Recensie Cloe/Camila, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

polestar

Wandelaar
45
01/09/21
49
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5306646-camila
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik vond de foto's van Camila erg verleidelijk. Er staat 1 review op Kinky en verder is er niets te vinden, dus ik twijfelde om het uit te testen, maar ik heb toch de gok maar genomen. En daar had ik geen spijt van, wat ze is net zo lekker (of misschien nog wel lekkerder) dan op de foto's. Mooie lach, geweldig lijf en goede energie.

Side note: die review op Kinky was maar een paar uur oud en daar staat dat ze vrij kleine (maar mooie) borsten heeft en ze wil laten vergroten. Het gekke was; dat bleek al gebeurd, dus blijkbaar klopt die datum/tijd op Kinky niet. Ze heeft lekkere tieten en niet té groot, maar ze zijn duidelijk nep en voelen vrij hard. Een beetje zonde, want ik vind kleinere naturel borsten die stevig zijn maar nog wel een beetje zacht aanvoelen (zoals nog op haar foto's staat) toch wel aantrekkelijker. Maar goed, in Zuid-Amerika neigt het schoonheidsideaal duidelijk meer naar grote (nep) borsten, dus ik snap dat veel vrouwen uit die landen dit dan ook laten doen.

Vooraf op de gevraagd of ze tongzoenen en pijpen zonder deed. Tongzoenen zat niet in het pakket, op pijpen zei ze 'yes'. Eenmaal op dat punt aanbeland bleek dat ze alleen blowjob met condoom doet en dat ze het verkeerd begrepen had. Normaal ben ik wel sceptisch of dat dan de waarheid is of dat ze daar bewust over liegen, maar bij haar geloof ik wel dat dit een miscommunicatie was - ze was ook direct eerlijk over het tongzoenen.

Ik heb een fijne date met haar gehad en het pijpen zonder niet echt gemist. Zal er niet een heel lang verhaal van maken, even de plus- en minpunten:

+ Erg knap.
+ Goede energie / vrolijk.
+ Ze is heel speels en maakte er wel echt werk van om mij eerst op te warmen; kwam dicht tegen mij aan staan, beetje voelen en mij aan haar laten voelen. Zich omdraaien en met haar billen tegen mijn lul aanrijden, zodat hij al snel keihard werd. Ik vind dit toch altijd veel leuker dan gelijk kleren uit en aan de gang.
+ Goede blowjob en ze wreef lekker met spuug op haar handen over mijn pik en ballen.
+ Geen glijmiddel nodig en reed wel enthousiast in cowboy.
+ Spreekt redelijk goed Engels, leuk praatje en komt geïnteresseerd over.

- Zoent niet (althans niet met tong of op mond, wel wat zoenen op lichaam).
- Blowjob zonder zit niet in het pakket.
- Vingeren mocht niet, slechts een heel klein beetje aan haar poes zitten.
- Beffen wilde ze niet.

Kortom; er mocht ook veel niet dus als je graag wilt tongen, beffen of vingeren dan ben je bij haar aan het verkeerde adres. Maar wat ze doet, doet ze goed en het is een heel lekker meisje met een fijne positieve energie. En ik heb liever een echt lekkere dame die haar best doet om je ook een beetje op te warmen en de sfeer te maken, dan een chick die meer toe laat, maar minder aantrekkelijk of verder vrij passief is. Camila is vrolijk en energiek, maar ook professioneel en ervaren. Na het klaarkomen wordt het ook redelijk snel afgerond terwijl we nog een kleine 10 min over hadden. Stoorde mij dit keer niet zo, want haar inzet en energie zijn goed, maar soms is even blijven liggen ook wel prettig.
 
Laatst bewerkt:
Dus de fotos op haar profiel zijn oud? Geen cup C te bespeuren namelijk. Of is dit een andere dame?

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5306646-camila
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Rond de jaarwisseling langs geweest bij Cloe. Wat een waanzinnig mooie verschijning. Ik ben al gek op Zuid Amerikaans, maar deze was wel top, insane mooie glimlach en super strak lichaam. Ze ontving in strakke joggings broek en ruime trui en was vanaf het begin echt een GFE. Volop zoenen (zonder tong) en elkaar ontdekken, al staand. Liggend op bed verder gegaan en ons van de kleren ontdaan. Toen kwam de eerste domper, ik wilde haar heerlijke kleine poesje eens goed gaan proeven, echter was dit niet mogelijk zonder 50 eur bij betaling. Jammer! Verder gegaan en ik had een uur afgesproken en voorspel daarom langer laten duren, echter kwam ik toch te snel en was het helaas daarna direct afgelopen. Via vertalings app liet ze weten dat bij finish ook finito is, tweede domper! Al met al echt een super lekkere chick die ik voor haar looks zeker nog eens zou bezoeken, maar vanwege de dompers kijk ik toch rond naar ander moois!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan