Waarschuwing Candy - Bonheiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rudi

Vaste klant
152
04/05/22
98
3
Zo fake als maar kan zijn. Nice and clean appartment, yeah right. Een oud vervallen krot met een oud autowrak op de oprit en een oud lelijk chinees wijf probeerde mij te overtuigen dat zij op de foto's stond. Omgedraaid en het hele eind terug naar huis gereden.
 
Advertenties van Chinese meisjes zijn zo goed als altijd fake. Iedereen die wat thuis is in deze zaken, weet dat ondertussen.

Maar je mag ook niet overdrijven in je recensie. Dat adres in Bonheiden is intussen al lang bekend, en er staat inderdaad heel de tijd een oude uitgerangeerde Mercedes op de oprit maar het gebouw zelf is helemaal geen oud vervallen krot. Het is integendeel een nog vrij recent woonhuis dat er normaal onderhouden uit ziet. Je frustratie over het meisje, hoef je geen kracht bij te zetten door leugens over de locatie te schrijven.

Wat de meisjes betreft: heel veel kans dat je daar inderdaad een Chinese dame aantreft die veel ouder en veel minder mooi is dan het jonge meisje op de foto's van de advertentie, maar ik heb er ook al enkele keren wél een vrij knap en niet al te oud meisje aangetroffen.

Mijn laatste ervaring daar was met ene "Coco" die er best ok en sexy uit zag, maar die wel zwaar verkouden bleek te zijn. Neukte goed, maar bij haar gehoest voelde ik me niet voldoende op mijn gemak om meer te doen dan een eenvoudige wip. Het probleem met dit soort adresjes is, dat je er nauwelijks of geen steekhoudende recensies kan over schrijven omdat de advertenties steeds wisselen, net als de meisjes en het blijft altijd een gok wie of wat je er gaat aantreffen.

Als de dame die de deur open doet je niet aanstaat, is de enige juiste reactie datgene wat je deed: omdraaien en weg wezen. Dat heb ik zelf daar ook al gedaan. Andersom ben ik daar ook wel eens een paar dagen later terug naar dezelfde gegaan omdat ik toen een jong, strak en goedneukendmeisje getroffen had. Dat is nu eenmaal die gok. Daarom moet je ook nooit verre afstanden gaan rijden voor zo een Chineesje, hoe aantrekkelijk de advertentie misschien ook is. In elke streek vind je tegenwoordig Chineesjes en het is overal hetzelfde fake verhaal. Geluk moet je hebben, en anders de sterkte om om te draaien.
 
Jouw tekst is helemaal correct en ik kan me daarin vinden. Maar je zal mijn woede wel begrijpen als je na een fikse rit aankomt en dan iemand helemaal anders tegenkomt dan wat je hoopt/verwacht. Het eerste wat je dan denkt is : "Lap weeral". Langere ritten zijn inderdaad best te vermijden om dit soort toestanden minder erg te maken.
 
Ik las ergens een treffende uitdrukking ivm al die advertenties van Chineesjes overal te lande: de kleindochter adverteert maar het is vaak de bomma die de deur open doet :)

Ik heb ooit de moeite gedaan om Facebook te melden dat er op de advertenties voor dit adres in Bonheiden fake foto's staan. Dan verdwijnen die foto's maar enkele dagen later is daar niets meer van te merken en staan er andere, ook fake. Dat helpt dus totaal niet. Het circuit van de neukchineesjes zit nu eenmaal op deze manier in elkaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan