Bunga Bunga in 2BE Club (was: Antwerpen-Zuid)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
wow klinkt goed, doen de dames, dan ook speciale dingen zoals anaal en dp enzo, of waren daar heren te weinig voor.
Speciale dingen? Zoals die van ons? Een dildo met zuignap op je auto deur plakken en dan via handenstand masturberen liefst in de berm van de snelweg? Zoiets?
 

Bijlagen

  • 64074864-AAD0-443A-89D0-BDD3BDAA9EF2.jpeg
    64074864-AAD0-443A-89D0-BDD3BDAA9EF2.jpeg
    155 KB · Weergaven: 102
Vorige Zondag nog eens naar Antwerpen voor het BUNGA BUNGA feestje
Man man what a Party
Misschien wel iets te druk ( en dus heel warm ) maar o zo veel mooie vrouwen en koppels en leuke mannen
Letterlijk alle koppels en vrouwen MEGA actief en deze keer waren we ietsje later maar om 14.15 uur lag iederen al aan het neuken etc...
Een top crew met 2 blondines en 2 bruintjes en dan
Ze hebben echt iets uniek. Convivialiteit ten top, een ontvangst om U tegen te zeggen en dan hun dames en selectie koppels
Het enige nadeel is misschien dat ze stilaan slachtoffer worden van hun succes en dat het dus heel druk was ondanks een TOP evenwicht tussen mannen en vrouwen
Volhens Eric van de organisatie waren er meer dan 50 mannen , 15 koppels , 3 vrouwen allen en de 4 Dames van het team
Dus toch meer dan 20 vrouwen voor 50 man
Ideaal voor de perfecte Gang Bang
 
ik was vorige week aanwezig op het Bunga Bunga feestje
Ik kwam rond 13u20 en de actie was al volop bezig
4 topdames zeer aktief
Sara was wederom zeer aktief maar ook Mischa (amai wat een topdame is me dat) moest niet onderdoen

Er was een koppel aanwezig waarvan de dame zich op 1 van de ronde bedden vrij centraal liet neuken door iemand maar ik wou haar strelen maar men hand werd wat bruutweg weggeduwd.
Nu op zich geen probleem enkel indien het koppel geen inmenging wenste van andere dat ze zich dan ook niet in het midden van 1 van de 2 centrale bedden liet neuken
Spijtig minpuntje dit

Maar al bij al topmiddag
 
ik was vorige week aanwezig op het Bunga Bunga feestje
Ik kwam rond 13u20 en de actie was al volop bezig
4 topdames zeer aktief
Sara was wederom zeer aktief maar ook Mischa (amai wat een topdame is me dat) moest niet onderdoen

Er was een koppel aanwezig waarvan de dame zich op 1 van de ronde bedden vrij centraal liet neuken door iemand maar ik wou haar strelen maar men hand werd wat bruutweg weggeduwd.
Nu op zich geen probleem enkel indien het koppel geen inmenging wenste van andere dat ze zich dan ook niet in het midden van 1 van de 2 centrale bedden liet neuken
Spijtig minpuntje dit

Maar al bij al topmiddag
Minpuntje? 🤔
Dat je er van uitgaat dat je zomaar iedereen ongevraagd kan bepotelen omdat je op een gangbang zit?
Ik vind dat elke man eerst wel even teken kan doen, oogcontact mag zoeken voor hij z'n gangen gaat.
Laatst was ik bezig met mijn vriendin in 2BE komt er een gast aan, 2 minuten was hij binnen, legt zijn hand op haar kont terwijl ik met haar bezig was. Ik duw (niet bruut, maar wel tonend dat ik het niet waardeer) z'n hand weg en meneer wordt razend.
WTF ik ben met mijn eigen vriendin bezig. Hij wacht tot het moment dat ik ga douchen en begint dan z'n beklag bij haar. Krijgt natuurlijk geen gelijk en hij wordt zo kwaad dat hij het aftrapt.
Zot word ik van die mentaliteit.
Sommigen denken dat de 130€ inkom het respect vervangt.
 
Laatst bewerkt:
inderdaad minpuntje als je je in het midden van 1 van de centrale bedden gaat liggen
indien je dit als koppel niet wil dan doe je dit in een zetel die ernaasdt staan zoals ze de 1 ste ronde had gedaan

en nee dit heeft niets te maken dat je 130 euro betalen en respect
 
inderdaad minpuntje als je je in het midden van 1 van de centrale bedden gaat liggen
indien je dit als koppel niet wil dan doe je dit in een zetel die ernaasdt staan zoals ze de 1 ste ronde had gedaan

en nee dit heeft niets te maken dat je 130 euro betalen en respect
Neem het niet te persoonlijk. Zo was het niet bedoeld.
Wat ik bedoel is - eender waar een dame zich bevind - het is normaal dat je eerst even contact maakt. En ik en zij hebben dan ook niet graag van die gasten die hem er inproppen zonder dat je zelfs maar gezien hebt wie het is.
 
ja ja dat had ik wel door
het is gewoon zo dat de singel heren de boel betalen wat niet wil zeggen dat ze "boertig" moeten gedragen
en hetzelfde geldt een beetje in de andere richting ook van de koppels naar de singel heren

voila als iedereen gewoon de algemene regels van fatsoen een beetje volgen geeft dat een mooie synergie :)
 
Zondag as 30-10 weer bunga bunga. Ga voor mijn favoriete : Shanty. Pijpt waanzinnig, en is om op te vreten 😝. De rest van de dames. Mmmmmm heb er weer helemaal zin in.
Was er ook. Gelukkig heb je de waanzinnig knappe Shanty niet opgegeten zodat ook ik met mijn absolute favoriete kon stoeien. Wat is Shanty Moooooooiiiiiii.
Veel volk maar ook heel veel actieve koppels. Het was weer gezellig in de Loft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan