Boyzilian (brazilian wax voor man) afsluitend met HJ

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Corthai

Newbie
Forumpionier
23
05/07/21
20
1
Gewone wax salons ken ik genoeg.
Ik vroeg mij af of iemand een salon (of wax-dame privé) weet die na de waxbehandeling en lekkere HJ geeft als afsluiting.
 
Scheren zoek ik niet, geeft mij te veel uitslag op de huid. Sinds ik waxen heb ontdekt ga ik daarvoor. Dus, echt niemand bekent met een waxing lady die nog en aftercare behandeling doet?
 
Waarom het linkje niet openbaar maken? Of heeft deze dame aangegeven dat dit linkje niet gedeeld mag worden. Ik ga er van uit dat als het om een massage salon gaat er wel een website is.
 
voor Harry 40 en anderen , er bestaat ook nog zoiets als Discretie de dames lopen er niet mee te koop dat ze extra's doen
als ze een salon hebben ofzo . e
En dat het dan overal openbaar wordt gemaakt , dat iedereen het hier mee kan lezen.
grt GW22
Sorry hoor maar als we hier ergens geen rekening mee houden hier op het forum is het discretie toch? Tig dingen die wij delen over dames waar ze geen behoefte aan hebben als we het vragen of ze informeren toch?
 
Sorry hoor maar als we hier ergens geen rekening mee houden hier op het forum is het discretie toch? Tig dingen die wij delen over dames waar ze geen behoefte aan hebben als we het vragen of ze informeren toch?

Zaken (en huizen/appartementen) waar prostitutie zonder vergunning bedreven wordt worden gesloten door de gemeente .

Ook een HJ valt onder prostitutie - en daarom noemen we geen adressen van massage salons , wax/beaty salons , of adressen van thuis-ontvangende dames die dat doen - om het de overijverige opsporingsambtenaren het niet al te makkelijk te maken.

Als een bedrijf niet adverteert met erotiek heeft het geen vergunning ervoor . (vandaar dat alleen de privehuizen, en de thaise massagesalons MET vergunning duidelijk zijn over wat je kunt krijgen)
 
Zaken (en huizen/appartementen) waar prostitutie zonder vergunning bedreven wordt worden gesloten door de gemeente .

Ook een HJ valt onder prostitutie - en daarom noemen we geen adressen van massage salons , wax/beaty salons , of adressen van thuis-ontvangende dames die dat doen - om het de overijverige opsporingsambtenaren het niet al te makkelijk te maken.

Als een bedrijf niet adverteert met erotiek heeft het geen vergunning ervoor . (vandaar dat alleen de privehuizen, en de thaise massagesalons MET vergunning duidelijk zijn over wat je kunt krijgen)
Soms vind ik dit wel wat hypocriet. Want een zaak met vergunning heeft vaak veel moeite moeten doen om die vergunning te krijgen, en staat onder toezicht van politie, belastingdienst enz enz vanwege de strenge regels hieromtrent. Een zaak zonder vergunning heeft al deze regels/controles niet en profiteert daarvan wat in feite oneerlijke concurrentie is voor de zaken mét vergunning. En als ze dan niet besproken mogen worden komt dat een beetje over als wel de lusten maar niet de lasten (van het illegale).
 
Terug
Bovenaan Onderaan