Brainstorm: mobiele gloryhole

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JanOniem

Wandelaar
Forumpionier
93
01/07/21
116
Hallo iedereen,
Na reeds lang mee te lezen, toch maar eens de stap zetten om een eerste bericht te plaatsen :).
Ik ben al een tijdje aan het brainstormen/fantaseren over een mobiel gloryhole en zou graag jullie feedback hierover willen weten...

Concreet zou het gaan over een anonieme bestelwagen waarin een gloryholewand wordt geplaatst. In de wand zou een afsluitbaar deurtje komen, alsook het gloryhole zelf dat kan afgesloten worden. Telkens langs de "gever" kant uiteraard.
Het deurtje zou zijn om incognito vanop de bestuurders/passagiersstoel naar achter te gaan. Het gloryhole zelf zou ik afsluitbaar maken om zo meer controle/veiligheid te bieden over de situatie. De achterdeuren van de bestelwagen zouden langs de binnenzijde geopend kunnen worden waarlangs de "gever" ook kan in- en uitstappen. Voor de veiligheid zou ik buiten ook 360° camera's voorzien met een monitor aan de "gever" kant, zodat die ten alle tijden een zicht heeft rondom de bestelwagen.
In de bestelwagen, aan de "ontvangst" kant, zou voldoende verlichting en een klein spoelbakje voorzien worden.

Denken jullie dat dit levensvatbaar is (of om in thema te blijven: is dit een gat in de markt :))?

Zouden er dames zijn die in dit concept zouden meewerken als "gever"?

Zie ik nog dingen over het hoofd?

Am I going insane? :D

Alle feedback is welkom!

Alvast bedankt!
 
Vergeet het maar als je controle krijgt dan is het snel afgelopen met de mobiele glory-hole, met de nodige boetes.
Hmm, ik weet niet of ze in België je zomaar een boete kunnen geven daarvoor? Ben geen expert, maar een internetzoektocht leverde niet direct iets op dat dit niet zou mogen?
 
Op de advertentiesites staan genoeg aanbieders van cardates, en sowieso staat deze site vol met sekswerkers die werken op manieren die eigenlijk niet mogen, ze komen er blijkbaar mee weg.

Misschien heb je wel iets van een bordeel vergunning nodig.

En de APK keuring van de wagen wordt ook een interessant proces.
 
Hallo iedereen,
Na reeds lang mee te lezen, toch maar eens de stap zetten om een eerste bericht te plaatsen :).
Ik ben al een tijdje aan het brainstormen/fantaseren over een mobiel gloryhole en zou graag jullie feedback hierover willen weten...

Concreet zou het gaan over een anonieme bestelwagen waarin een gloryholewand wordt geplaatst. In de wand zou een afsluitbaar deurtje komen, alsook het gloryhole zelf dat kan afgesloten worden. Telkens langs de "gever" kant uiteraard.
Het deurtje zou zijn om incognito vanop de bestuurders/passagiersstoel naar achter te gaan. Het gloryhole zelf zou ik afsluitbaar maken om zo meer controle/veiligheid te bieden over de situatie. De achterdeuren van de bestelwagen zouden langs de binnenzijde geopend kunnen worden waarlangs de "gever" ook kan in- en uitstappen. Voor de veiligheid zou ik buiten ook 360° camera's voorzien met een monitor aan de "gever" kant, zodat die ten alle tijden een zicht heeft rondom de bestelwagen.
In de bestelwagen, aan de "ontvangst" kant, zou voldoende verlichting en een klein spoelbakje voorzien worden.

Denken jullie dat dit levensvatbaar is (of om in thema te blijven: is dit een gat in de markt :))?

Zouden er dames zijn die in dit concept zouden meewerken als "gever"?

Zie ik nog dingen over het hoofd?

Am I going insane? :D

Alle feedback is welkom!

Alvast bedankt!

Denk dat er weinig vrouwen zijn die hier aan mee gaan doen. Mannen genoeg waarschijnlijk. Net als de naaktstranden.
 
ik weet het niet hoor, zou er zelf geen gebruik van maken, achterin een geblindeerde auto stappen, je uitkleden en je piemel door een gat steken. Voelt meer als een scenario voor een ontvoering, of overval (aan de achterkant van het gat staat iemand met een schaar en zegt je geld of je piemel wordt wat korter)
 
Een origineel idee.. Mijn vriend heeft ooit afgesproken met iemand die zijn bestelwagen had omgebouwd tot iets soortgelijks, ik ben er als verrassing in beland, en was een geile ervaring. Misschien kennen we elkaar al, lol.
 
Dit soort dingen zijn gemakkelijk te bouwen, dit zou je zelfs in een aanhanger of iets dergelijks kunnen bouwen.
En voor diegene die een vrachtwagen hebben, je zou het in het transport ook gemakkelijk kunnen maken.

Het is allemaal mogelijk, echter moet je altijd rekening houden met (sta)hoogte en eventueel isoleren om geluid te dempen
 
Terug
Bovenaan Onderaan