Algemeen Buddha Club Boom 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zie dat er donderdag opnieuw een SlutterdayZ is in deze Club.
Lijkt me leuk om eens mee te maken, kan iemand die er vorige editie bij was wat zoal de mogelijkheden bij de dames zijn, word er bv aan pzc gedaan of is alles met condoom?
En word je als niet adonis 😀 of met een niet atletisch lijf als man niet genegeerd (scheef bekeken) ??

Thx groetjes Jokke
 
Zie dat er donderdag opnieuw een SlutterdayZ is in deze Club.
Lijkt me leuk om eens mee te maken, kan iemand die er vorige editie bij was wat zoal de mogelijkheden bij de dames zijn, word er bv aan pzc gedaan of is alles met condoom?
En word je als niet adonis 😀 of met een niet atletisch lijf als man niet genegeerd (scheef bekeken) ??

Thx groetjes Jokke
Lijkt me logisch dat het neuken steeds met condoom is! Pzc zal waarschijnlijk geen probleem zijn.
 
Ik was er voor Slutterdayz 2.
Niet veel mannen (ong. 30) maar de 6 dames waren aanwezig.( en twee koppels)
Het was een geslaagde party.
Ik heb gespeeld met Eva en Lea en ook met Maya. Al genoeg sex voor een nammidag
MAAR ik had vooral veel plezier met de dunne blondine ( Louise?) die altijd geil en joviaal was. Ze maakte grapjes met iedereen en ze had er veel zin in. En Ik ook. Mooi team, toch, met andere kerels.
Heb dus een geweldige sexervaring met haar gehad en ik kan haar echt bedanken voor haar geilheid. Dankzij haar was ons feest een succes.
Ik hoop haar weer te zien voor een tweede helft van onze "champions league" op bed.
De club is mooi, luxueus en met veel kamers. Top voor een gangbang.
Heel aardig (en serieus) welkom ook van de eigenaren en de organisator.
 
Gisteren voor de eerste maal naar de seksslavinnen party geweest.
Locatie is top, meerdere mooi aangeklede kamers, ruime douche, proper, vriendelijk en pluspunt voor de dj die goeie muziek draaide.
Denk dat er zo een 8-tal slavinnen aanwezig waren, een 30-tal heren en nog enkele koppels.
De slavinnen zijn er in alle leeftijden, vormen en maten dus voor elk wat wils.
Er was de hele tijd actie en je kwam meer dan voldoende aan je trekken.
Aan mij is het concept van de meester die staat toe te kijken en de slavin die gestraft word niet echt besteed.
Ben dan ook niet echt thuis in de bdsm-wereld. Maar ik heb me vermaakt en het was zijn geld zeker waard.
 
Zondag 16 oktober 2022 ben ik nog eens voor de eerste keer sinds lange tijd naar een (officieel) seksfeest geweest. Het was alweer 17 weken geleden sinds mijn laatste seksfeest dus heb ik me op voorhand goed voorbereid op deze Sexslavinnen: 2 dagen niet afgetrokken en daarna 2 dagen enkel afgetrokken tot het randje en dan juist ophouden. Zodoende harder te spuiten op een leuke dame.


Er was niet extreem veel volk en hoe dat komt is mij een raadsel. Het is oktober, geen verlof in zowel België als OKtober niet, geen feestdagen, geen verloven, midden in het najaar. En nog steeds zo weinig volk. Ik kan dus enkel concluderen dat de golden years nooit meer zullen terug keren helaas.


Ik kwam juist op tijd binnen voor het voorwoord, normaal niet van mijn gewoonte maar ik was tot de laatste minuut zodus aan het edgen en was thuis de tijd uit het oog verloren. De laatste keer dat ik naar Seksslavinnen was geweest, was de derde zondag van april 2022. Nieuw was dat tijdens het voorwoord pas de slavinnen werden binnen gebracht door hun meester hangend aan de leiband. Het deed mij wat denken aan 17de eeuwse toestanden waarbij ter dood veroordeelden naar de brandstapel werden geleid. Maar het had iets. Het was althans minder droog dan dat de slavinnen gewoon al klaar zaten. Via de trap werden ze dus een voor een naar binnen geleid maar ik stond natuurlijk daarvoor weer in de weg hahahaha. Ik had ze echt niet zien toekomen. Goed gevonden vond ik in ieder geval zeker en vast wel!


Vanaf dan begon het feest. In het begin was het nog wel druk (in verhouding met het aantal volk wel te verstaanbaar). Maar dat kwam ook omdat iedereen in de grote open ruimte bleef en niemand leek te verdwenen naar de aparte kamers. De slavinnen werden onder handen genomen, een dame van een koppel had ook redelijk wat succes. En er was een dame die ik ook al zag op bv de eroticabeurs voor sm sessies maar ook in andere Belgische clubs (lang, kleine borsten, lang zwart haar. Ik ben er zeker van dat velen onder jullie haar ook reeds zijn tegengekomen). Zij kreeg verschillende 1 man bukkakes te verwerken maar helaas toen ik mezelf aanbood (ik probeerde ook wel plek te houden voor haar meester die haar van drank moest voorzien) was het gedaan. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij een dame die ik nog niet eerder was tegen gekomen die mij goed onder handen nam, maar omdat ik nog wat wou ophouden heb ik na een tijdje het spel stil gezet.


Even de kamers verkend, maar die waren nog vrij leeg dus dan maar wat gedronken. Dan door naar ronde twee, uiteindelijk bij dezelfde dame opnieuw terecht gekomen. Even wat met haar gespeeld, maar omdat ik al door had dat het vandaag echt niet meer druk ging worden en ik m'n geduld perongeluk begon te verliezen, al redelijk snel klaargekomen. Ik kwam over haar borsten klaar en het was een goed cumshot, het edgen had zijn vruchten afgeworpen, ik bleek ook maar spuiten. Heerlijk.


Dan even wat gegeten, hot-dogs en broodjes. En dan even gaan kijken in de kamers, maar wou nog niemand aanraken want moest nog douchen. Redelijk lang rond gewandeld, tot ik in een kamer kwam waar een Aziatische dame aan het smeken was voor zaad op haar kut. Meerdere mannen gingen hier op in en toen ze mij vroeg dit ook te doen, heb ik (zonder haar aan te raken, want moest nog douchen) beleefd op haar bezoek gereageerd en beleefd mijn bijdrage geleverd. Ik hoop alleen dat ze de pil nam/een preparaat in had want daarna hebben meerdere mannen al het zaad dat al op haar kut hing in haar kut geduwd, en verschillende gingen zelfs zonder condoom met hun penis in haar kut. Iets dat ik later op de avond nog bij haar zag in de open ruimte. Was wel steeds zonder penetratie maar toch. Regel op het feest is niet zonder hoes in de poes. Niet dat ik er over val, naar soa's toe ben ik zelf altijd (meestal, een maal anaal zonder condoom gedaan op iets soort gelijk dat onofficieel was in augustus dit jaar maar normaal heb ik daar niks aan over gehouden. En 10 jaar geleden eens zonder condoom geneukt maar daar heb ik al lang een test voor laten uitvoeren). En het zaad daarna in haar vagina en dan stressen over de pil/een preparaat ... ja oké. Normaal zijn zaadcellen wel dood zeker als ze niet direct in vagina worden gespoten zeker? Soit, het is hier geen seksuele opvoeding topic.


Dus back to business: douchen maar daarna eigenlijk voor mij persoonlijk niks spannend meer gebeurd. Ik kwam Antwerp Bull nog tegen (voor velen onder jullie bekend vanuit een andere club) en uiteraard werd zijn vrouw weer heel de avond goed genomen. Op een bepaald moment werd de dame waarover ik het eerder had (lang, kleine borsten, lang zwart haar) gefist door haar meester en daarna uiteraard ook nog door de vrouw van Antwerp Bull. Zij geraakte zelfs met haar 2 vuisten in de kut van eerder genoemde dame. Ik word zelf niet bepaald opgewonden van fisten maar wel indrukwekkend om te zien. Antwerp Bull uiteraard weer aan het moppen: "niet voorbij den elleboog eh!" Ook nog meegemaakt en even aan meegewerkt: de dame die zoveel sperma op haar vagina wou, was terug in de grote open ruimte en werd constant aan het squirten gebracht. De boel is daar nog goed nat geworden.


Maar eigenlijk gebeurde er niks spannend meer vanaf daarna en toen ik dacht dat het nog 5 minuten was, was het nog een uur. Vanaf 20 h was er van seksfeest eigenijk ook geen sprake meer. Het was meer een dansfeest geworden. Een dansfeest met 5 man en ne peerdekop. Het feit dat ik al om 20 h 30 buiten stond maakte pijnlijk duidelijk nog eens dat de golden years voorbij zijn. En ik heb ze niet eens ooit te goed meegemaakt. Maar ik herinner me deze avonden (de seksslavinnen avonden) nog levendig in Circle O Club toen om 21 h het licht aanging en de muziek kei luid stond (Kind Van De Duivel, slecht nummer, maar er werd zo goed op gereageerd toen) en iedereen nog volop lag te neuken. Ook de presidential suite gangbangs van Circle O waren voor mij legendarisch. En dan te weten dat de echte golden years toen eigenlijk ook al waarschijnlijk lang voorbij waren. Er was in Circle O bv op de Seksslavinnen feesten trouwens ook veel meer lesbische actie om maar wat te noemen, vandaag amper iets van interactie tussen dames gezien behalve dan een bijna gespeeld nummertje.


Ik heb me zeker geamuseerd tussen 16 h 30 en 19 h 00, vanaf dan werd het helaas allemaal te lame. Ik hoop 28 oktober in club Amai op wat meer actie. En ik wil zoinzo binnenkort ook eens naar Nederland terug wat meer voor gangbangs en de 2Be club blijft hoog op mijn lijstje staan om eens te testen. En vooral ook: ik hoop binnenkort ook nog eens privé met een leuke dame af te spreken, want dat is ook al lang geleden. Ik overweeg evt zelfs om eens ooit zelf een gangbang te organiseren, enige probleem is dat ik daarvoor een locatie nodig heb (hotel kamer zou perfect zijn maar ja de wet hé ...)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren voor de eerste maal naar de seksslavinnen party geweest.
Locatie is top, meerdere mooi aangeklede kamers, ruime douche, proper, vriendelijk en pluspunt voor de dj die goeie muziek draaide.
Denk dat er zo een 8-tal slavinnen aanwezig waren, een 30-tal heren en nog enkele koppels.
De slavinnen zijn er in alle leeftijden, vormen en maten dus voor elk wat wils.
Er was de hele tijd actie en je kwam meer dan voldoende aan je trekken.
Aan mij is het concept van de meester die staat toe te kijken en de slavin die gestraft word niet echt besteed.
Ben dan ook niet echt thuis in de bdsm-wereld. Maar ik heb me vermaakt en het was zijn geld zeker waard.
Was er ook weer, wordt toch wel mijn place to be. De tijd van de Circle Club komt stilaan terug. Ik wist weer niet waar eerst mijn Juul in te steken. Constant actie. Wat was ik aangenaam verrast dat ik na lange tijd mijn absolute favorietje Francesca terug zag. Mijn teller staat nu op 115 ole ole.
Phill zijn commentaar klopt volledig kan er weinig aan toevoegen. Top feestje en Britta haar nieuwe schoenen waren knap. Knipoog.
 
Laatst bewerkt:
Aanstaande donderdag weer een Slutterdays nummer 3: het was weer een geweldig feest.
Ik kwam om 13.00 uur aan, maar het was al geil. .
Louise bracht een nieuwe vriendin mee, Charly, die haar debuut maakte. Ik had seks met haar en daarna met Maya, die elke keer beter en beter wordt.
Meerdere keren ook met Louise, mijn favoriet. Eindelijk, met Carmen die ook top is. Ik kon zelfs haar twee keer anaal nemen. Dan terug bij Louise voor een zeer goed pijpbeurt en doggy style. .
Er waren twee stellen, en net als vorige keer, niet te veel mannen. Dus tijd om met de vrouwen te genieten.
Als er meer koppels zijn, zou het perfect zijn.
De club is leuk, de meiden hebben zin in en het event is ook leuk.om te doen
Herhaaling vastbaar groot.
 
na een paar mindere gangbangs in een andere club.
Dan toch weer mijn stoute schoenen aangetrokken:sneaky: en naar de Budhaclub getrokken
thema sexslavinnen:p het zijn dus echte slavinnen onverzaadigbaar hoe meer zaad hoe liever.
heel vriendelijk personeel dat stelde me direct op mijn gemak
want na 6 maand geen gb meero_O ..was het precies mijn eerste keer weer😄
de dames dan -juiste mijn leeftijdscategorie + 30
de slavinnen waren heel gewillig.dit is van de beter feestjes in heel mijn gb carriere
toch zo al een 8 jaar
leuke mannen geen haantjes
fijne uitbaters zeker Erika wat een vrouw is me dat zo'n prachtig lichaam
spijtig genoeg deed ze niet mee

Herhalingsgevaar -zeker vast volgende keer weer
 
Donderdag voor het eerst naar een Slutterday Z party in Boom geweest. Als Peter met zijn bevallige dame Ella iets organiseert is het steeds een geweldig feest. Hij is super correct, de passieve koppels worden aangesproken, is rechtuit, heeft een leuke babbel en al de dames die op de advertentie staan zijn ook ALTIJD correct aanwezig.
Ik kwam om 12.00h aan en Italian Eva zette de party na 20 minuten in gang. Eva is een topper en met haar sidekick Carmen (top) seks plezier gegarandeerd. Ik kwam ook het duo Louise (o wat is ze mooi en die lange benen wouw) en Maya (mooi getint en wat is ze moooooooi) voor de tweede maal tegen. Maya wordt idd elke keer beter en beter. Twee jonge Hollandse furies op en top seks uitstralend. De verrassing voor mij was de blonde Jessy wat een lieve dame (top) is dat. Er waren dus 5 vrouwen en drie stellen, en net als vorige keer, niet te veel mannen. Twee koppels waren bijzonder actief de derde passieve kijkertjes. Dus tijd genoeg om met de vrouwen te genieten. Mooie bar met wat een prachtige dame achter de toog. Hotdogs, belegde broodjes in ruime mate voorzien. De club is super, de meiden hebben vier uur zin in en het event is prima georganiseerd. De laatste 30 minuten waren uitzonderlijk. Met amper nog een paar mannen werd er gedanst, geknuffeld, getongzoend, gelikt, gepijpt en gedold. Heel mooi momentje als perfecte afsluiter. Speciale kusjes voor Ellaatje. Ik trok om 17.00h voldaan naar het station van Boom. Herhaling is niet alleen groot, nee heeeeel groot want denk dat dit mijn maandelijkse uitstap wordt.
 
Is er iemand die naar de TKZP party van Juliette geweest is ?
Buddha Club werd afgehuurd voor dit privé event.
Ik kreeg een uitnodiging maar vond de voorwaarden nogal louche. De prijs 150€ 1 dame 3 u (toegegeven Juliette is een wree schoon en geil machien) het aantal ingeschreven personen wou men niet delen. Hadden het er weinig geweest dan zou men dit zeker doen dacht ik. Daarom ging ik niet, maar ik ben nu wel curieus.
 
Is er iemand die naar de TKZP party van Juliette geweest is ?
Buddha Club werd afgehuurd voor dit privé event.
Ik kreeg een uitnodiging maar vond de voorwaarden nogal louche. De prijs 150€ 1 dame 3 u (toegegeven Juliette is een wree schoon en geil machien) het aantal ingeschreven personen wou men niet delen. Hadden het er weinig geweest dan zou men dit zeker doen dacht ik. Daarom ging ik niet, maar ik ben nu wel curieus.
Awel daar ben ik ook es naar benieuwd. Ken die TKZP party eigenlijk niet.
150€ voor 1 dame en hoop en al 2 uurtjes??
 
Terug
Bovenaan Onderaan