Bunga Bunga Gangbang, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BigBenny

Moderator
Forumleiding
Forumpionier
Vandaag kreeg ik per email het bericht dat op zondag 25 juli in Antwerpen op de bekende plaats op Het Zuid, de Bunga Bunga gangbang weer zal plaatsvinden.

Pre-corona was de prijs voor single mannen 120 EUR voor 4 uur gangbang actie. Vroeger adverteerden ze op afpraakjes.be maar daar heb ik nog niks zien voorbijkomen. Helaas kan ik er zondag waarschijnlijk niet bij zijn.
 
Ik was er bij op 27 juni en was heerlijk. Precies dat iedereen werd losgelaten als wilde seksbeesten na veel te lang zonder gangbangs. Een blonde meid met enorme tieten die 3 bukakkes heeft ondergaan op die middag, Sara heeft er ook een ondergaan en laat echt veel toe + kan squirten als geen ander. En dan nog enkele andere dames die enorm veel toelieten. Voorbije zondag was er ook eentje maar ik was nog niet voldoende opgeladen van mijn laatste keer seks dus heb het maar zo gelaten (en met Ramon die slechts een 50 km verder ook een feest had vond ik de keuze wat moeilijk moest ik een gangbang kiezen.
Deze zondag opnieuw inderdaad een Bunga Bunga maar ik sta al geboekt voor Werchter Parklife :) (als bezoeker wel te verstaan)
 
Op de Franstalige tegenhanger van girlsreview.nl wordt er steeds geadverteerd. Zie screenshot. Indien ongepast moet de mod deze maar verwijderen. Mogen organisators hier aankondigen/adverteren? Dan vraag ik één van hen om ons ook via dit forum te informeren. Ik dacht vroeger ook via afspraakjes.be, Bo Cremer trouwens ook. En die geven dan weer een feestje op vrijdag 27 augustus in dezelfde loft in Antwerpen. Screenshot_20210803_214736.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo
Mijn vrouw en ik waren er vorige maand ook weer eens langs gegaan na al die maanden Corona
Man , man , man wat een feest
De 4 zalige Bungasletjes , 15 geile koppels en een 40 tal mannen
Misschien iets van het goede teveel maar wat een feest
Eigenlijk onbeschrijvelijk
We kennen weinig feesten waar dat het na 20 minuten na opening van de deuren gewoon overal gesext wordt en dit 4 uur lang tot het einde
Bukkakes daar , orgie daar gewoon top
Ook de ontvangst zoals altijd heel vriendelijk en symphatiek
Ze houden ook alles goed in het oog µVoor ons een niet te missen party
Ook heel leuk is de aanwezigheid van Fransen en franstaligen , dus meestal mensen die wij niet zo gemakkelijk tegen het lijf lopen in Vlaanderen en daar
zit ook mooi gerief in hoor en niets leuker dan vele nieuwe gezichten ( en meer ;-) te leren kennen

Ons zie je alvast op de volgende bunga bunga op Zondag 29.08

By the way waren vroeger op hookers en zijn blij dat dit nu het alternatief is om te communiceren

Spermkoppel
 
Het staat in de advertentie. Stuur een email naar [email protected]

Kan gewoon in het Nederlands hoor.
Gemaild en dit antwoord;

Hallo

Volgende twee BUNGA BUNGA GANG BANG Party's zijn op

ZONDAG 29.08.2021 van 14 tot 18 uur

VRIJDAG 03.09.2021 van 12.30 tot 17.00 uur

Telkens in onze Pleasure Loft te Antwerpen ZUID

Inkom is 120 € all in

Hierbij de fotootjes van ons team voor volgende week Zondag

Hier zijn ook al 12 koppels voor ingeschreven

En foto's gekregen :)
 

Bijlagen

  • Bianca 8.JPG
    Bianca 8.JPG
    260,8 KB · Weergaven: 252
  • Bianca012018.jpg
    Bianca012018.jpg
    103,6 KB · Weergaven: 255
  • Bianca032018.jpg
    Bianca032018.jpg
    92,6 KB · Weergaven: 260
  • Lobke1.jpeg
    Lobke1.jpeg
    120,9 KB · Weergaven: 231
  • Lobke BBGB.jpg
    Lobke BBGB.jpg
    115,7 KB · Weergaven: 220
  • Sara1.JPG
    Sara1.JPG
    143,6 KB · Weergaven: 228
  • Sara2.JPG
    Sara2.JPG
    141,5 KB · Weergaven: 211
  • Va1.JPG
    Va1.JPG
    78,4 KB · Weergaven: 208
  • Va2.JPG
    Va2.JPG
    72,8 KB · Weergaven: 209
Ik ben net terug van de eerste Bunga Bunga gb sinds lang, alleszins voor mij toch.
In theorie was alles aanwezig om een goede gb te hebben : de organistoren deden hun best, er waren genoeg koppeltjes aanwezig die ook nog aktief waren, de bunga bunga dames deden meer dan hun best, er waren geen opdringerige typetjes tussen de aanwezig heren, maar.....er was gewoon veel te veel volk. De loft waar het plaatsvond was duidelijk niet voorzien op die massa, en hoe goed de meiden en koppeltjes ook hun best deden, de verhouding mannen / dames was totaal scheefgetrokken.
Het is voor de gb organisatoren altijd zeer moeilijk om in te schatten hoeveel mensen er komen : er zijn altijd wel aangekondigde en niet aangekondigde annulaties, waardoor ze wat reserve moeten nemen qua mannen, maar dit was er toch lichtjes over : hier had men een wel zeeeeeer ruime reserve genomen.
Ga ik nog terug ? Jazeker hoor, de kans is groot dat het volgende keer wel meer in verhouding is.
 
Ik ben net terug van de eerste Bunga Bunga gb sinds lang, alleszins voor mij toch.
In theorie was alles aanwezig om een goede gb te hebben : de organistoren deden hun best, er waren genoeg koppeltjes aanwezig die ook nog aktief waren, de bunga bunga dames deden meer dan hun best, er waren geen opdringerige typetjes tussen de aanwezig heren, maar.....er was gewoon veel te veel volk. De loft waar het plaatsvond was duidelijk niet voorzien op die massa, en hoe goed de meiden en koppeltjes ook hun best deden, de verhouding mannen / dames was totaal scheefgetrokken.
Het is voor de gb organisatoren altijd zeer moeilijk om in te schatten hoeveel mensen er komen : er zijn altijd wel aangekondigde en niet aangekondigde annulaties, waardoor ze wat reserve moeten nemen qua mannen, maar dit was er toch lichtjes over : hier had men een wel zeeeeeer ruime reserve genomen.
Ga ik nog terug ? Jazeker hoor, de kans is groot dat het volgende keer wel meer in verhouding is.
Ik had me deze nacht aangemeld en kreeg deze ochtend een mail terug dat ze vol waren. Zelfs overbooked. Dus ik denk wel dat ze hun best doen om het zo veel mogelijk in balans te houden.
(ondertussen zit ik hier nog steeds mijn zak vol, geen idee waar er mee terecht)
 
Ik ging vrijdag naar een Bo Cremer feestje in dezelfde loft. Hier waren ook veel mannen aanwezig maar ook wel veel erg geile koppels. Ook hier waren er heel veel inschrijvingen maar als puntje bij paaltje komt, komt er een heleboel niet opdagen. Daarmee dat er teveel inschrijvingen worden aangenomen, rekening houdende met de losers die niet komen opdagen.
 
Ik had me deze nacht aangemeld en kreeg deze ochtend een mail terug dat ze vol waren. Zelfs overbooked. Dus ik denk wel dat ze hun best doen om het zo veel mogelijk in balans te houden.
(ondertussen zit ik hier nog steeds mijn zak vol, geen idee waar er mee terecht)

Voor de corona-crisis gold bij Bungabunga de regel dat indien je niet kwam opdagen en je je niet voorheen had laten uitschrijven, je een volgende keer niet meer werd uitgenodigd en niet meer welkom was.
 
Degenen die zonder waarschuwen niet komen opdagen, inderdaad niet meer uitnodigen. Daardoor kunnen de organisatoren veel beter de aantallen inschatten en vallen de rotte appels automatisch uit de mand
 
Blijft altijd een probleem: mensen die zich wel aan maar niet afmelden. Niet netjes, ook niet richting de dames, organisator en andere heren.
Heb op zijn minst het fatsoen om even af te melden als je toch niet komt. Dat houdt het voor iedereen leuk.
 
Ik ging vrijdag naar een Bo Cremer feestje in dezelfde loft. Hier waren ook veel mannen aanwezig maar ook wel veel erg geile koppels. Ook hier waren er heel veel inschrijvingen maar als puntje bij paaltje komt, komt er een heleboel niet opdagen. Daarmee dat er teveel inschrijvingen worden aangenomen, rekening houdende met de losers die niet komen opdagen.
Je kan er makkelijk een eind aan maken aan al die fakers die NIET komen opdagen! Aanmelden met mailadres waar ze hun telefoonnr bekend maken ,dan laten bevestigen met telefoon nr.Als ze dan niet komen opdagen zonder te verwittigen op de zwarte lijst.Dan zullen ze we opdagen.
 
@Den fietser en hoe pak je dat aan met prepaid nummers? Die worden volgens mij veel gebruikt en sneller gewisseld dan van onderbroek......

Een waterdicht systeem lijkt me niet realiseerbaar. Moet het ook niet zijn, het gaat om fatsoensnormen die we allemaal zouden moeten hanteren.
Als je je aanmeldt, ga je of je meldt je ruimschoots vooraf af, zodat een ander wél kan genieten van het feestje. Alleen als je in een overmachtsituatie komt, ben je gepardoneerd om niet te verschijnen. En dat meld je dan later even bij de organisator per email.
 
Blijf dit topic zeker even volgen,
Ben weer eens in voor Gb in België
Voorheen eens in Eroxxx geweest, vond dat destijds niet de beste maar ook niet de slechtste GB
Beroerd dat er overal overal veel te veel kerels binnen gelaten worden...:confused:
Maar die advertenties van Bo & BungaBunga blijven mij trekken
 
Vandaag naar mijn eerste BB GB geweest. Kwam een half uurtje later aan door het verkeer in en rond Antwerpen, net toen ik me aangemeld had begon de party. Het was erg druk, dus rustig van mn drankje genoten vooraleer ik me ben gaan omkleden.

Het was rond sommige dames met momenten echt zo druk, dat het geduldig afwachten was voor je aan de beurt kon komen. Het eerste uur heb ik me enkel kunnen laten pijpen door Micha en V, die veruit mijn favorieten waren.

Er waren ook een stuk of 5-6 koppels aanwezig. Een van hen was een kleinere petite dame, die een beetje op de achtergrond bleef. Gezellig met haar staan praten, samen we een beetje privacy hebben opgezocht. Waarna ze wat los kwam en haar terug meegenomen naar de bedjes voor jeweetwel.

Daarna nog wat rond zitten wandelen en wachtend tot er ergens een gaatje vrij kwam. Maar vaak wanneer je dacht je kans te kunnen grijpen, moesten de dames pauzeren (wat te begrijpen valt). Het was naar mijn mening iets te druk.

Ondertussen was er nog een zeer knappe blonde milf tevoorschijn gekomen met een prachtige lingerieset. Toen deze samen met Micha zich naar een van de bedjes begaf, begon het feest voor mij pas echt. Me eerst heerlijk laten pijpen de blonde milf en vervolgens Micha zalig diep geneukt en cd volgespoten. Ondertussen waren er een aantal gasten die Micha al lekker hadden ondergespoten, wat echt een geil zicht was. Die perfect tieten en mondje onder het sperma.

Aangezien het toch al vrij laat was en het verkeer kennende in Antwerpen, besloten om het hierbij te houden. Maar eens in de auto toch spijt gehad dat ik niet langer ben gebleven. Had V ook heel graag willen neuken, maar dat zal voor een andere keer zijn. Wat ik ook wel jammer vondt was dat er DP werd gedaan, dat is toch een fantasie die ik graag eens zou willen waarmaken.

Kort samengevat:
+ leuke namiddag
+ mooie dames
+ vriendelijk mensen
- iets te druk
 
Vandaag naar mijn eerste BB GB geweest. Kwam een half uurtje later aan door het verkeer in en rond Antwerpen, net toen ik me aangemeld had begon de party. Het was erg druk, dus rustig van mn drankje genoten vooraleer ik me ben gaan omkleden.

Het was rond sommige dames met momenten echt zo druk, dat het geduldig afwachten was voor je aan de beurt kon komen. Het eerste uur heb ik me enkel kunnen laten pijpen door Micha en V, die veruit mijn favorieten waren.

Er waren ook een stuk of 5-6 koppels aanwezig. Een van hen was een kleinere petite dame, die een beetje op de achtergrond bleef. Gezellig met haar staan praten, samen we een beetje privacy hebben opgezocht. Waarna ze wat los kwam en haar terug meegenomen naar de bedjes voor jeweetwel.

Daarna nog wat rond zitten wandelen en wachtend tot er ergens een gaatje vrij kwam. Maar vaak wanneer je dacht je kans te kunnen grijpen, moesten de dames pauzeren (wat te begrijpen valt). Het was naar mijn mening iets te druk.

Ondertussen was er nog een zeer knappe blonde milf tevoorschijn gekomen met een prachtige lingerieset. Toen deze samen met Micha zich naar een van de bedjes begaf, begon het feest voor mij pas echt. Me eerst heerlijk laten pijpen de blonde milf en vervolgens Micha zalig diep geneukt en cd volgespoten. Ondertussen waren er een aantal gasten die Micha al lekker hadden ondergespoten, wat echt een geil zicht was. Die perfect tieten en mondje onder het sperma.

Aangezien het toch al vrij laat was en het verkeer kennende in Antwerpen, besloten om het hierbij te houden. Maar eens in de auto toch spijt gehad dat ik niet langer ben gebleven. Had V ook heel graag willen neuken, maar dat zal voor een andere keer zijn. Wat ik ook wel jammer vondt was dat er DP werd gedaan, dat is toch een fantasie die ik graag eens zou willen waarmaken.

Kort samengevat:
+ leuke namiddag
+ mooie dames
+ vriendelijk mensen
- iets te druk
Ik kan bovenstaande volmondig bevestigen.
Bijkomend kan ik melden dat sommige kerels toch wel een beetje een haantjesgedrag hebben. Ik verklaar me nader, in het tweede deel van de namiddag, als het al iets minder druk is, zijn er mensen die, zelfs met een mannelijk lid dat halfstok hangt, vinden dat ze het voorrecht hebben om met de dame te spelen. Dit terwijl er andere heren, die in het eerste deel van de namiddag nog niet al hun kruit hadden verschoten, kunnen toekijken hoe deze mannen uiteindelijk moeten stoppen met de dame te plezieren omdat het gewoon niet lukt. Recupereren een half uurtje en gun anderen ook hun moment. Ikzelf heb me voornamelijjk vanaf 15,30u goed kunnen vermaken met de dames. Bedankt aan de vriendelijke organisatie om dit mogelijk te maken.?
 
Mijn ervaring was ons kent ons, dus je komt daar binnen en je wordt genegeerd, wel betalen en met bedenkingen naar huis, nooit meer dus, Geen leuk feestje, Bunga sucks heel onaangenaam in het verleden. Geld, tijd en brandstof verliezen.
 
Ik ben er in het verleden een keer of vijf, zes geweest. Nog niet sedert de heropening.

Inderdaad is er - zoals op veel plaatsen - een "ons kent ons" element. Maar ik ga niet naar die feestjes om een aangename babbel te hebben met de aanwezigen. En elke keer ben ik dus wel goed aan mijn trekken gekomen bij de dames.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan