Recensie Brianna, Haus nr5, Nordhorn 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
641
05/07/21
1.000
38
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zag Brianna voor de 2e keer op de site van hausnr5 staan.
De foto's lijken bijna sprekend op een dame waar ik vaste klant was in Bochum in 2018/2019. Kapsel hetzelfde, check. Gezicht hetzelfde, check. Naam Brianna hetzelfde, check. Leeftijd matched, check. Geboorteland matched, check. Alleen tattoos zaten op andere arm, twijfel.
Toen Brianna mij welkom heette in de kantine hoorde ik aan haar stem al dat ze een andere dame is, maar gezicht, haar, het kan een zus zijn van de dame zijn die ik in Bochum bezocht. Voornamelijk de tattoos en haar borsten waren anders (helaas hing c-cup behoorlijk, ondanks haar relatief jonge leeftijd), verder bijna een kopie van de moldavische dame uit Bochum.

De eerste 5min waren even aftasten, maar ook haar lach, stukje onzekerheid, gedrag deed mij aan de moldavische dame uit Bochum denken.
Kort samengevat een gedegen sessie zoals je hausnr5 mag verwachten en na de actie nog wat gekletst liggend op bed. Opzich was alles prima en gezellig, maar mistte de bekende vonk en op de terugweg de euforische stemming die je soms na een bezoek kunt hebben om haar nog een keer te boeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan