Recensie Bruna, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peera

Wandelaar
62
07/01/23
37
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3942674-bruna
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wow wat een dame.
Gisteren ben ik bij haar geweest in een soort hotel appartement in Amsterdam. Deze vrouw is mooi leuk lekker. Prachtig gezicht heerlijk lichaam kleine tieten wat ik lekker vind. Ik was eigenlijk wat te geil toen ik die kant op ging. Maar ik heb er van genoten wat een aanrader. Ik had wel ietsje meer betaald zodat we ook konden zoenen en dat is zeker de moeite waard.
 
Tsja, wat zal ik schrijven...
Ik zat binnen 19 minuten weer in de auto.

Sinds ik geen dates meer heb met mijn vaste dvp maar eens een nieuwe naam geprobeerd. Op voorhand een afspraak gemaakt. In de ochtend stuur ik een reminder met de vraag of de date in de middag (14.00 uur) nog doorgaat.

Anderhalf uur later krijg ik antwoord. Ja, gaat door maar ze moet een nieuw hotel boeken. Daarna weer stil aan haar kant, geen updates. Weer een bericht gestuurd of ze al een hotel had gevonden?

13.15 uur hotel gevonden maar ze zegt niet welk hotel. Is wel handig om te weten ivm reistijd. Half uur later krijg ik het adres door. Parkeer mijn auto, meld dat ik er ben. Ja, graag nog 15 minuten wachten, dan ben ik klaar voor je.

Irritatiegrens is een beetje bereikt bij mij omdat het al veel later is dan de tijd die we hadden afgesproken.

Kamernummer. Naar boven. Ik word binnengelaten, geen hand, geen kus. Uhh, volgens mij biedt je een GFE aan? OK, ik probeer een gezellig babbeltje om het ijs te breken. Zakelijke deel van de date geregeld. Pijpen zonder 40 euro, zoenen 40 euro. Ik ben niet van het afdingen maar probeer haar even uit. Het zoenen doe je niet gratis omdat je mij 45 minuten hebt laten wachten? Nee...

Douchen. Zij in mooie lingerie op bed. Beetje zoenen. Rook je vroeg ze? Nee, ik rook niet. Had de avond ervoor wel knoflook op, maar dat kan het niet zijn denk ik. Het zoenen is daardoor kort, niet uitgebreid tongen om op te warmen. Ze zoent mijn nek, borst en wijst naar het bed: ga maar liggen. In de loop naar het bed had ik al gezien dat er ontsmettingsdoekjes en een aantal flesjes stonden. Ze wil mijn pik ontsmetten. Ik geef haar aan dat ik dat liever niet heb. Ontsmettingsgel, glijmiddel en olie hebben een negatieve invloed op mijn erectie en ik heb net gedoucht. Ze wil toch mijn pik reinigen anders doet ze geen blowjob.

Daarna volgt een snelle optelsom in mijn hoofd: afstandelijk, moeten wachten, meer geld dan ik eigenlijk wil uitgeven, ontsmettingsgel en geen GFE-gevoel. OK, we stoppen de date!

19 minuten later zat ik de auto. Gedoucht en opgefrist. Dat is best lekker op zo'n warme, klamme dag. Dag Bruna.
 
If you don't provide a rating, her rating would not be affected and for other visitors, it may appear that she's 5 across the board. I would suggest you to put some stars since you have written a detailed review anyways.
 
If you don't provide a rating, her rating would not be affected and for other visitors, it may appear that she's 5 across the board. I would suggest you to put some stars since you have written a detailed review anyways.

I don't think it's fair if I give 1 or 2 star rating because I stopped the date. We didn't have sex. So I don't know how good or bad that would have been. I was annoyed by the little things that made me decide to quit. I think a DVP should put in her ad that she uses disinfectants. That's really a mood killer for me.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan