Recensie Bruna Ferraz / Amanda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hatseflats72

Wandelaar
25
16/05/22
21
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
Ca. 20
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/ltimos-dias-2.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze (h)eerlijke TS is nu een paar weken in Limburg. Zat eerder in Dilsen en nu in Hasselt.

Reeds enkele keren afgesproken zoals gisteren in Hasselt. Ze maakt de deur open in mooie verzorgde lingerie en begroet me met een passionele tongzoen.

Al kussend op bed beland, snel kwam ik bij haar mooie vriend uit tussen haar benen. In een mum van tijd pijp ik hard en hij is een flinke jongen :) Lekker groot, krom en hard. Voor de bottom mensen hier lijkt die me heerlijk haha.

Al snel belanden we in 69 en vinden dit beide lekker na een dik half uur komen we samen klaar. Vandaag niet geneukt maar normaal wordt ze ook graag geneukt en als je wil neukt ze jouw ook 😀

Na nog wat kletsen en douchen loop ik na ruim een uur weer voldaan de deur uit.

Eindelijk weer een TS die doet wat ze zegt en er ook nog van geniet. De 200 euro zijn elke cm en minuut waard :)
 
Laatst bewerkt:
Deze (h)eerlijke TS is nu een paar weken in Limburg. Zat eerder in Dilsen en nu in Hasselt.

Reeds enkele keren afgesproken zoals gisteren in Hasselt. Ze maakt de deur open in mooie verzorgde lingerie en begroet me met een passionele tongzoen.

Al kussend op bed beland, snel kwam ik bij haar mooie vriend uit tussen haar benen. In een mum van tijd pijp ik hard en hij is een flinke jongen :) Lekker groot, krom en hard. Voor de bottom mensen hier lijkt die me heerlijk haha.

Al snel belanden we in 69 en vinden dit beide lekker na een dik half uur komen we samen klaar. Vandaag niet geneukt maar normaal wordt ze ook graag geneukt en als je wil neukt ze jouw ook 😀

Na nog wat kletsen en douchen loop ik na ruim een uur weer voldaan de deur uit.

Eindelijk weer een TS die doet wat ze zegt en er ook nog van geniet. De 200 euro zijn elke cm en minuut waard :)
Huh pijpen en tongzoenen zeker 5* is iets misgegaan denk ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan