg van Bovi een handdoek en vroeg of ik me eerst moest douchen. Het antwoord was kort en duidelijk : "no, first pay", Ik betaalde dus 100 euro en ging douchen in de ruimte ernaast. Zowel de kamer als de badkamer zagen er prima verzorgd uit.
Ik was gedoucht en afgedroogd en lag op het bed te wachten. Uiteindelijk kwam Bovi weer binnen en gaf mij het commando "turn". Ik had geen idee of ik het goed gehoord had, maar na nog een keer "turn", ging ik maar op mijn buik liggen. Het was dus de bedoeling dat madam zich uit kon kleden zonder mijn nieuwsgierige blikken. Dat was de eerste koude douche.
De massage begon. Ik keek op de klok en het was 12 over 3. Bovi ging tussen mijn voeten zitten en begon haar massage bij mijn kuiten. Elke keer als ze olie pakte, was ze flink in haar mandje aan het rommelen. Later zag ik dat haar mandje volgepropt zat met flesjes en rollen. Niet echt handig dus en elke keer weer een vervelende onderbreking van de massage. Nou ja, massage? Eigenlijk was het meer een vorm van aaien met olie.
Na de kuiten kwamen de bovenbenen en de rug aan de beurt. Toen weer terug naar de benen en billen. Weer omhoog naar de rug en vervolgens werd de olie vakkundig in mijn haren gesmeerd. Waar is dat goed voor??!! Dat was koude douche nummer twee.
Koude douche nummer drie volgde meteen. Ik kreeg namelijk het commando "turn". Kon dat waar zijn???? Behalve haar handen had ik geen enkel lichaamsdeel van Bovi op mijn lichaam gevoeld. Dat is toch niet de bedoeling van een body to body? Waarom is de dame in kwestie zelf naakt?
Maar goed, ik draaide dus om. Snel keek ik op de klok. Er waren 10 minuten verstreken. Bovi ging weer tussen mijn voeten zitten en er kwam olie op mijn bovenbenen en buik. Binnen de kortste keren zat ze aan mijn piemel te wrijven. Ik dacht dat dat een eerste voorproefje was, maar ze liet mijn piemel niet meer los. Na een kwartiertje masseren was het kennelijk de bedoeling dat ik de opgebouwde energie (geen idee waar die vandaan moest zijn gekomen!) los zou laten. Dat was dus koude douche nummer vier.
Ik heb heel erg mijn best gedaan om mijn hoogtepunt uit te stellen, maar ik moet toegeven dat haar handwerk niet slecht was. Na een minuut of 5 kon ik het dan ook niet meer tegenhouden. Alles werd opgeruimd en Bovi ging aan het hoofdeind van het bed zitten. Ik moest mijn hoofd op haar schoot leggen en kreeg een borstmassage. De olie die ze daarvoor gebruikte, werd vervolgens weer fanatiek ik mijn haren gesmeerd. Misschien snap ik het niet, maar in mijn beleving hoort olie daar niet te zitten.
Om kwart voor 4 kreeg ik "thank you" te horen en mocht ik weer douchen. De massage had dus effectief een half uur geduurd.
Het douchen heb ik uitvoerig (en helemaal in mijn eentje) gedaan. Terug in de kamer heb ik me aangekleed. Er werd geen woord gesproken. Ik was daar niet voor in de stemming na deze rip off, maar voor Bovi was de stilte kennelijk ook prima.
Om 3 minuten voor 4 zat ik in de auto en reed weg. Voor een massage van 30 minuten zonder body to body door een chagrijnig Aziatisch propje vind ik 100 euro erg duur. Deze ontmoeting komt met stip in mijn top 3 van aanfluitingen!
 

Ik denk niet dat dit Bovy was, staat wel op hun site maar niet op redlights.
Ik ben vroeger een paar keer bij Bovy geweest, een knap, fijngebouwde meid.
Haar massage was niet super maar ging er wel mee door. Je bent idd opgelicht, heb ik ook wel een paar keer meegemaakt, een andere vrouw aangesmeerd gekregen en achteraf beseft dat er iets niet klopte.
 
Huis WAS correct. De goede tijden zijn daar weg. Tijdje terug na 2j nog eens geweest voor nancy en was niet vet. Ik ga er niet meer naartoe. Momenteel chinese massage beter dan de rommel momenteel in thai massage land
 
Mee eens, na de coronalockdown is het salon niet meer wat het geweest was. Ik krijg nog steeds natte dromen als ik denk aan Ploy. Wat een geweldige "masseuse" was dat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan