WHEM Call Chloe - West Vlaanderen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In weekend wederom een heerlijke date gehad. Was als vanouds super.
Keurig op tijd, in de gevraagde kledij met een flesje 🥂 als verrassing voor mij. Dat is nou klasse!
 
In weekend wederom een heerlijke date gehad. Was als vanouds super.
Keurig op tijd, in de gevraagde kledij met een flesje 🥂 als verrassing voor mij. Dat is nou klasse!
Fijn...dan kan jij me vast vertellen hoe ze er op dit moment uit ziet...als ik haar website bekijk ziet dat er geweldig uit...maar vraag me af hoe bewerkt de foto's zijn. Op sommige lijkt ze wel 15 jaar jonger dan op andere...
 
Zeer elegant
Heel fris en verzorgd
Zalig parfum
Borsten waarvan je gaat rillen
Ik vind haar een vrouw met pure klasse
En wat foto's betreft. Ik denk dat die high class vrouwen hun foto's allemaal ietwat laten retoucheren voor kleine oneffenheden in de huid etc
 
Zeer elegant
Heel fris en verzorgd
Zalig parfum
Borsten waarvan je gaat rillen
Ik vind haar een vrouw met pure klasse
En wat foto's betreft. Ik denk dat die high class vrouwen hun foto's allemaal ietwat laten retoucheren voor kleine oneffenheden in de huid etc
Rudy is dan ook gloed nieuw op dit forum met voornamelijk, doch niet uitsluitend, reacties op Chloe haar thread....zeer betrouwbaar ahum
 
ik kan de recensie van Ronny enkel beamen ttz het deel "Neerbuigend en arrogant naar klanten en (zoals vaak) de diensten waar ze mee adverteert niet leveren, of deels, of met zichtbare tegenzin."
Wel geweldige borsten en altijd in de outfit die wordt gevraagd. Maar achteraf altijd het gevoel ietwat bedrogen te zijn voor die prijs (800 voor 3u)
 
Een jaar of 7-8 geleden Chloe eens geboekt, ze stelde voor om een trio te doen en de vriendin die ze meebracht was meer mijn ding.

Ze heeft zeker stijl en is wel een plezante, naar mij toe toch, zal ook afhangen hoe je haar behandeld.

Enige nadeel, ze is aan de brede kant, was daar wat van verschoten. Prijzig ook dus is het bij 1x gebleven, vond het niet zijn geld waard.
 
Ondanks de negatieve kritieken blijf ik door de foto's toch geïntrigeerd...
Als ze forser is dan de foto's doen lijken, kan ik er zeker mee leven. Als ze hautain is begraaf ik met plezier mijn hoofd tussen haar borsten in ontkenning 😅
Maar ik vraag me wel af wat ze effectief levert als diensten (los van wat ze zegt). Ik heb al begrepen dat alles met cd is maar mag je haar bv zowat overal aanraken (tot beffen en vingeren toe)? Doet ze aan tongzoenen? Wat doet ze niet?
Iemand die mij wat meer kan vertellen? 🙏🏼
 
Ik heb er nooit mee afgesproken, maar heb wel gemerkt dat ze al heel lang - lees jaren - adverteert onder 1 en dezelfde naam.

Het feit dat ze niet telkens van naam en identiteit wisselt, doet mij dan toch vermoeden dat ze een vast klantenbestand heeft opgebouwd…

En als ze een vast klantenbestand heeft opgebouwd, dan zal ze toch wel iets van haar "vak" kennen.
Is alleszins mijn bescheiden mening…
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.349
Berichten
722.999
Leden
33.340
Nieuwste lid
TeunDijk
Terug
Bovenaan Onderaan