Recensie Bruna, Amsterdam vh Arnhem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er geweest. Echt een hele mooie 'dame', leuke tijd mee gehad. Zat eerst te twijfelen om te gaan, maar na een videocall was ik overtuigd. Alleen jammer dat het 200 voor een uur is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/enschede/2934262-bruna
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Anderhalf week geleden met haar afgesproken. Na een videocall overtuigd om te gaan. Ontvangst was in Enschede, zo'n 20 minuten lopen vanaf het station, op dezelfde plek waar Melissa ook ontving. Bij binnenkomst had ze sexy zwarte lingerie aan, ter mijn verzoek. We begonnen gelijk met zoenen. Vervolgens financiële aspect afgehandeld.

Ze heeft een ongelofelijk atletisch lichaam, lekkere tieten en nepkont. Penis iets kleiner dan vermeld, schat 17cm. Pzc en ze likte m'n kont, wat heerlijk was (nooit eerder ervaren). Ze pijpt lekker en vrij diep. Daarna wederzijds geneukt, en uiteindelijk in haar kont klaargekomen. Ze spande haar kont ook fijn aan toen ik klaarkwam.

Al met al zo'n 40 minuten met sex bezig geweest, naderhand even alleen gedoucht (jammer dat ze niet mee kwam) en na zo'n 45 à 50 minuten buiten. Had graag nog even met haar blijven liggen om te zoenen, had ik misschien wat assertiever in moeten zijn.

Het was wel een geweldige date, ze is echt geweldig mooi en heel vrouwelijk.

Ik vond het alleen aan de dure kant (€200 voor een kleine 50 minuten), maar heb er wel heel erg van genoten. Daarom uiteindelijke beoordeling een 4 ipv een 5.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan