Recensie Camilla, Antwerpen, Villa Tinto 34 (avond/nacht) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7910

Wandelaar
37
02/02/22
61
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Camilla stond doordeweeks en zaterdag vanaf een uur of 8 s'avonds tot rond 4 uur s'nachts in VT 34.
Ze is makkelijk te herkennen aangezien ze een van de kortste en dunste meisjes is op het SKW. Oost Europees met zwart haar, kleine natuurlijke borsten (bijna niets) en een jaar of 25.

Ik liep vaak langs, maar ze was meer met haar telefoon bezig dan echt actief klanten naar binnen krijgen. Na het zoveelste rondje heb ik uiteindelijk toch voor haar gekozen omdat ze wat uiterlijk betreft helemaal mijn type is. Eenmaal binnen, had ze gelijk een big smile en kreeg de telefoon geen aandacht meer en die sfeer heeft ze zo het hele bezoek volgehouden, volle aandacht voor mij. Haar Engels is niet fantastisch, maar ze lijkt goed aan te voelen wat je prettig vindt. Ze vroeg 50 voor 20 minuten, ik gaf haar 100 voor meer tijd zodat we rustig aan konden doen. Ze wast zich nog eens vooraf en komt daarna direct tegen me aan staan en wat knuffelen. Tijdens het beffen en rimmen doet ze heel goed mee waardoor ik het gevoel kreeg dat ze er oprecht van aan het genieten was. Echt of niet, het maakt het er in ieder geval wel een stuk geiler door. Wat standjes met haar gedaan, en in doggy laat ze zich hard nemen en maakt er geile geluidjes bij. Met dat dunne ruggetje voor je en echt een heerlijk strak kontgaatje is het een mooi gezicht.
Een aantal uur later in de nacht ben ik nog eens kort bij haar binnen geweest voor iets wat ik eerder die avond met haar had afgesproken (golden). Dat afspraakje voor in de nachturen en het vooruitzicht daarvan maakte het nog beter.

Een dag later in de avond heb ik haar weer opgezocht en het zelfde ritueel herhaald. Weer een big smile bij binnenkomst en nu was ze duidelijk nog meer op haar gemak tijdens het bezoek. Later die nacht voor de vierde keer in twee dagen boven bij haar geweest. Was voor mij echt een super leuke chick, en zou haar direct weer bezoeken als ik in Antwerpen was.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil graag bovenstaande recensie bevestigen.
Toen skw nog open was tot middernacht (of was het tot 23u.?), heb ik deze fijne dame ook eens bezocht (toen in een ander pand Villa Tinto).
Voorheen wisselde ze steeds van kamer en kon je ze overal wel aantreffen. Lijkt dat ze een definitieve stek heeft gevonden.
Camilla is werkelijk graatmager versierd met vele tattoos.
Haar service vond ik meer dan degelijk. Hygiëne ook top!
Ze is inderdaad veel met haar gsm bezig ondanks ze dit wel combineert met het gelijktijdig lokken van klanten.
Lijkt me veelvuldig bezet. Haar winkeltje draait vlot.
Borstjes vastgrabbelen tijdens de opwarming lukt niet, ze heeft er amper... (vermeld met de nodige dosis humor erbij, moet/mag eens kunnen). Ze kan er zelf niets aan doen uiteraard.
Neukend deed ze vooral zeer actief mee om de klant het echt naar zijn zin te maken.

De onderlinge communicatie verloopt redelijk ondanks haar Engels niet bijster goed is.

Leuke sociaal ingestelde dame met een goede service die door haar enthousiasme er wel aardig wat vaste klanten aan overhoudt.
Bij wandelrondes herinnert ze me wel steeds. Ze blijft dan ook steeds glimlachen telkens ik voorbijwandel. Iets wat anderen niet doen indien je niet meteen interesse toont. Bij een kort gesprekje aan de deur respecteert ze indien je niet naar binnenkomt.
Ik zal ze slechts nogmaals bezoeken indien er geen andere op het 'favoriete lijstje' te vinden is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan