Recensie Bulgaarse, Antwerpen, Verversrui 2/2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AddictedMike

Wandelaar
52
02/02/22
60
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij een Bulgaarse dame geweest haar naam ontgaat mij volledig excuses ervoor maar misschien kan iemand dit wel hier aanvullen. Meestal doe ik altijd een paar rondjes in de buurt alvorens ergens binnen te stappen. Deze dame was me van in het begin al aan het teasen. Toen ik de 3d keer voorbij wandelde leek ze zelfs teleurgesteld. Toch bij haar binnen gegaan en me geen seconde beklaagd. Wat een aangename, slimme dame. Vlot in de babbel, klant is koning mentaliteit en doet echt haar best.

Na de verplichte geldzaken mocht ik me uitkleden en dat deed zij ook. Wat een verschijning! Puur natuur, lekkere poep, mooie natuurlijke borsten.

Ik mocht me op bed zetten wanneer zij me zei dat ik overal mocht aanzitten. (Sommige dames in skw laten dit niet toe). Vervolgens languit op bed en zij het condoom met haar mond over mijn jongeheer brengt. Pijpen was lekker afwisselend met zelfs wat deepthroat. Daarna she on top in reverse cowgirl, al rijdend draait ze zichzelf halfwaarts zodat ze zijdelings op me zit en lekker rijd. Terug een kwartdraai om on top alles te geven. Ze was zelf super geil leek het wel waarbij ze redelijk nat stond.

Een zeer lekker bezoek dus en voor mij beste wat ik al op skw heb gehad. Ze is hier altijd een paar weken en gaat dan terug naar Bulgarije voor paar weken. Ik bezoek haar misschien volgende week wel eens terug.
 
Ik vermoed dat je Daniela bedoelt.
 
Ik vermoed dat je Daniela bedoelt.
Neen dat is ze niet. Ze ontvangt altijd laatste pand op de hoek van verversrui. Is wel degelijk huisnummer 2.
 
Daniela heeft ook al tegenover VVR 5 gestaan, las ik in haar topic. Dat zou dus wel eens VVR 2 kunnen zijn.
Het is vooral je beschrijving van die zijdelingse cowgirl die me aan haar doet denken.
En het feit dat ze hier maar af en toe is.
Of ze tattoos heeft, kan ik me dan weer niet herinneren...
 
Ik dacht toch ook eerder zwart, maar goed, misschien verandert ze al eens van tint.
In elk geval heb ik deze namiddag kunnen vaststellen dat de hierboven beschreven dame helaas niet Daniela is.
 
Ik dacht toch ook eerder zwart, maar goed, misschien verandert ze al eens van tint.
In elk geval heb ik deze namiddag kunnen vaststellen dat de hierboven beschreven dame helaas niet Daniela is.
Waarom helaas niet? Ben je binnengestapt en is het tegengevallen of ben je gewoon fan van Daniela en wou je daar eens binnenwippen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan