Recensie Camila/Karol, Gierle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
399
29/10/21
339
43
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/last-day-in-belgium-your-sexy-hot-pocahontas.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Camila/Karol is een grote slanke jongedame met a cup. Ze steken flink vooruit en ze mogen gekneed worden, een kutje niet te strak maar wel grote lippen waar je heerlijk op mag sabbelen.
Ze maakt een beetje overdreven geluid, gaat crescendo,naargelang je ze harder beukt. Eigenlijk heeft het wel iets.
Op mijn half uurtje heeft ze me vervolgens Amazone bereden, daarna reverse Amazone met heerlijk zicht op haar kut. Daarna even missionaris en afgemaakt doggie met haar hoofd in het kussen en kont omhoog, naar het einde toe draait ze haar hoofd en kijkt ze met haar geilste blik terwijl ik haar bijna doodbeukte. Ze heeft me zeker tot in haar keel.gevoeld.. tot ik alles volspoot (in condoom uiteraard) ze checkt bij elke standwissel cd en neemt beetje extra glijmiddel. Heeft zeker geen negatieve invloed gehad. Ze heeft een heerlijke latinakont en laat zich echt bangen.
Herhalingsgevaar.? Jazeker…

Tweemaal dezelfde dame
 
Ik ben laatst bij camila geweest.
Ze ontvangt niet zo discreet. Ik kreeg het adres van een winkeltje en dan was ze aan de overkant in een appartement. Stond ze op de eerste verdieping voor de raam met het gordijn voor haar halfnaakte lijf te gebaren om naar daar te komen.

Ze is mooi groot, leuk snuitje en lange zwarte haren bijna tot op haar billen. De man hierboven heeft het over borstjes die flink vooruit steken en een heerlijke Latinakont maar dat snap ik niet. Ze is gewoon echt niet in vorm! En jammer van die tatoes.

Was voor de rest anders wel fijn met haar. Deeptroat, tongzoenen, alle strandjes, leuke babbel gehad enz. Girl friend experience is zeker waar. Alleen heb ik nog nooit een girlfriend gehad met zo een losse vagina. Daarom slechte punten voor intiem.

Het was een fijne date maar niet wauw.
 
Camila is terug opgedoken. In Antwerpen nu maar vanaf morgen een vier vijftal dagen Turnhout en dan terug Antwerpen
Ik heb ze vanmorgen goed kunnen likken n mocht doorgaan tot ze kwam. Ze werd kleddernat en neuken was goed. Mij ziet ze zeker terug
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan