Recensie Britney, Almere Buiten 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Anaal_ridder

Wandelaar
25
27/10/22
17
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8080707-britney
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Zaterdag afgesproken met Britney. Ze heeft een lief koppie op de foto's en een mooi lijf.

Eenmaal binnen wist ze niet meer wat er afgesproken was. Vooraf had ik duidelijk gemaakt dat ik zwaar geschapen ben en of ze daar problemen mee heeft als ik haar anaal neem. Al snel blijkt dat de foto's op Kinky niet van haar zijn. Hangtieten, vetrollen en een te grote kont voor haar kleine lijf. Ik twijfelde of ik zou omkeren. Toch maar doorgegaan en eenmaal op bed had ik al moeite om junior op volle sterkte te krijgen. Ze gaat tegen je aan liggen met haar rug naar je toe zodat je niks ziet. Toen begon ze al dat anaal waarschijnlijk moeilijk zou worden. Ik had dus toch moeten omkeren. Na verloop van tijd haar toch genomen, maar er zit niet veel leven in. Ik vreesde al dat anaal niks zou worden want er zat ook geen leven in junior. Nog even doggy genomen en toen rook ik toch een vieze poeplucht. Vanaf dat moment werkte helemaal niets meer. Ik heb het afgekapt en een deel van mijn geld terug gevraagd (en gekregen) en ben weg gegaan.

Laat deze dame maar links liggen. Het apartement wordt gedeeld door minimaal 1 ander meisje en het is allemaal niet zo schoon.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan