Recensie Camelia, Den Haag, Geleenstraat 74 k1 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GuntherF

Stamgast
Forumpionier
632
03/07/21
1.016
40
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Niks te gek voor Camelia...niet zo gek dat het weer zoemen is als bijen om een pot honing.... wat een topslet blijft het! Gek dat ze nog geen eigen draadje had...
 
Ik heb bericht op dinsdag gezet...gaat over algemeen mijn vele bezoeken aan....had dus net zo goed elke andere dag van de week kunnen zijn....ze is er terug na maanden afwezig....ben volgende week in Den Haag en dan wip ik er weer langs....
 
Eindelijk Camelia weer bezocht na haar lange vakantie....was amper binnen en ze trok mijn broek op mijn knieen....pijpen als een uitgehongerde....heerlijk tongen....ze was blij dat ik er was.....haar lichaam showen en haar kont was flink aangekomen .....heerlijk ! Billen uit elkaar getrokken en haar sterretje fonkelde.... bouncen tegen die volle billen en mijn pik ging op en neer in die heerlijke kont.....mondje..... open spuiten....ze is het niet verleert! Uurtje later ging ik buiten en er rende alweer een man voor zijn leven naar de voordeur....niet zo gek...wat een topslet blijft ze!
 
Ik denk dat GuntherF de enige is die haar anaal neukt....

Of niet.... en dat hij dat graag wil.

Ik ken haar toch vrij goed. Ook tijdens haar afwezigheid in de straat, haar regelmatig gezien en thuis gehad. Het sterretje is verboden gebied. Dus GuntherF.... ik zou een aantal vreugdesdansjes doen dat jij de mazzelpik bent, die haar in haar sterretje mag nemen.

Succes man....
 
Ik denk dat GuntherF de enige is die haar anaal neukt....
had het haar ook een x gevraagd. ze zegt dat niet te doen. verder geen verklaring voor de wachtrijen. vond het leuk maar niet zo speciaal om in de rij aan te sluiten.
lieve spontane mooie meid verder met prima dienstverlening
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer bij dit lekkertje geweest. Volop tongzoenen. Haar 2x klaar gelikt. Ik de 1e keer in haar mond klaar gekomen. Toen haar voor de 2e keer klaar gelikt. Drijfnat... niet normaal. Heel geil. Daarna ging ze met dat natte kutje sliden over mijn inmiddels weer hard geworden pik. Heerlijk. Ze is erg gewillig en was veel relaxter dan voordat ze weg ging. Haar diep en hard geneukt en de 2e keer over haar tieten klaar gekomen. Ze nam hem nog even in haar mond om hem schoon te likken en zuigen.

Dit wil een man toch iedere dag....
 
Na de reacties op een eerdere recentie die ik een tijdje terug geplaatst had over die knappe getatoeerde zwartharige roemeense van 122 zoeken jullie het allemaal maar lekker zelf uit wat je een dame betaald en voor welke diensten.
Ik vermeld het in ieder geval nooit meer. Vragen daarover negeer ik....
 
Normaal gesproken wel. Alleen zaterdag en zondag niet. Afgelopen week was ze een paar dagen vrij maar misschien was ze er vandaag ook vertelde ze. Werkt vanaf 8.00 uur ongeveer en gaat meestal rond 15.00 uur weg. Hoewel ze er Donderdag tot 17.00 uur was maar dat is uitzondering.
 
Volgens mij is ze er vandaag niet, maandag weer. En de afgelopen week was ze er dinsdag en woensdag ook niet.
Zonder afspraak moet je sowieso heel veel geluk of geduld hebben.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijke meid! Bezoek haar al lang en ze wordt alleen maar beter. Sinds ze terug is al twee keer bezocht en telkens wel even moeten wachten want er zijn veel kapers op de kust.
Bij binnenkomst heerlijk zoenen en ze gaf een striptease weg waar mijn kleine jongen fier van overeind ging staan. Netjes gewassen aan de wasbak en de mogelijkheid van anaal besproken, ze was er klaar voor.
Haar pijpen zonder is altijd van een hoog niveau, vaak spuit ik al vroegtijdig in haar mondje maar met het zicht op haar kontje te neuken maar even mee gewacht en tijdig aangegeven dat ik er klaar voor was. Ze smeerde haar kontje in met speciaal anale gel en mijn pik ook en daarna mijn Duitse helm voorzichtig tegen haar sterretje gezet en zachtjes doordrukken. Mijn pik kwam in de hemel, wat een strak kontje heeft deze meid! Na een paar stoten hield ik het al niet meer en moest me gewonnen geven!
Maar weer snel eens naar Den Haag want als ik eraan terugdenk wil ik weer!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk vandaag ochtend is het gebeuren. Na lange tijd haar mogen bezoeken. Ik was blij en zij ook. Wij hadden gewoon een goede klik. Haar service is nog steeds perfect. Makkelijk met omgaan, lachend en zoenend op het bed belandden, en na goede orale gedeelte op echte sex begonnen. Het was hectisch vrij partij, met veel standjes. Nagepraat over van alles en over die tijd dat zij afwezig was. Blij dat zij terug is. TOPPER!
 
Terug
Bovenaan Onderaan