Recensie Brenda, Spijkenisse (voorheen Rotterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De fleppendeflepper

Stamgast
Forumpionier
481
03/07/21
1.308
56
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/9468453-brenda https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/brenda-in-rotterdam-zuid_8163019
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame is zelf echt een genietster en heeft een hele grote inzet . Ze is pijpgeil en is echt een uur met je bezig . Je mag lekker in haar mond klaarkomen en dan sabbelt ze nog ff door voordat ze naar de badkamer sprint.

Rimmen doet ze ook goed en lang als je dat wilt. Wat ze erg kan waarderen is als je met haar tieten speelt en van een potje beffen is ze ook niet vies.

Zelf niet gedaan , maar plassex bij haar is ook mogelijk als je dat van te voren afspreekt.
Anaal vind ze maar niks en aan neuken zonder cd doet ze ook niet aan mee.
Maar ja , je kan niet alles hebben voor dit prijsje .

Nadeel vind ik dat ze iets voller ( maar niet dik ) is en alleen op haar 2hobbydagen te bereiken is.

Ze spreekt accentloos Nederlands en ontvangt enkel op donderdag en vrijdag tussen 10/11 uur en 17 uur . Tot nu toe is ze alleen te bereiken geweest via app of telefoon op genoemde tijden . Dus als je haar wilt bezoeken , beter gelijk dan bellen/appen of toch tussendoor proberen contact te krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze werkt bij mijn weten alleen donderdag en vrijdag (pl tussen 10-18 uur). Dit is haar werktelefoon, dus die zal uit staan. Vermoedelijk tot komende donderdag. Dan zal haar advertentie ook weer online komen ga ik vanuit.
 
Een week of 2/3 geleden zag ik haar advertentie nog online en gaf ze aan dat ze van dinsdag t/m vrijdag overdag beschikbaar is.

Via de app was ze sowieso voorheen ook moeilijk/niet te bereiken omdat ze daar niet mee werkte....... vandaar wellicht de datum van 19-08.

Ik kon haar alleen telefonisch bereiken op haar werkdagen vanaf 10 uur in de ochtend .

Vorig jaar ook meegemaakt dat haar adv. een paar weken uitstond : even afwachten dus....
 
Heeft iemand nog contact kunnen krijgen met Brenda?
Ik namelijk niet 😑.
Heb het geprobeerd een aantal dagen.
Berichten achter gelaten.. Geen reactie

Ik ben benieuwd naar haar maar het is mij niet gegund 😔.


Heb het vermoeden dat het een fake account is of een copy cat.
 
@Handmatig69 Niks fake of welke naam je er aan wilt geven !

Ik ben al bij haar geweest en het was als van ouds.

Ik kon haar ook niet bereiken nadat ik (via reageren op sexjobs) haar Nieuwe telef.nr kreeg.

Op "inspreken" reageert ze niet .
Je kan een appje proberen, maar daar reageerde ze bij mij ook niet op.

Een nieuwe afspraak met haar kon ik ook niet van te voren plannen, want ze zegt dat ze niet vooruit weet wanneer ze "hobby-t" en ook niet of het overdag is of 's avonds..

Ze reageert alleen als je haar belt op de dag dat ze er is, en daar ben ik niet blij mee.
Als ze met je 'bezig' is neemt ze de telefoon ook niet op.
Dus ik bel als ik naar haar wil gaan een paar keer : lekker omslachtig.
Wat dat betreft is er niets veranderd.

Een uur kost nu 120 e bij haar en een half uur 70e.

Verder weet ik alleen dat omdat contact krijgen moeilijk is : de aanhouder wint .
 
Ik heb de genoegen gehad om haar afgelopen woensdag 3 mei te mogen bezoeken. Ze is weer aanwezig. Had afspraak gemaakt om 13.00 voor 1 uur.

Zoals hierboven beschreven het was inderdaad genieten. Aanrader.
 
tongzoenen deed ze niet echt. Zoenen wel met beetje tong.
Leeftijd 38 klopt wel ongeveer.

Ze spreekt vloeiend Nederlands. Is wel kort, dat kan ik zeggen omdat ik zelf 1.68 ben 😜. En ze was een stuk korter.

Ze leek wel veel slanker dan op de foto's. Alle mogelijkheden wat ze heeft staan op de site heeft ze ook gewoon heerlijk uitgevoerd 😁
 
Nog iemand van haar gehoord. Laat ze daadwerkelijk door dat je in haar mond spuit? En rimt ze goed? Begreep ook dat je in haar mond kon plassen??
Ziet er trouwens goed uit? Latina begreep ik? Hoe oud schatten jullie haar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan