Recensie Melany/Bella/Brenda, Vlissingen (voorheen Leiden, Veenendaal, Enschede) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brammetje

Wandelaar
65
24/12/21
20
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/enschede/9044721-brenda
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben geweest! Viel niet tegen. Foto komt niet helemaal overeen. Maar neemt Noet weg dat het wel top was!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9044721-melany
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Melany geweest in Almere. Het is zonder twijfel de dame op de foto's. Een hele vriendelijke en knappe Colombiaanse vrouw die redelijk Engels spreekt en het graag nog beter wil leren. Maar je kunt al een goed gesprek met haar voeren. Een vertaalapp is niet nodig, al vindt ze het leuk om jou een beetje Spaans te leren en andersom meer Engelse woorden van jou te leren. Ze heeft sexy rondingen en een afgetraind plat buikje. Mooie volle billen. Helaas zijn haar borsten niet zo mooi geworden en voelden ze bovendien een beetje hard aan. Flinke littekens ook aan de onderkant. Maar ze is knapper dan haar foto's doen vermoeden.

Bij binnenkomst stelt ze je goed op je gemak. Het voelt heel natuurlijk aan om bij haar te zijn en alles verloopt rustig en relaxed. Er was geen enkele haast te bemerken. Zoenen doet ze heel voorzichtig en af en toe komt er een tongetje naar buiten. Dat is allemaal wel minimaal. Misschien als je vaker komt dat ze op dat vlak wat meer los komt. De sex was uitstekend! We hebben elkaar uitgebreid oraal verwend. Ze is fris en verzorgd beneden. Pijpen was prettig maar niet heel diep. Daarna condoom erom en verschillende standjes, met name met haar bovenop, doorgenomen. Melany doet goed mee en zorgt ervoor dat ze zelf ook aan haar trekken komt. Ze krijgt dan een vervaarlijke, bijna hysterische blik in haar ogen. Dat was best kinky. Uiteindelijk in missio gefinished met haar benen in mijn nek.

Na de daad nog wat gedronken en gekletst. Douchen was mogelijk maar geen gebruik van gemaakt. Ik ben een vol uur binnen geweest. Ik ga zeker nog eens terug want ik denk dat het dan nog leuker wordt! Al met al een prima dame om te bezoeken.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9044721-bella
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben in het verleden bij deze dame geweest en ik vond haar in het echt tegenvallen ze ziet er minder goed uit dan op de foto's minder mooi gezicht en cellulitis op de kont. De seks zelf was ook niet bijzonder te noemen pijpen deed ze amper niet diep genoeg alleen de eikel verder paar standjes met haar geprobeerd maar gevoelloos allemaal alsof ze niet wou. Ik vond haar in iedergeval zeer matig en de moeite niet waard.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan