Recensie Camilla 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Elroy6767

Newbie
2
10/08/24
3
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Donderdagavond bij camilla geweest, ik heb niet gelet in welke kamer ze precies zit maaar volgensmij ergens rond de 33 31 29 oneven kant van de nieuwstraat. Ze gaf aan dat ze hier meestal in de zomermaanden is en voor de rest in spanje.

Ik ben nog niet echt ervaren op de nieuwstraat het was mijn 5e keer maar deze ervaring was echt uitzonderlijk vandaar dat ik het de moeite waard vind om een review over haar te schrijven en ik haar nog niet kon vinden als onderwerp hier. Maar correct me if im wrong als ik dat over het hoofd ergens hebt gezien.

Na een rondje gedaan te hebben, sprak zij mij aan na haar raam open te hebben gedaan. Ze begon meteen vrolijk te praten en was erg gevat en sociaal. Na het bespreken van de afspraken en betalen. Ben ik lekker gaan liggen en heeft ze mij eerst hard gemaakt en ging ze mij fantastisch pijpen en heerlijk dirty talken. Ze genoot ervan en is toen boven op mij gekropen. Het was ontzettend intens, doordat ze er echt van genoot en we elkaar veel aankijken en ze mij heerlijk naar een hoogtepunt begeleidde met dirty talk. Echt een aanrader als je toch van een beetje echte connectie houdt.

Nogmaals echt een aanrader als je graag een dame is die er prachtig uitziet, super sociaal en pienter is en je van intense seks houdt met toch een beetje een connectie en ze is er dus nog maar tot eind van de maand. Ik heb geen idee of ik haar naam juist heb gespeld maar misschien zijn er hier nog andere mensen die weten waar ik het over heb.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan