Algemeen Buddha Club Boom 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

floris

Vaste klant
247
05/11/21
323
7
Op de trein naar Gent. Na feestje seksslavinnen in Buddha club. Wat was me dat. Wie me kent weet dat ik elke week wel een feestje meepik awel dit staat op nummer 1 van 2022. Mooie club. Alles nieuw en een overvloed aan dames. 2 dames kunnen zo mee in Hollywood. Een 6 tal slavinnen een 15 tal koppels en relatief weinig single heren 40 tal. Iedereen kwam aan zijn trekken want de dames waren onverzadigbaar. Hetzelfde concept als destijds in de Circle Club. Wat een feestje, ik ben volgende maand zeker terug present. Sfeer top. En Joyce bedankt om mij te volgen je bent een topper.
 
Op de trein naar Gent. Na feestje seksslavinnen in Buddha club. Wat was me dat. Wie me kent weet dat ik elke week wel een feestje meepik awel dit staat op nummer 1 van 2022. Mooie club. Alles nieuw en een overvloed aan dames. 2 dames kunnen zo mee in Hollywood. Een 6 tal slavinnen een 15 tal koppels en relatief weinig single heren 40 tal. Iedereen kwam aan zijn trekken want de dames waren onverzadigbaar. Hetzelfde concept als destijds in de Circle Club. Wat een feestje, ik ben volgende maand zeker terug present. Sfeer top. En Joyce bedankt om mij te volgen je bent een topper.
Prima. Ook jonge vrouwen aanwezig?
 
Kan iemand mij iets zeggen over de seks slavinnen op donderdagavond? Zondag is mij zo goed bevallen dat ik ook eens tijdens de week zou gaan.
Iemand ervaringen mee?
Ik ga zelf antwoorden op mijn eigen vraag.
Ik was er vorige donderdag en het was leuk. Erg tof.
6 (ZES) slavinnen en een 4 tal koppels allemaal erg actief.
Zelfde systeem als op zondag de dames starten 30 minuten na openingsuur en stoppen 30 minuten voor sluiting.
Non-stop actie actie en nog eens actie. 'Piercingslut' blijft mij betoveren wat een onwijs mooooooie dame.
Geslaagde donderdagavond. Leuke babbel met mijn favoriete Joyce.
Speciale vermelding voor 'milfje' want zij was mijn nummer 100 verschillende dame dit jaar. Mijn record van 96 is nu al gebroken.
En Britta bedankt voor mijn verloren item te willen bewaren.
 
Ik ga zelf antwoorden op mijn eigen vraag.
Ik was er vorige donderdag en het was leuk. Erg tof.
6 (ZES) slavinnen en een 4 tal koppels allemaal erg actief.
Zelfde systeem als op zondag de dames starten 30 minuten na openingsuur en stoppen 30 minuten voor sluiting.
Non-stop actie actie en nog eens actie. 'Piercingslut' blijft mij betoveren wat een onwijs mooooooie dame.
Geslaagde donderdagavond. Leuke babbel met mijn favoriete Joyce.
Speciale vermelding voor 'milfje' want zij was mijn nummer 100 verschillende dame dit jaar. Mijn record van 96 is nu al gebroken.
En Britta bedankt voor mijn verloren item te willen bewaren.
💯 proficiat @floris !💪
 
Ik ga zelf antwoorden op mijn eigen vraag.
Ik was er vorige donderdag en het was leuk. Erg tof.
6 (ZES) slavinnen en een 4 tal koppels allemaal erg actief.
Zelfde systeem als op zondag de dames starten 30 minuten na openingsuur en stoppen 30 minuten voor sluiting.
Non-stop actie actie en nog eens actie. 'Piercingslut' blijft mij betoveren wat een onwijs mooooooie dame.
Geslaagde donderdagavond. Leuke babbel met mijn favoriete Joyce.
Speciale vermelding voor 'milfje' want zij was mijn nummer 100 verschillende dame dit jaar. Mijn record van 96 is nu al gebroken.
En Britta bedankt voor mijn verloren item te willen bewaren.
Gaat u in 2023 voor 365?
 
Grappig, ik wilde juist dezelfde vraag stellen. Mail kwam binnen via TKZP mailinglijst, heeft iemand ervaring?

De flyer klinkt te mooi om waar te zijn en meestal is dat dan ook zo. Waarschijnlijk alleen maar oud-leraressen en de studentes blijven op kot?

Feedback zeer welkom 🤗
 
Student and teacher was tot. Hele mooie verhouding mannen / vrouwen om niet te zeggen dat er eigenlijk te weinig mannen waren.
De prijs vind ik wel hoog.
3 dames van het huis en enkele koppels. Waarvan ééntje duidelijk niet kwam voor de actie, een ander dan weer net wel.
Ik ga nog wel eens terug.
 
Ik denk dat ze het concept een beetje doorhebben. Volgende week donderdag staat er nog een event gepland met een goeie 6 dames. Nu is er al heel wat meer info dan bij de student-teacher. Dus ideel
Iemand al kennis gemaakt met een van deze dames?
 

Bijlagen

  • 6184EC10-AA6D-4C58-9A61-EB827A147B9F.jpeg
    6184EC10-AA6D-4C58-9A61-EB827A147B9F.jpeg
    130,1 KB · Weergaven: 185
Ben er ook geweest inderdaad prijs aan de hoge kant voor wat je krijgt maar ik zie dat ze dat al bijstellen
mooie verzorgde club en de betaalde dames waren wat mij betreft zeker top
ik denk een 20 tal mannen en 3 of 4 koppels die ik toch allemaal actief gezien heb ntl wel niet samen
mss is 14 h een beetje vroeg om te beginnen want op de meeste plaatsen duurt een gb 4 uur en hier toch 5 uur mss vind je dat ook incde prijs terug
maar voor een eerste keer geef ik geslaagd!!
 
Vanmiddag een kijkje gaan nemen op het slutterdayz feestje. Mooie nette club, vriendelijk ontvangst. Ik ben niet super lang gebleven, maar de verhouding mv was naar mijn mening perfect. De aanwezige vrouwen waren top, allemaal slank en in voor veel. Bij Carmen mijn eerste dp mogen ervaren, echt wow!
 
Laatst bewerkt:
Vorige week was ik ook bij de eerste editie van SlutterdayZ.
Vriendelijk ontvangen door de mensen van Buddha Club. Leuke club, met meerdere kamers en grotere ruimte met sling en 2 bedden bij de bar waar de meeste actie was. Enkel jammer dat de zetel daar zo ver in de hoek is. En je de actie niet echt kan zien wanneer je even wil uitrusten. Mss een extra sofa plaatsen in de bar...
Grote doucheruimte met meerdere douches, maar de tapijten in de douche zijn niet zo aangenaam. Worden helemaal nat, mss een rubberen vloer mat leggen.
De dame in de eetruimte (niet van Buddha zelf) is niet echt vriendelijk / open, zelf een "hallo" kon er niet af.

Maar uiteindelijk kom ik voor de actieve dames.
Er waren 6 dames aangekondigd en die waren er ook. Ook kwamen nog enkele koppels later binnen. Het was niet heel druk qua mannen maar wel genoeg voor een echte gangbang sfeer!
Toen de actie begon, ben ik ook onmiddellijk het bed opgesprongen samen met Eva en Carmen. Lekker met 3 tongen en voelen, het begon dus goed! Eva had een prachtig, geil setje aan en heb haar heerlijk doggy genomen op het bed. Daarna nog met Carmen en Louise(?) slanke blonde Nederlands gespeeld.
Even rusten en dan even in de andere kames gaan kijken. Daar lag Maya, prachtige jonge Nederlands met wie ik meerdere sessies heb gehad die middag. Wat een heerlijke kont en mooie borstjes, ik kreeg er geen genoeg van. Ook in de sling heb ik haar lekker genomen. Waarna ik haar moest beloven mijn zaad bij haar te lozen. Daar kon ik geen neen tegen zeggen en beloofde haar dat ze mij bij de volgende ronde leeg mocht zuigen :)
Na nog wat speeltijd met Eva (si!!!!) en een squirtende dame van een koppel uiteindelijk lekker klaargekomen met Maya. Daarna had ik niet veel energie meer en waren de meeste mannen al weg (rond 16u) en ben ik voldaan naar huis gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan