josvandewalle
Newbie
- 1
- 20/09/23
- 0
Deze dame al enkele malen bezocht, en is zonder enige twijfel hét PIJPKANON van Brussel, ramenbuurt en privé samen, geen 'promo-praatje', als je een betere dame kent geef aub via pm de gegevens door
Britney is een ronde en heel wellustige pijpgrage afrikaanse, zoals je ze droomt, eerder geile MILF dan jonge plank zeg maar
geen compleet droomfiguur (er zijn dames in de buurt te vinden die een slanker lijf hebben), wel zalige borsten (hier ook: niet de grootste van de buurt); maar.... wél een knap en sexy gezicht, en dat is het enige waar je op let als ze een uur of anderhalf uur met je harde snikkel aan de slag is... wat kan deze dame pijpen....
mijn ervaringen, telkens opnieuw, beste BlowJob ever gemixt met girlfriend-experience Pijpbeurt,
Britney weet hoe het moet, doet het met veel overgave en veel plezier, zo lang je wil
naar het schijnt houd ze ervan gebeft te worden, nog niet geprobeert, ik ben gewoon heel egoistisch als ik naar haar ga...
op youppie.net staan er ook wat reviews
aanrader, zonder twijfel
ze zit er elke dag van de middag tot ± 19u
weekend durft ze wel eens over te slagen
heel herkenbaar aan opgestoken haar, heel geile pijplippen
oja: het uur of anderhalf uur gepijpt worden tot je gek wordt rond ik altijd af met een finale doggystyle ronde waarbij je volle gas mag geven,
met veel plezier van haar kant,
als je niet keihard klaarkomt is ze triest
no brainer dus als je houd van gepijpt worden door een geile zwarte dame
Britney is een ronde en heel wellustige pijpgrage afrikaanse, zoals je ze droomt, eerder geile MILF dan jonge plank zeg maar
geen compleet droomfiguur (er zijn dames in de buurt te vinden die een slanker lijf hebben), wel zalige borsten (hier ook: niet de grootste van de buurt); maar.... wél een knap en sexy gezicht, en dat is het enige waar je op let als ze een uur of anderhalf uur met je harde snikkel aan de slag is... wat kan deze dame pijpen....
mijn ervaringen, telkens opnieuw, beste BlowJob ever gemixt met girlfriend-experience Pijpbeurt,
Britney weet hoe het moet, doet het met veel overgave en veel plezier, zo lang je wil
naar het schijnt houd ze ervan gebeft te worden, nog niet geprobeert, ik ben gewoon heel egoistisch als ik naar haar ga...
op youppie.net staan er ook wat reviews
aanrader, zonder twijfel
ze zit er elke dag van de middag tot ± 19u
weekend durft ze wel eens over te slagen
heel herkenbaar aan opgestoken haar, heel geile pijplippen
oja: het uur of anderhalf uur gepijpt worden tot je gek wordt rond ik altijd af met een finale doggystyle ronde waarbij je volle gas mag geven,
met veel plezier van haar kant,
als je niet keihard klaarkomt is ze triest
no brainer dus als je houd van gepijpt worden door een geile zwarte dame