• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Bruna (vh Lais) Amsterdam 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Soft SM
  7. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9038192-lais#overview
Totale kosten (in euro)
500
Contact via WhatsApp verliep heel makkelijk. Ik had haar nummer een tijdje geleden al eens via een Braziliaanse vriendin van haar gekregen, maar destijds was het niet tot een afspraak gekomen. Toen ik haar advertentie weer voorbij zag komen en haar nummer nog had, toch maar een berichtje gestuurd. Na een kort en gezellig gesprek via WhatsApp en even FaceTimen, stapte ze in de taxi mijn kant op.

Bij binnenkomst meteen een goede eerste indruk: absoluut het meisje van de foto's. Ze zag er prachtig uit, rook heerlijk en was vanaf het eerste moment spontaan en gezellig. Eerst samen wat gedronken en gekletst, daarna richting de slaapkamer en ons even opgefrist.

Vanaf daar was het echt genieten. Een heerlijke girlfriend experience met veel zoenen, aanraken en vooral een hele goede klik. Geen afstandelijke of gehaaste sfeer, maar juist veel passie en enthousiasme. Ook het pijpen was echt geweldig: diep, intens en met veel overgave. Daarna onder andere reverse cowgirl, doggy en heerlijk diep stofend klaargekomen.. even lekker gemasseerd en uiteindelijk zelfs nog een tweede ronde. Wat ik vooral fijn vond, was dat ze totaal niet met de klok bezig leek te zijn.

Voor mij was eigenlijk het hele plaatje goed. Ik betaal liever wat meer voor iemand waarbij de foto's kloppen, de sfeer gezellig is en er echt chemie en passie is, dan minder en vervolgens het gevoel krijgen dat je zo snel mogelijk wordt afgewerkt.

Kortom: absoluut eentje om zuinig op te zijn. Ik heb een topavond gehad en zou zonder twijfel opnieuw met haar afspreken. Herhalingsgevaar: 100%.

Terug
Bovenaan Onderaan