Recensie Camila, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tom024

Stamgast
Forumpionier
287
30/06/21
244
26
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.khloe-consultancy.com/companion/camila
Totale kosten (in euro)
700
Al enige tijd had ik Camila gezien bij Khloe consultancy. Soms stond ze er op met foto's, dan was ze geheel verdwenen en onlangs verscheen ze weer met foto's op verzoek. Nu ik in de regio Schiphol moest zijn zag ik mijn kans en maakte via het bureau een afspraak.
Uit ervaring weet ik dat de dames die ik tot dan van Khloe consultancy had gehad, perfect voldeden aan mijn verwachting. De reden hiervan is gewoon de eigenaar van het bureau Kirsten, die weet wat mijn wens en verwachtingen zijn, vraagt dit expliciet ter bevestiging voor de betreffende date en stemt dit met de dame af.
In het begin, de kennismaking liep alles eigenlijk gewoon goed. Ze had veel opgestoken van die briefing, maar toen we aan het intiemere deel begonnen en we opstonden om elkaar vast te houden, was ik aanvankelijk verbaasd dat er geen tongzoen mogelijk was. In eerste instantie dacht ik dat komt wel goed als we aan de seks beginnen, maar dat deed het niet. Uiteindelijk heb ik het gevraagd en ze bevestigde dat ze dat niet deed. Ook al stond haar zelf ingevulde rating voor tongzoenen op maximaal.
Er liepen meer zaken niet zoals ik gewend was, ik treed hier niet verder over in detail, maar voor mij viel het bezoek van Camila tegen. Dat is voor het eerst dat ik bij een high class dame een teleurstellend gevoel over hield aan de 2 uur die de ontmoeting duurde. Overigens stopte we al een klein half uurtje eerder.
Ik heb het meteen doorgegeven aan Kirsten, die het jammer vond. Later heb ik er met haar over gemaild en we hebben elkaar ook gesproken.
Bottomline: Camila zegt dat ze wel getongzoend heeft, en kan zich er niet in vinden. Ik kan het Kirsten ook niet echt kwalijk nemen maar mijn ervaring met Camila is dus gewoon niet goed.

Ik heb er lang over nagedacht of ik de recensie moest plaatsen, ook omdat ik het bureau nog altijd hoog heb zitten, maar met Camila hebben ze me echt geen plezier gedaan. Al zeg ik er bij dat het wel een mooi dame is, ze echt wel haar best gedaan heeft (tot op zekere hoogte), maar door een aantal zaken (niet alleen het kussen) de ervaring voor mij niet goed was.

Terug
Bovenaan Onderaan