Bremerhaven, Lessingstraße

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bram01

Wandelaar
85
05/12/21
77
Moest afgelopen week langs Bremerhaven. Dan natuurlijk altijd even kijken in de Lessing Strasse. Het is niet een hele nette buurt, maar voel me er niet onveilig. Het is een zijstraat van een drukke winkelstraat. Dus je bent er zo weer weg. Heb daar wel paar keer hele knappe meiden gehad. En de prijzen vallen mee, vanaf €30,-. Ik denk dat iets meer dan de helft van de ramen leeg was. Maar bezetting was wel hoger dan een tijd terug. Kon niet echt een super mooie dame vinden. Had mij ingesteld op alleen maar een pijpbeurt. Aan het einde van de straat (gerekend af de winkelstraat) aan de rechterkant een normaal ogende jonge dame. Niet heel knap maar wel een leuk gezichtje met weinig make-up. Dus maar even een praatje gemaakt. Toen ik zei dat ik nog even ging kijken bleef ze vriendelijk. Dus later teruggegaan. Snel even een wasje, op bed en condoom ging erom. Maar toen kwam de tegenvaller, was wel beloofd maar het topje mocht niet uit. Dacht toch maar proberen wat leuks van te maken. Toen wilde ik staande gepijpt worden. Ging gebukt ze voor mij staan zodat ik nog wel met een hand in de bh mocht. Wel lekkere tieten. Toch snel klaargekomen. Bij het aankleden nog even naar de leeftijd gevraagd. Eerst 2 vingers omhoog en daarna 1. Precies mijn doelgroep.
 
Ik ben al dikwijls heel kort bij de Lessingstraße gepasseerd, op max 100 meter. Maar ik wist niet dat daar vlak om de hoek zo'n buurtje was. Volgende keer ik daar passeer misschien toch eens een kijkje gaan nemen. Binnenstappen zal wel niet gebeuren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan