"Brave" en "Stoute" massagesalons.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BigBenny

Moderator
Forumleiding
Forumpionier
Een lid vroeg of je in een Thaise massagesalon altijd de "happy ending" krijgt aangeboden, dan wel dat je er zelf naar moet vragen. Het antwoord op die vraag is "dat wil wel eens wisselen". Meer fundamenteel echter is de vraag of in alle massagesalons "happy ending" een mogelijke optie is. En dan heb ik het over "massage salons", niet over de instellingen waar je op een kilometer afstand al van kan zien dat massages maar een heeeeel klein deel van de inkomsten uitmaken.

Je hebt in essentie twee soorten massage-salons. De "brave" en de "stoute". Soms is het onderscheid heel duidelijk, soms is het wat meer verdoken.

Als je naar een kamer wordt gebracht met een douche of bad en een massagetafel of een matras op de grond, dan is de kans groot dat het een "stoute" versie is. Daar is het niet moeilijk om een Happy Ending te versieren, zeker als je een "oil massage" heb gevraagd. Vaak wordt er tijdens het eerste deel van de massage (wanneer je nog op je buik ligt) al eens met een stout hqndje wat afgedwaald naar de edele delen. En als je je dan omdraait en de masseuse ziet dat je niet ongevoelig was voor die aanrakingen, wordt de vraag al snel gesteld of er extra diensten kunnen worden verleend. Maar let op, vaak betaal je de massage plus de "extra diensten" gewoon bij het afrekenen voor je buitengaat. Oops, weg discretie ...

Worden de massages gegeven in enkel met een gordijntje van elkaar afgescheiden ruimtes dan is de kans eerder groot dat het een "brave" massage-shop is. Mits wat aandringen kan een "hand job" er nog wel eens inzitten, maar het is niet gegarandeerd.

En die Thaise dames weten ook wel hoe het zit: als je er binnenkomt met vrouw en kinderen denk ik niet dat ze extra diensten zullen aanbieden. Als er iets is wat de Thai ten allen prijze willen vermijden dan is het drama en problemen en geroep en gescheld.

Telkens ik samen met de Thaise vriendin naar een massage-shop ben geweest was er nooit sprake van extra diensten die werden aangeboden. Behalve bij Honey Bee massage, maar daar hadden we dan ook voor een erotische couple massage gekozen. Dus dat telt niet mee. Ik kleed me ook altijd helemaal uit bij de massage en zorg bij het omdraaien op m'n rug dat ze m'n pik (die dan vaak al stijf is) goed kunnen zien, maar ik heb nooit succes gehad wanneer de vriendin mee was (maar in een andere kamer werd gemasseerd). De masseuse legt gewoon de handdoek eroverheen en gaat door met de massage. Wanneer ik er alleen was, zat een hand job er meestal wel in, soms een blow job, en heel zelden "boom boom". Bij alles behalve "boom boom" hield de masseuse overigens gewoon haar kleren aan.

Samengevat, stel je verwachtingen niet te hoog in wanneer je naar een massage-shop trekt met de ganse familie. Je zal een goede massage krijgen, maar daar blijft het dan meestal ook wel bij.
 
Eerste schifting zit voor mij al bij de kleding en uitstraling en vaak leeftijd van de dames. Zelden een jonge meid in Thailand meegemaakt die ook goed kon masseren.
Nette Thaise traditionele kleding geeft in mijn ervaring een enorm veel kleinere kans dan de ladies die in de casual kleding lopen.
En dan bedoel ik niet de shortpants en met uitpuilende nom jaj, want dan zullen ze meestal nauwelijks kunnen echt masseren, maar zijn wel getraind om de overtollige sappen uit u te trekken.

Als ik twijfel en geil ben vraag ik altijd fullbody? Hum noi massage? Afhankelijk van de reactie ga ik mee of niet ;)

Maar, er zijn altijd uitzonderingen, ooit midden op het Thaise platteland bij een keurige massagetherapeute in pak geweest die me een soort broekpak dwong aan te doen. Ik had rugpijn, dus kwam ook voor een behandeling.
Maar het pak had wijde pijpen en ze wist niet hoe snel ze daar langs omhoog moest gaan ;)
 
Als je het hier niet mee krijgt, lukt het je denk ik nergens mee ;)
Hum noi betekent iets als kleine slang, is Thaise slang voor je kleine vriend.
Dus dat weten ze dan allemaal ;).

En het kan natuurlijk ook gewoon in gebarentaal... Dan betekent elke vinger die ze aangeven qua prijs 100 baht...
 
Terug
Bovenaan Onderaan