Bulgarije, Sunny Beach

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harleymen

Wandelaar
Forumpionier
30
02/07/21
10
6
Beste wandelaars,
Binnenkort ben ik in Sunny Beach en zoek in de directe omgeving een paar massagesalons.
Wie heeft hier ervaring mee en kan me aan een adres geven of een site waar ik salons of clubs kan vinden.
Bvd
 

Sunny Beach, hier beginnen de meeste dvp hun "carrière".... Als danseres of opdienster. Dus genoeg aanbod wat betreft lekkere dames. Gewoon even praten en een goed aanbod doen. Bijna alle local dames zijn in voor wat fun in ruil voor money...

 
3 jaar terug in Sunny Beach geweest, daar zitten enkele tentjes met dames van plezier.
Prijzen zijn prima in orde, het tentje waar ik was hadden ze alleen afwerkhokken(grote paskamer met houten bank) en dat was jammer.
Verder mooie dames voor weinig euro's.
 
Iemand nog recent in Sunny Beach geweest?
Ik ga in Mei voor 10 dagen voor mijn werk en wil ook wat wandelen.
Prive contacten welkom via PM.
De bovenstaande site hou ik ook in de gaten.
 
Gescoord via Tinder of via die website? Lijkt me dat met huidige inflatie de bestaanszekerheid aantast in de armere regionen van Europa. Daar zal dus wel het een en ander bijgeklust worden om die schade te beperken ;)
 
Ben inmiddels genezen van het wandelen in Sunny Beach.
3e afspraak met een dame was na betalen een Man.. Run forrest Run.

Dan een wat duurdere.. hmmm betaald, en 2 minuten daarna staan er 2 kerels in de kamer voor meer geld.
Nee laat maar.
Gelukkig travel ik altijd met weinig cash, en laat ik niet weten hoe ik gekomen ben.

Dus wandelen in Sunny beach, wees op je hoede.
Ik vlieg morgen weer terug naar NL.
 
Dus het is geen aanrader om daar voor de dames naar toe te gaan?
Terwijl je in je bericht van afgelopen maandag behoorlijk positief was.
Dat klopt de eerste twee ging goed, daarna dus 2x fout.
Inmiddels ook wat lokale bulgaren gesproken, en die raden het ook af.
Meeste zijn Gypsi en de kans op extra's zijn groot (SOAs).

Ook vertelde me een bulgaar dat de dames die langs de weg staan ook te mijden zijn ivm oplichting en SOAs
 
Toevallig ook onlangs in Sunny beach geweest, als je daar wil neuken, gewoon even over de strip lopen en je wordt echt lastiggevallen door proppers.
Zou wel niet meegaan in steegjes etc, en op voorhand duidelijke afspraken maken.

Een van de avonden was de verleiding van mezelf dan toch te groot en mee geweest naar denk ik dezelfde club zoals hierboven vermeld (met de gordijnen).
Entree is gratis, pintje kost omgerekend iets van een 5 euro.
Geef je de tip om op voorhand duidelijke afspraken te maken, helaas is hun engels meestal niet zo goed dus dat gaat wel beetje moeizaam. Binnen de 2-3 minuten komen de dames al naar je toe, ik maakte haar direct duidelijk dat ik wou neuken, op voorhand 150 lev afgesproken voor half uur, helaas was ik beetje dronken en heel geil dus direct meegaan, uiteindelijk nog eens 50 extra betaald om met borsten te mogen spelen etc...
Volgende keer toch maar eens de serveersters proberen te overtuigen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan