Recensie Brenda Star, Tessenderlo 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

galore123

Newbie
15
30/10/21
6
2
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/brenda-star.html
Totale kosten (in euro)
80
Whatsapp contact ging vlot, ik kreeg eerst de straat. Wanneer ik daar was krijg ik de nummer. Dame ontvangt op een appartement.

Wanneer ik binnen kwam, zei ze nog een paar woorden tegen een man in een andere kamer. (Heb hem niet gezien)
Wij gingen naar de propere slaapkamer.

Dame was vriendelijk, kwam wel wat professioneel over.
Op bed begonnen met kussen en tongzoenen waar ze goed aan meedeed.
Na een tijdje ging haar hand naar men penis die stilaan paraat stond en terwijl bleven we kussen.
Ze lag op zo een manier dat ik niet aan haar poesje of borsten kon. Aan haar achterste kon ik wel voelen, maar dat was redelijk hard, moeilijk vast te grijpen.
Na 5 min begon het voor mij een beetje eentonig te worden en begon men stijve weg te gaan. Ik,vond het zelf een beetje genant. Maar heb me dan terug proberen concentreren en hij kwam terug op sterkte. Ik probeerde zelf al initiatief te gaan nemen om haar maar neer te leggen, maar ze bleef kussen...

Ze merkte dan toch dat het goed was geweest en daalde af naar men stijve, en nam hem in de mond.
Toen dacht ik wel even van hmm ze kan precies toch goed pijpen, maar helaas duurde dat misschien 1 a 2 min en toen deed ze een rubber om en kwam op me zitten. Ze was wel strak en toen kon ik eindelijk aan haar borsten, wat ze ook goed toeliet. Deze staken mooi vooruit en waren best zacht waarin ik goed mocht knijpen.
Na 2 min moest ik al schakelen van haar naar doggy. Had wel een mooie kont en heb me dan maar klaar gestoot.
Conclusie, dame was mooi en vriendelijk maar kwam te professioneel over. Had het toch wat geiler verwacht.
Spijtig van het pijpen ook want dat voelde wel lekker en is ook waar ik persoonlijk het meeste van kan genieten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan