Recensie Candy - Daw Rung Thai Den Haag 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fredje020

Meubelstuk
1.402
23/09/21
1.952
16
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/erotische-massage/den-haag/8269682-candy
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanavond Candy bezocht bij Daw Rung Thai in Den Haag.

Ik had zin in een massage en was nog nooit gemasseerd door een Shemale, dus dit was mn kans.

Het is een mooie transmeid, zeker geen 25 jaar, die goed dr best doet om Nederlands te spreken wat ze afwisselt met Engels.

Ze gaf aan dat dit dr eerste dag was en ze nogal wat verlegen was etc.

Ze vroeg me even te douchen en daarna kon ik gaan liggen. Ze ontdeed zichzelf van dr jurkje en ze heeft een erg mooi lichaam met een klein pikkie met een enorme voorhuid.

De massage was wel ok, ze praatte alleen teveel en stelde allemaal vragen waar ik eigenlijk geen zin had om op te reageren…

Benen, billen, rug en schouders werden gemasseerd waarna ze ook een body2body massage gaf, dit laatste was prima maar is niet zo mijn ding.
Toen mocht ik op mijn rug gaan liggen en werden mn benen een beetje gestreeld en gemasseerd maar al snel werd er een lading olie op dr hand gespoten en ging ze aan de slag met mn paal. Ik had hier heel wat meer van verwacht, de meeste Thaise meiden (dus geen shemales) die ik bezocht heb deden dit een stuk beter en met meer gevoel.

Ik dacht omdat ze een shemale is dat er wel wat meer mogelijk was dan een beetje handwerk maar dat was niet zo tenzij ik 50 euro zou bijbetalen maar we hadden nog maar 10minuten, niet dus.

Toen ik zei dat ik dat niet wilde ging ze nog even door maar vroeg me ze om te komen want "Time is almost up beebieejjj" waarna ze nog ff extra de best deed maar ze begon ineens te gapen, toen was t voor mij wel genoeg.

Al met al viel t een beetje tegen, deels mn eigen schuld want ik had verwacht, omdat het een shemale is, er wat voor het normale tarief wat meer mogelijk zou zijn dan het standaard menu.

Gelukkig heb ik mn kruit nog kunnen verschieten bij 1 van mn vaste adresjes onderweg naar huis dus toch nog een redelijke avond gehad.
 
Fredje dank voor je recensie, ik had eigenlijk na mijn laatste ervaring Dawrung opgegeven. De kwaliteit is erg inconsistent, een paar keer een hele leuke dame gehad, en een paar keer een zeurpiet. De tent is overigens wel pas opgeknapt. Ik geef de voorkeur aan Mistique omdat alle ervaringen daar wel goed waren...... ook al moet ik zeggen dat ik alleen voor Som ga..... want die vind ik zo leuk.
Maar voor Candy ga ik Dawrung misschien een laatste kans geven. Je veronderstelling is inderdaad fout, denk ik. Mijn ervaring is ten minste dat ladyboys duurder zijn dan normale dames.
Mocht je Candy wel aanraken....... ? dat is een van de dngen met Dawrung, sommige dames zijn daar heel makkelijk in en andere echt enorme zeurpieten daar.
 
Klopt, normaal was het 50€ maar Candy was 60€
Ik mocht haar wel aanraken, beetje met "haar" pik gespeeld en zelfs een beetje dr kontje gevingerd.

Mijn oog viel bij binnenkomst eigenlijk meer op een meisje met kort haar en flink silicone tieten, ze had een zilver jurkje aan. Misschien weet je wie ik bedoel?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/erotische-massage/den-haag/8269682-candy
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Candy ook bezocht. Prima ervaring. Ze is wel grappig Haar borsten zijn halve ronde bollen en hard, maar dat masseert lekker. Haar pik is klein, met inderdaad een grote voorhuid, Maar die laat ze ook lekker over je lichaam gaan .....
Haar massage is stevig en op verzoek is ze bereid je wat dominant aan te pakken. Leuke ervaring. Volgende keer neem ik het uitgebreide pakket en betaal daarvoor 50 euro meer.
 
Candy ook bezocht. Prima ervaring. Ze is wel grappig Haar borsten zijn halve ronde bollen en hard, maar dat masseert lekker. Haar pik is klein, met inderdaad een grote voorhuid, Maar die laat ze ook lekker over je lichaam gaan .....
Haar massage is stevig en op verzoek is ze bereid je wat dominant aan te pakken. Leuke ervaring. Volgende keer neem ik het uitgebreide pakket en betaal daarvoor 50 euro meer.
Dank. Is dat "uitgebreide" pakket alleen oraal (zc?) of ook anaal?
 
Klopt, normaal was het 50€ maar Candy was 60€
Ik mocht haar wel aanraken, beetje met "haar" pik gespeeld en zelfs een beetje dr kontje gevingerd.

Mijn oog viel bij binnenkomst eigenlijk meer op een meisje met kort haar en flink silicone tieten, ze had een zilver jurkje aan. Misschien weet je wie ik bedoel?
Nikki toevallig?

 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.siwathai.nl/candy
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben pas geleden bij Candy geweest in Rotterdam bij Siwa Thai (tenminste, ik ga ervan dat zij het is, gezien de beschrijving). Ze hield haar slipje aan wat toch een minpunt is bij een body-2-body massage, helemaal bij een ladyboy. Massage op zichzelf was oke, maar het uur zeker niet volgemaakt. Matig herhalingsgevaar. Ik vond haar er overigens heel goed uitzien en ze was op zich ook wel sympathiek.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
15cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4100197-candy#overview
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na het wakker worden met een enorme kater op vrijdag ochtend, besloot ik dat ik die dag eindelijk Candy ging bezoeken.
Candy stond al een hele tijd om mijn verlanglijstje. Ik hou van massages en van trans dames.

Dus even gebeld naar SiwaThai of Candy om 15:00 beschikbaar was. En dat was ze.
Na vervolgens enorm in de file te hebben gestaan kwam ik 15:15 aan bij SiwaThai.

Helaas kan je hier niet discreet naar binnen. Maar ach, woon niet in Rotterdam.
Anyway, trap op en hier zaten gelijk een hele hoop dames in de "living room".
"HiiiI!"
"Hoi :)"

En toen kwam Candy de hoek omlopen. En dat is toch wel een mooie verschijning.
Mooie rode lippen, mooi lichaam, en gewoon een mooie dame in het algemeen.

Na de financiën te hebben geregeld in de aankomst lounge door naar boven. Hier kwam we in een erg mooie kamer terecht kwamen.
Niet je standaard massage salon kamer. Maar oprecht een mooie kamer met een goed bed en mooie douche.

Toen de kleertjes uit en snel de douche in gesprongen. Toen ik klaar was kwam Candy de kamer terug in.
Vervolgens beide de kleertjes uit en het bed op. As per usual begon ze met het masseren van de achterkant.

Dit deed ze lekker hard om mijn verzoek. Alles werd goed gemasseerd. Tijdens het masseren kletste we ook nog wat. En hier viel me wel wat op wat andere klanten ook was opgevallen. Haar lach.
Candy lacht inderdaad met een jonge meisjes lach. En na een paar keer vond ik het niet zo grappig meer. Maar anyway. Laat maar gaan, lol....

Vervolgens omdraaien en daar vroeg Candy of ik meer wilde (Pijpen, sex, etc). En dat wilde ik wel. 50 euro bij betaald en gaan met die banaan.

Wilde haar vervolgens pijpen maar toen deed ze snel een condoom om.
Zonde... Lekker een plastic zakje pijpen.... Overigens is haar lul inderdaad niet 25cm. Misschien op een goede dag 15cm. Maar boeie.

Na het pijpen kwam ze lekker boven op zitten.
In deze positie kwam ze ongeveer 5 cm voor m'n gezicht met die van haar. En met die mooie rode lippen van haar wilde ik haar graag zoenen.
Maar dit mocht niet. Super jammer, want ik hou enorm van zoenen.

Vervolgens is ze begonnen met een trekken aan mijn jongheer. En ik moet wel eerlijk bekennen dat ik even nodig had.
Maar na een hele tijd kwam dan eindelijk het hoogtepunt. Niet ten nadele van haar kunsten want die waren gewoon goed.

Vervolgens heeft ze nog even door gemasseerd. En toen was het klaar.
Zij heeft toen gedouchte en toen ik. Nog even gekletst. Mij aangekleed, en weer naar huis.

Als ze aan zoenen deed zou ik hier 100% vaker terug komen, maar het feit dat ze het niet is voor mij een dealbreaker.

Anyway, wel een erg leuke ervaring met haar gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan