WHEM Camilla - Heerenveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is een vuile oplichtster. Afgelopen week geprobeerd een date met haar te krijgen, liet me naar Drachten komen.. Daar aangekomen haar gebeld dat ik er was, was ik geblokkeerd , en dus geen Camilla gezien. Ook heeft ze haar reviews uit staan op kinky... Toch jammer dat zo'n kinky eigenlijk alleen maar de dames beschermt.. Want ik heb het vermoeden dat ze vaker dit soort geintjes flikt..
 
Dit is een vuile oplichtster. Afgelopen week geprobeerd een date met haar te krijgen, liet me naar Drachten komen.. Daar aangekomen haar gebeld dat ik er was, was ik geblokkeerd , en dus geen Camilla gezien. Ook heeft ze haar reviews uit staan op kinky... Toch jammer dat zo'n kinky eigenlijk alleen maar de dames beschermt.. Want ik heb het vermoeden dat ze vaker dit soort geintjes flikt..
Blij dat ik heb geluisterd naar mijn onderbuikgevoel en nog geen afspraak met haar heb gemaakt. Advertentie komt verder erg shady op mij over. Jammer. Als je haar telefoonnummer googled op "wie heeft gebeld.nl" staat er wel een review die zegt dat ze haar afspraken nakomt. Waarschijnlijk een gevalletje wij van wc eend en heeft ze dat er zelf opgezet.
 
Zelf ben ik 2x bij haar geweest. Vooral de eerste keer vond ik het een erg leuke sessie. Ze houdt er vooral van om dominant te zijn. Ze lijkt in zo'n dominante sessie wat kil/onverschillig over te komen, maar naderhand merk je wel dat ze zelf ook plezier beleeft aan zo'n sessie. Ik weet niet zo goed waarom bij jouw het maken van een afspraak niet goed lukte.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan