Recensie Brenda, House of Pleasure, Kinrooi 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roger28

Newbie
Forumpionier
12
01/07/21
5
8
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/526364-brenda
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren de dame bezocht.
Een dame met flinke rondingen en ze ziet er wel goed uit strak in haar vel iig.
Onder de douche zat ze al aan me waardoor mijn kleine jongen al gelijk op oorlogsterkte was.
Pijpen doet ze zonder en de seks was ook lekker ze was ook lekker strak waardoor ik na 20 min al klaar was gekomen terwijl het normaal wel wat meer moeite kost soms ben ik na anderhalf uur nog steeds niet klaar gekomen.
Daarna heeft ze me even lekker gemasseerd en daarna ronde 2 maar ben niet meer gekomen.
Alleen communiceren is lastig daar ze alleen Spaans spreekt.
En zoenen doet ze helaas alleen naar kusjes op de mond geven en geen tongzoenen.
 
Gister weer eens naar HOP gereden, na het voorstellen voor de blonde rondborstige Brenda gekozen. Communiceren is alleen nog een dingetje ik spreek geen Spaans en zei wel en een heel klein beetje Engels. Na eerst op de kamer te douche op bed beland. Lekker wat liggen knuffelen en tongzoenen waarna Brenda vroeg of ik met of zonder condoom gepijpt wilde worden, zonder natuurlijk wat ze ook erg goed deed. Daarna een rubbertje gemonteerd en haar eens lekker geneukt was heerlijk met uitzicht op haar monstertieten. Toen ik bijna kwam het rubber eraf getrokken en over haar tieten gespoten. Daarna een massage gekregen en aan een tweede ronde begonnen. Weer lekker pijpen en neuken en tot slot het rubber in haar vol gespoten. Na een uur afscheid van haar genomen. Was een fijne ervaring voor 120 euro voor een vol uur.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor de tweede keer bij HOP geweest. Afspraak gemaakt bij andere dame maar was niet meer beschikbaar bij aankomst. Brenda was nog de enige wat natuurlijk niet erg was want het is echt een mooie vrouw. Grote lekkere borsten, mooi strak lichaam en een grote ronde latina kont.
Na samen douchen begon ze mijn lichaam te verkennen met haar mond, ondertussen stopte ze mijn grote vriend tussen haar heerlijke borsten.
Ze ging over naar het pijpen wat ze wel lekker deed, niet echt diep maar zoog wel goed en hard.De ballen werden ook niet overgeslagen.Ik wilde hier nog even van genieten maar ze wou geneukt worden, in doggy haar heerlijk genomen. Echt een fantastisch uitzicht op die heerlijke billen, dit in combinatie met haar strakke poesje zorgde voor een heel intens orgasme, ze kreunde ook heel hard wanneer ik wat harder ging( fake? ), het maakte me wel geil in ieder geval. Daarna nog de overige paar minuten genoten van een massage die ook wel lekker was. Flink ontspannen naar huis gegaan.
 
Voor de tweede keer bij HOP geweest. Afspraak gemaakt bij andere dame maar was niet meer beschikbaar bij aankomst. Brenda was nog de enige wat natuurlijk niet erg was want het is echt een mooie vrouw. Grote lekkere borsten, mooi strak lichaam en een grote ronde latina kont.
Na samen douchen begon ze mijn lichaam te verkennen met haar mond, ondertussen stopte ze mijn grote vriend tussen haar heerlijke borsten.
Ze ging over naar het pijpen wat ze wel lekker deed, niet echt diep maar zoog wel goed en hard.De ballen werden ook niet overgeslagen.Ik wilde hier nog even van genieten maar ze wou geneukt worden, in doggy haar heerlijk genomen. Echt een fantastisch uitzicht op die heerlijke billen, dit in combinatie met haar strakke poesje zorgde voor een heel intens orgasme, ze kreunde ook heel hard wanneer ik wat harder ging( fake? ), het maakte me wel geil in ieder geval. Daarna nog de overige paar minuten genoten van een massage die ook wel lekker was. Flink ontspannen naar huis gegaan.
Doet ze ook anaal?
Staat in adv. Maar is dat ook zo?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Kon bij House of Pleasure kiezen uit drie dames: Ann (zo verstond ik het), Natti en deze Brenda. Zag een hele lekkere kleine opdonder voorbij schieten, maar die was helaas niet beschikbaar. Zoals altijd was het chaos bij de entree.

Gekozen voor Brenda. Ze spreekt alleen Spaans blijkbaar. Dat spreek ik ook, dus dan kun je in elk geval communiceren. Ze vertelde uit Brazilië te komen en in Spanje te wonen. Pijpen zonder condoom afgesproken.

Na twee likjes wilde ze al overschakelen op neuken. Gevraagd of ze nog even door wilde pijpen. Dat was veel handwerk. Haar dan maar in haar strakke kut genaaid. Uiteindelijk wilde ik wel weer graag even gepijpt worden en in haar mond spuiten.

Dat mocht voor 50 euro extra. Wederom veel handwerk, waarna ik vrij snel mijn lading in haar keel deponeerde.

Vriendelijke dame, maar matige service. De volgende keer bijHouse of Pleasure kies ik iemand anders.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan