Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Even geleden voor het eerst bij Rendez Vous geweest. In de ochtend gebeld voor een afspraak met Lizzie, maar zij was niet meer beschikbaar. Na even wat reviews gelezen te hebben, besloten om voor Britt te gaan.

Altijd leuk en spannend om een nieuwe locatie en dame te bezoeken. Eenmaal aangekomen was ik onder de indruk van de locatie. Het ligt afgelegen, prima parkeren en alles ziet er prima onderhouden uit.

Bij binnenkomst werd ik ontvangen door de gastvrouw en ze bracht me naar de wachtruimte. Eigenlijk is dit een soort huiskamer, met comfortabele banken, een tv aan de muur, erg huiselijk en knus. Er zaten wel meer mannen in deze ruimte, misschien goed om te vermelden. Mij maakt dat niet uit, we komen allemaal voor hetzelfde.

Het duurde allemaal wat langer en de gastvrouw kwam even een praatje met me maken. Omdat het voor mij de eerste keer was, kreeg ik wat informatie over hoe het eraan toe gaat. Een hele vriendelijke gastvrouw, ik voelde me meteen thuis.

Het duurde allemaal wel erg lang, maar ik had geen haast, maar toen kwam er toch een vervelende mededeling. De gastvrouw verontschuldigde zich en gaf aan dat het allemaal teveel uitliep, dat Britt nog moest eten en dat mijn uur niet door kon gaan. Ze kon alleen een half uur aanbieden.

Uiteraard baalde ik daar flink van, maar goed, om nu weer onvoldaan terug te rijden had ik ook niet zoveel zin in, dus toch maar akkoord gegaan. Maar toen het nog wat langer duurde, werd mijn stemming steeds minder positief en had ik me min of meer voorgenomen netjes te bedanken als Britt me op zou halen.

Niet veel later werd ik inderdaad opgehaald door Britt met excuses en ik dacht, laat ik het maar een kans geven. Op weg naar boven voelde ik dat het best een beetje stroef verliep, ik merkte dat het Britt ook niet lekker zat.

Eenmaal op de kamer, even opgefrist en kort kennis gemaakt. Het werd allemaal wat losser en tsja, Britt is een mooie dame, dus ik voelde langzaam de sfeer omslaan

Op bed elkaar lekker gestreeld, gezoend en lekker zachte tongzoentjes uitgewisseld. Het was heerlijk rustig en nadat het condoom was omgedaan werd ik heerlijk gepijpt. De sfeer was inmiddels opper best, het ijs was duidelijk gebroken en ik voelde me helemaal op mijn gemak.

Vervolgens gevraagd of ik haar mocht beffen en daarop kreeg ik een bevestigend antwoord. Prachtig om Britt te zien liggen, met haar mooie lichaam en haar prachtig geschoren en super frisse poes. Ze werd heerlijk nat, een genot om haar te verwennen.

Gezien de tijd moesten we gaan afronden. Na haar eerst in missionaris lekker geneukt te hebben, mocht ik het afmaken in doggy. Wat een heerlijk ervaring!

Ondanks de stroeve start en de ingekorte tijd heeft Britt toch een geweldige indruk achtergelaten. Ze is lekker spontaan, een lieve zachte vrouw met humor en ze heeft haar mondje wel klaar. De klik was er overduidelijk en ik ga haar zeker vaker bezoeken, maar dan wel voor het volle uur.

Tijdens het afscheid nemen van Britt bij de deur kwam de gastvrouw nog even vragen of alles naar wens was en bood nogmaals haar excuses aan voor de ingekorte date. Ik verzekerde haar dat de ervaring top was en bedankte haar voor het vriendelijke ontvangst. Toen de deur dicht viel hoorde ik ze nog tegen elkaar zeggen "wat een leuke man is dat". Met volledig gestreeld ego kon de reis naar huis beginnen :giggle:

Terug
Bovenaan Onderaan