Recensie Britt, Rendez Vous Privé, Made 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcellus

Stamgast
Supporter
Forumpionier
253
03/07/21
473
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://rvp-girls.nl/dames/britt
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit is geen recensie van mijn laatste afspraak met haar maar een weergave door de jaren heen.

Ook voor de lieve en mooie Britt even een klein verhaaltje. Britt is een mooie lang benige blondine met een een mooie B cup. Ik ken haar onder tussen ook al enkele malen en ondanks dat we maar 6x samen zijn geweest zijn de meeste wel de leukste van allemaal geweest. Ik heb naar namelijk de meeste malen in een Trio gehad met o.a. Chantal (en ook het Kwartetje met Chantal en Tanja). Zij heeft een hele leuke spontane schaterlach en elke samenkomst met haar is dus een klein gezellig feestje. Dit jaar heb ik de Trio met haar overgeslagen maar ik zal dit jaar haar zeker nog een maal solo ontmoeten!
 
Twee jaar geleden ook een ontmoeting met Britt gehad en ik heb daar gemengde gevoelens aan overgehouden. Ze ziet er prima uit, maar bij lange na niet zoals op de foto's. Over het algemeen zijn de foto's bij RVP wel representatief voor de dame, maar Britt is naar mijn mening een uitzondering.
Ik begon een half uur met Britt alleen en dat was teleurstellend. Het leek wel of ze vies van me was (nou kun je denken: die kater stonk gewoon, maar let op het gedrag van Sem verderop in het verhaal). Afstandelijk pijpen, daarna maar gaan beffen en toen kwam Sem binnen. Die pakte me vol op de bek en plotseling kon ik met Britt ook knuffelen en tongzoenen en dat deed ze heel niet slecht! Sem was ook een keus van Britt om haar er bij te nemen, dus dat heeft ze ook goed gedaan.
Ik zeg er wel bij dat er die dag een vervelende, klantonvriendelijke gastvrouw was bij RVP die ik later nooit meer ben tegengekomen. Misschien heeft dat meegespeeld in de houding van Britt. Ik ga echter geen tweede keer gokken, meer dan genoeg geweldige dames bij RVP!
 
Lieve lange vrouw. Ben bij haar geweest voor een uur. Leuk gezicht, mooie borsten. Ze had het lang niet gedaan vanwege de Corona en ik was de eerste. Een hele eer dus. Het orale gedeelte afgewerkt en gezoend. Verschillende standjes gedaan en zelf nog een standje voorgesteld wat ze niet kon. En dat beviel. Vingeren wilde ze niet.
 
Gisteren middag druk op het werk geen rust (al enkele weken) dus besloten een relax avond in te plannen. Ik heb een mail naar RvP gestuurd voor een afspraakje met Britt. Toen ik iets na 17:20 naar huis kon dacht ik YES ! nog iets meer dan 2 uur... dus lekker even wat eten en gaan douchen. Iets voor de afgesproken tijd kwam ik er aan en mocht nog even wachten, wat nooit een straf is ;) . Iets na 8 uur kwam ze mij halen en de klik was er gelijk weer. Lekker betalen en hop naar de kamer. Hierna eerst flink staan te zoenen, na 5 min toch maar besloten om ons uit te kleden en het bed klaar te maken. Hierna even wassen en gelijk weer zoenen en een beetje friemelen, na weer een flinke tijd zo gestaan te hebben besloten dat het toch prettiger is dit op bed voort te zetten. Op het bed aangekomen ben ik haar heerlijke lichaam zoenend gaan verkennen en heb ik haar mogen verwennen. Hierna was het haar beurt ! Heerlijk liet ik haar haar ding doen, Lekker met haar vingers en tong wist ze precies mijn gevoelige plekjes te vinden. na dat ze me heerlijk op sterkte had gepijpt ging het CD er om en hebben we enkele diverse standjes gehad. Op het einde heeft ze mij nog een fantasische pijp en trekbeurt gegeven en ben ik heerlijk over haar borsten klaar gekomen.

Tussen dit hele feest van dik 2 uur hebben we ook lekker over van alles liggen kleppen en grappen. Ook weten we elkaars gevoelige plekjes perfect te vinden wat weer resulteert in een lach salvo van een van ons.

Kort samen gevat Britt is een heerlijke meid welke de gangmaakster zou zijn op elk feest, en als je haar mee naar huis neemt veranderd in een geile donder.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heel prettig ontspannen bezoek. Een echte vrouw met een prima zoenbeurt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor het eerst in lange tijd weer eens kunnen wandelen, dus eerst maar eens naar een vertrouwd adres gegaan. Wel van te voren even gereserveerd, want tussen de verschillende lockdowns in toch al een paar keer gehad dat er gewoon geen dames meer vrij waren terwijl er toch 6-8 als aanwezig stonden... Na even recensies checken hier dus gegokt op een blind date met voor mij nieuwe Britt.
Leuke dame om in het echt te zien, ook knap gezicht met mooie grote ogen (wat je dus op de website niet kan zien). En ze haalt inderdaad wel de 1.80m wel, gelukkig ook niet super-skinny (wat in mijn ervaring wel vaak voorkomt met langere dames, maar wat een combinatie is die voor mij niet werkt)

We hebben niet echt buitensporige dingen gedaan, maar wel een goed uur gebabbelt, geknuffeld en gesext.
Als ik eerder had geweten dat ze zo lekker meedoet, dan had ik wel eerder met haar afgesproken...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Zo erg lang geleden, hookers bestaat niet meer, maar via Marcha geattendeerd op deze site. Britt het was weer fantastisch, dit keer een uur, en dat was weer super gezellig!
Ik kom weer snel bij je terug al of niet met een trio. Was weer als vanouds
 
Ben afgelopen week een half uur bij Britt geweest. Heel leuk gehad en was echt een fantastische date. Onverwacht overigens, want had een afspraak met Juliette, ze was alleen een half uur na de afgesproken tijd nog niet gearriveerd. We kregen alleen kamer 1 helaas en die heeft geen douche. Vind vooraf en achteraf uitgebreid douchen altijd wel een must, maar goed: kon wel op de gang douchen. Na haar lekker gebeft te hebben (smaakte heerlijk en zag er ook geweldig uit) kreeg ik een PZC en maakte ze het met een handjob af. Per saldo dus een lekker half uurtje en met een voldaan gevoel vertrokken. Bedankt Britt!
 
Britt is zeer zeker een van Rudi's favorieten. Ze werkt al een x-tal jaren bij Rendez Vous en is wat prive-dame betreft echt een ongelooflijk mooie lieve vrouw met een service om U tegen te zeggen. De laatste keren dat ik in Rendez Vous geweest ben heb ik altijd een telefonische afspraak met haar gemaakt voor een uur. Het moet wel altijd op de ochtend zelve, maar het is de laatste keren altijd wel gelukt.
Een enorm mooie verschijning met dat ongelooflijke lieve gezichtje. Bij aankomst op de kamer is ze meteen heel vriendelijk en ze laat altijd toe om heerlijk te zoenen. Terwijl ze je langzaam uitkleedt (je moet zelf ook nog wel ietske meewerken) maakt ze al echt duidelijk dat het hier straks om een heerlijke ervaring gaat. Tijdens het douchen kleedt ze zich ook uit. Helaas geen jacuzzi op deze kamer deze keer. Ik vraag haar om mij even te helpen met het wassen van het gereedschap en dat is geen probleem. Met flink veel douchegel neemt ze het zaakje heerlijk onder handen zodat er al flink wat bloed naar onder stroomt. Snel afdrogen en al kussend lopen we naar het bed. Voor het bed staand vraagt ze of ze me zonder condoom mag pijpen. Geen probleem natuurlijk (kost wel 50 EURO meer) en we gaan op het bed liggen. Na wat heerlijk gestreel over lul en ballen zakt ze af naar beneden en begint met pijpen. Mijn God, wat is dat heerlijk. Zo zacht, heerlijk je ballen masseren en strelen .. ook heerlijk langs de binnenkant van je bovenbenen.
Er zijn wel meerdere dames die zonder condoom pijpen (Emily is ook een van mijn favorieten daar), maar tegen Britt kan in mijn idee niemand op.
Na een tiental minuten toch maar voorgesteld om er een condoompje om te doen en wat posities door te nemen. Heerlijke missionaris waarbij ze heerlijk je kust en je lichaam streelt. Daarna een doggy, waarbij ze je ballen langs onder heerlijk masseert. Toch maar even een pauze ingelast, want ik heb toch een uur geboekt. Dan maar weer wat kussen en strelen.
Dan vraagt ze op een gegeven moment of ze toch weer wat mag pijpen. Hup, condoompje eraf en daar gaat ze weer. Alleen deze keer kan ik het niet zolang meer ophouden. Helaas mag je niet in haar mond klaarkomen (geen "Franzoesisch Total" zoals ze dat in de Saunaclubs noemen). Dat is wel jammer. Maar goed, zo lang mogelijk ophouden en haar verwittigen. Ze maakt het dan af met heerlijk handwerk; een hand voor het aftrekken en een hand voor de ballenmassage. Dan is het toch weer een heerlijk explosief orgasme.
Lieve Britt, ik hoop dat je nog vele jaren in Made blijft en ik beloof je, ik zal je dan ook met wat regelmaat blijven bezoeken.
XXX
Ruud
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/britt/41868
Deze week een uurtje kunnen doorbrengen met Britt.
Britt is zoals al eerder vermeld een leuke dame met lange benen en een mooi gezicht.
Ik heb het bezoek ervaren als een ontspannend bezoek, Britt is heel relaxed in de omgang en is ook heel grappig.
Haar orale kwailiteiten zijn uitstekend en de omgeving van de ballen wordt uitgebreid meegenomen in de orale verwennerij.
 
Ben een paar weken geleden nog eens met Britt samen geweest en het was eigenlijk wel heel speciaal .. ik ben er nog niet goed van.
Afspraak gemaakt voor een uur en bij aankomst mocht ik op de kamer wachten. Britt was nog niet klaar en in de living zaten nog kandidaten te wachten op hun selectie.
Na een paar minuten gewacht te hebben heb ik mij uitgekleed en ben gaan douchen. Britt kwam na een minuut of 5 binnen en liep meteen naar mij toe en gaf mij een kus .. zo'n heerlijke lange tongzoen. Ik vroeg haar of ze mijn geslachtsdeel eens lekker onder handen wilde nemen onder de douche en dit was geen enkel probleem. Ze kleedde zich uit en kwam naast mij staan. Veel douchegel en heerlijk met haar handen en vingers mijn ballen gemasseerd.
Na een paar minuten drogen we ons af .. ze vraagt lachend of ze mij zonder condoom mag pijpen (geen enkel probleem) en de voorstelling mag beginnen.
Na een overheerlijk oraal voorspel waar alle details van je schaamstreek onder handen (of onder tong) worden genomen en met wat tempowisselingen om de boel niet te snel le laten exploderen gaat er een condoom om en beginnen we aan wat standjes .. Britt boven zodat je heerlijk haar borsten kunt masseren en kussen, Britt onder zodat je heerlijk de controle hebt en haar heerlijk kan zoenen en op zijn hondjes waarbij ze met haar hand heerlijk de ballen masseert.
Dan draait ze zich om . kust nog een keer en vraagt of ze nog wat mag pijpen.
OK .. condoom eraf en ik laat mij nog eens heerlijk afzuigen en aflikken. Ik vraag haar af en toe om even te stoppen want ik wilde het orgasme nog even uitstellen. Hierop zegt ze dat ik in haar mond mag klaarkomen maar dit kost wel 50 EURO extra. Helaas had ik dat niet meer cash, maar geen probleem zegt ze .. je kunt beneden met je bankkaart 50 EURO opnemen (rekenen ze wel 60 EURO voor aan) .. ik heb bedankt en heb mij tot vlak voor het hoogtepunt uit haar mondje teruggetrokken en heb haar het met haar handen (een aan de penis en een de ballen) af laten maken.
Maar .. achteraf had ik wel spijt ... ik ga snel terug en ik zorg volgende keer dat ik wel genoeg cash bij mij heb want bij zo'n dame die zo overheerlijk kan pijpen moet een CIM toch wel echt goddelijk zijn.
Ik kan haar niet uit mijn hoofd zetten ...
 
In haar mond klaar komen is nieuw mocht tot een tijdje terug niet.
Ik maak sowieso geen gebruik van pzc, Britt en andere meiden doen het beter dan de gemiddelde vrouw. Klopt dat dan: eerst 50 euro pzc en dan evt. nog eens 50 euro voor CIM. erg veel geld kun je al een half uur extra langer blijven, maar ieder zijn ding.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/britt/41868
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij Britt geweest bij Rendez-Vous, waar ik vaker geweest ben maar om de één of andere reden al een poosje niet meer. Nieuwsgierig geworden door de foto's gebeld en een afspraak gemaakt.

Britt is een leuke slanke lange dame met een leuke open uitstraling. Ze doet dit werk al vrij lang en is geen jong broekie meer maar ze ziet er erg goed uit. Ze houdt van zoenen en dat doet ze uitgebreid en lekker.

Na afhandelen van de hygiënische verplichtingen rustig aan begonnen. Ze heeft me heerlijk gepijpt. Dat deed ze zo goed dat daar wel een wederdienst tegenover mocht staan, en dat werd duidelijk op prijs gesteld.

Toen de temperatuur eenmaal hoog genoeg gestegen was heerlijk zoenend met haar geneukt tot ik uit mijn tenen klaar kwam.

Britt is ook een gezellige dame en je kan een goed gesprek met haar voeren. Uiteindelijk nog even opgefrist en afscheid genomen. Bij Britt wil ik zeker nog eens terug komen.
 
Britt is ook zeker leuk, ik kwam er vroeger plus minus maandelijks bij haar. Door omstandigheden en ook andere toppers van rdv al bijna jaar niet meer geweest. Maar ik ga er zeker weer eens langs en wil trio met Britt en Lizzie doen.
Verder ook lovende woorden voor Britt ook leuke enthousiaste dame die weet wat een man lekker vind.
 
Onlangs bij Britt geweest bij Rendez-Vous, waar ik vaker geweest ben maar om de één of andere reden al een poosje niet meer. Nieuwsgierig geworden door de foto's gebeld en een afspraak gemaakt.

Britt is een leuke slanke lange dame met een leuke open uitstraling. Ze doet dit werk al vrij lang en is geen jong broekie meer maar ze ziet er erg goed uit. Ze houdt van zoenen en dat doet ze uitgebreid en lekker.

Na afhandelen van de hygiënische verplichtingen rustig aan begonnen. Ze heeft me heerlijk gepijpt. Dat deed ze zo goed dat daar wel een wederdienst tegenover mocht staan, en dat werd duidelijk op prijs gesteld.

Toen de temperatuur eenmaal hoog genoeg gestegen was heerlijk zoenend met haar geneukt tot ik uit mijn tenen klaar kwam.

Britt is ook een gezellige dame en je kan een goed gesprek met haar voeren. Uiteindelijk nog even opgefrist en afscheid genomen. Bij Britt wil ik zeker nog eens terug komen.
1uur kost 160€ bij r v p Wally .heb jij korting gekregen ?
 
Rendez-Vous heeft geen prijzen op hun site staan, ik heb er eens naar gevraagd en het antwoord kwam er op neer dat de prijzen "flexibel" zijn. Ze variëren dus wel eens. Ik heb de laatste keren inderdaad meest 160 betaald maar om de één of andere reden nu niet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een lekkurrrr wijf (oh Britt vond het geen probleem dat ik haar zo noemde, we komen uit hetzelfde "dorp"). Mooie, slanke meid met "knijpvlees" op de juiste plekken. Ik vond haar energie en uitstraling erg fijn.

Toen ze de zitkamer in kwam, moest ik toch even slikken, ze is een stuk mooier dan ik me voorgesteld had ;). Aan elkaar voorgesteld met 3 zoenen en het ijs was gebroken. Na de betaling op naar kamer 5. Laten we zeggen Britt is niet verlegen, :):), op de kamer stonden we gelijk te zoenen een goed begin.

Ook Britt is een geweldige knuffelaar en zoent lekker. Pijpt heerlijk en ze heeft een gadget die ik erg verrassend en lekker vond.( ga zelf maar ontdekken wat dat is)Nadat ik verwend ben heb ik haar verwend en volgens mij vond ze het wel lekker.

Wat een fijne en relaxte date, heerlijk liggen nagenieten met knuffelen,zoenen en gebabbel.

dankjewel Britt, zie je snel

Marscha jij weer bedankt voor het dramavrije regelen van deze date ( tis een verademing)

Groetjes Sil
 
Gisteren voor het eerst naar een dame van plezier en gekozen voor RVP. Mooi huis, fijne ontvangst en wat een mooie dames. Gekozen voor Britt. Wat een schoonheid. Superlief gezicht en heerlijke body en gewoon een heel leuke knappe meid. Ik was zenuwachtig en wat onzeker en daar wist ze top mee om te gaan. Fijn geknuffeld, sex gehad en ze kan heerlijk pijpen. En in voor een leuk intiem gesprek. als je dit leest, dankjewel Britt!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/britt/41868
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen zomer weer een bezoekje aan RVP na een aantal jaar niet in de buurt te zijn geweest.
Vooraf op de website gekeken wie aanwezig waren eind van de middag.
Merel Chantal en Britt. Lichtelijke voorkeur voor britt. Helaas is door mijn werk reserveren slecht te doen. Onderweg bellen. Alle drie beschikbaar maar voor merel moest ik opschieten maar ja die files in NL. Verwachtte aankomsttijd loopt alleen maar op. Ipv van af op de navigatie.
Bij aankomst in made was merel niet meer beschikbaar alleen Britt en Chantal kwamen zich voorstellen.
Voor Britt gekozen maar gezien dit topic was dat wel duidelijk denk ik.
Britt had net eten besteld. Of ik even wilde wachten. Tijdens het wachten kwam er nog een klant/wandelaar In de wachtruimte. Hij bleek een afspraak met Merel te hebben. Merel kwam hem ophalen waardoor ik ook met haar kennis kon maken. En die was positief voor mij maar ik ga het lastig krijgen met mijn bankrekening !

Maar dan nu Britt
Mijn standaard half uur bij een eerste bezoek opgewaardeerd naar 45 min. Ik had beter een uur kunnen boeken. Wat een lekker bezoek was dit
Britt had al snel haar kleren uit, sneller dan ik maar ja ik werd afgeleid We gingen voor het wasje aan de wasbak.
Ondertussen voelen en zoenen.
Daarna heerlijke sex gehad. Genoten van haar pijp kunsten haar lekker mogen beffen en na 69 in missionaris klaar gekomen.
Dit smaakt echt naar meer. De volgende x minimaal een uur met Britt
Maar met al het lekkers bij rvp wordthet wel lastig kiezen met welke dame te kameren.
 
Laatst bewerkt:
vandaag Trio gedaan met Leah en Britt.
Britt ken ik al lang maar Leah wel ooit gezien, ook zeer leuke dame!
Mooie verschijning, leuk in de omgang en in de kamer ook goed. Was voor zowel Britt aks Leah hun eerste trio samen, maar de dames zijn wel aan elkaar gewaagd. Ze gaat me zeker terug zien.
Leah en Britt hartelijk dank en tot de volgende keer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan