Algemeen Buddha Club Boom 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kom juist van deze gangbang op 13/4 in Buddhaclub. Het was fantastisch, propere en leuke club en wat voor meiden! Dubliem, sexy, lekker, herl veel sex voor dit bedrag. Van 12 u af snel begonnen met Marielouise, lekker hard gepijpt, dan doggy en over naar andere meid Maya. Verder gelopen en hop naar de andere gewillige meiden. Tendlotte rond 14,15 me laten leegzuigen door een ongelooflijk mooie en hete zwarte grote meid.,.. zalig eo n gangbang nog nooit meegemaakt.
 
ik ben ook juist thuis
wat een zalige gangbang was dit !Dit was zeker al de beste van 2023
de flyer beloofde al veel goeds zoals de
knappe dames Lien de (donkerkleurige) zalige seks
Maya superknap ook zalige skes
net als Carmen,Eva,Marie Louse toppers!
ik ben bij alle meiden geweest en idd ze zijn zeer gewillig
iederen is aan zijn trekken gekomen... nu veel trekken moest je niet met zo.n dames
ik ben al naar diverse gangbangs geweest maar zeker deze.. buiten een paar andere gaat me toch het meest biij blijven
nu zal het een tijdje duren maar als het nog eens past kom ik zeker nog eens langes
of er moest nog eens een avondeditie zijn (als mijn dochter niet bij mij is)
zou dat zeker leuk zijn
thx to the crew van Budha
De organisator
en de dames
-Lien🤩(y)
-Maya😍🤩
-Marie-louse(y)🤩
-Eva (was druk bezet ) (y)
Carmen (hoorde je kreunen tot in de douche)(y)(y)
 
ik ben ook juist thuis
wat een zalige gangbang was dit !Dit was zeker al de beste van 2023
de flyer beloofde al veel goeds zoals de
knappe dames Lien de (donkerkleurige) zalige seks
Maya superknap ook zalige skes
net als Carmen,Eva,Marie Louse toppers!
ik ben bij alle meiden geweest en idd ze zijn zeer gewillig
iederen is aan zijn trekken gekomen... nu veel trekken moest je niet met zo.n dames
ik ben al naar diverse gangbangs geweest maar zeker deze.. buiten een paar andere gaat me toch het meest biij blijven
nu zal het een tijdje duren maar als het nog eens past kom ik zeker nog eens langes
of er moest nog eens een avondeditie zijn (als mijn dochter niet bij mij is)
zou dat zeker leuk zijn
thx to the crew van Budha
De organisator
en de dames
-Lien🤩(y)
-Maya😍🤩
-Marie-louse(y)🤩
-Eva (was druk bezet ) (y)
Carmen (hoorde je kreunen tot in de douche)(y)(y)
Waren er ook amateurkoppels aanwezig?
 
Ik kom juist van deze gangbang op 13/4 in Buddhaclub. Het was fantastisch, propere en leuke club en wat voor meiden! Dubliem, sexy, lekker, herl veel sex voor dit bedrag. Van 12 u af snel begonnen met Marielouise, lekker hard gepijpt, dan doggy en over naar andere meid Maya. Verder gelopen en hop naar de andere gewillige meiden. Tendlotte rond 14,15 me laten leegzuigen door een ongelooflijk mooie en hete zwarte grote meid.,.. zalig eo n gangbang nog nooit meegemaakt.
Ik had niets teveel gezegd toch?
 
Dit was voor 'mij ook de beste gangbang ooit en ik bedank nogmaals alle meiden en medegangbangers voor het perfecte verloop zonder dringen en laten genieten van elk moment. Ook de perfecte hoeveelheid mannen voor mij. Ik beet zelfs de spits af met Marie-Louise. Daarna de anderen en om rond 14.15 af te ronden door Lien met een fantastische blowjob van haar tot mijn laatste sperma in haar mondje kwam tussen haar perfecte lippen en zij langs achter gepakt werd door verschillende mannen....fijn en lekker(y):love::love::love::)
 
Hi Henry, dat zijn inderdaad serieuze dillema's:). Op basis van de afbeelding/foto's in de advertentie kan ik alleen Kelly Star als "Sweety" ontcijferen. De andere dames ken ik niet. Het feestje in 2BE lijkt mij wel wat met enkel gekende dames. Maar daarnaast kun je ook nog naar Amai (Italiaanse Eva met drie vriendinnen) of naar bijv. Eroxx of The Climax in Balen. Qua afstand is voor mij (vanuit midden Nederland) 2BE het minst interessant. Qua line-up daarentegen staan ze op polepositie. Ik ben er nog niet uit. Wie helpt meedenken of heeft evt. nog betere ideeën?
 
Hi Henry, dat zijn inderdaad serieuze dillema's:). Op basis van de afbeelding/foto's in de advertentie kan ik alleen Kelly Star als "Sweety" ontcijferen. De andere dames ken ik niet. Het feestje in 2BE lijkt mij wel wat met enkel gekende dames. Maar daarnaast kun je ook nog naar Amai (Italiaanse Eva met drie vriendinnen) of naar bijv. Eroxx of The Climax in Balen. Qua afstand is voor mij (vanuit midden Nederland) 2BE het minst interessant. Qua line-up daarentegen staan ze op polepositie. Ik ben er nog niet uit. Wie helpt meedenken of heeft evt. nog betere ideeën?
Pfff wat een keuzestress. Amai had ik nog niet eens op de radar, maar met Eva en Carmen is sowieso al een lineup om te overwegen.
 
Iemand bekend met "Buddha's Sweeties" as donderdag? Ik zie behalve op de site nergens geadverteerd en ik twijfel tussen deze Sweeties en de gloryhole party in de 2Be.
Iemand een tip?
Ik twijfel tussen BOOM en Nicole bij FREYA

Want op de SWEETY-poster staat een prachtige blondine = zal ze van hetzelfde niveau zijn als Nicole bij Freya "Ik betwijfel het" maar ik zal het alleen weten ALS ik het probeer

Dus ik ben om 12.00 uur bij BOOM en ALS het NULL is dan op naar Hulst voor Nicole's gangbang om 14.00 uur.

Dit is mijn plan voor donderdag de 27e
 
Iemand bekend met "Buddha's Sweeties" as donderdag? Ik zie behalve op de site nergens geadverteerd en ik twijfel tussen deze Sweeties en de gloryhole party in de 2Be.
Iemand een tip?

Waar staat Charlotte om bekend dan? En wie zijn de overige dames? De club is helemaal prima, maar de keuze is reuze..
Ze is een vrij nieuw amateur sletje, maar wel zeer actief, mooie vormen en ze wordt graag ondergespoten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan