Recensie Candy, Heerlen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
27
06/12/22
30
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoensbroek/7434558-candy
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Inmiddels al een paar maandjes geleden dat ik bij "Candy" geweest ben, in juli welteverstaan, maar desalniettemin toch een (goede) recensie waard gezien ze nog altijd actief is. ;)

In eerste instantie was ik niet zo gecharmeerd van de advertenties op Sexjobs (waar ze ook adverteert) waar ze inclusief gezicht herkenbaar op stond. Maar goed, de nood was hoog en ik was in de buurt van Heerlen. Per mail contact met haar opgenomen en al vrij snel stuurde ze me de maatwerk verificatiefoto die ik tegenwoordig standaard vraag. Het enige advies dat ik d'r kan meegeven is dat ze eens een cursusje zelf/portret-fotografie mag gaan volgen, want ze zet zichzelf niet heel charmant op de foto en is niet echt fotogeniek. De maatwerk foto die ik van d'r ontving verklapte al dat ze in het dagelijks leven leuker uit ziet.

Ze ontving destijds ergens in een appartementje bij 't Loon, inmiddels is ze schijnbaar verhuisd naar Heerlerheide maar daar ben ik nog niet geweest. Eenmaal aangekomen bij d'r voormalig appartement was ik aangenaam verrast door haar verschijning. Zij kennelijk ook door de mijne want ze vertelde me nog dat ik een stuk jonger ben dan haar gemiddelde bezoeker. Ze babbelt er lekker op los, aardige en spontane meid. Ze zit mooi strak in d'r vel ondanks dat ze, naar eigen zeggen, door een blessure al een tijdje niet meer in de sportschool was geweest. Maar, ik kwam natuurlijk niet voor te babbelen. Dat voelde ze aan want het duurde niet lang voordat we lekker lagen te zoenen op bed en ze me vervolgens gulzig begon te pijpen.

Ik zal niet te veel in detail treden, maar ik ben er nog langer dan het uurtje geweest dat we aanvankelijk hadden afgesproken en we waren beiden flink afgemat en bezweet toen we klaar waren, en dat kwam niet door het hondsbenauwde slaapkamertje. In alle geilheid was zelfs het rubbertje achterwege gelaten en heb ik d'r lekker volgespoten. Oeps.

Candy is een echte (zaad)slet in de meest positieve zin van het woord. Ze geeft zelfs aan een voorkeur te hebben om zonder condoom volgespoten te willen worden. Inmiddels is ze ook weer aan de man maar ondertussen adverteert ze vrolijk verder, dus ze is er absoluut niet vies van. ;) Herhalingsgevaar erg groot, het risico echter/helaas ook. Dat is ook waarom ik inmiddels niet al veel vaker ben geweest...
 
Ik kan bovenstaande niet meer dan beamen. Gisteren haar bezocht in heerlerheide. Heerlijke lieve meid die mega kan pijpen. had na 10 min al haar mondje volgespoten ;-). zeer zeker voor herhaling vatbaar!
 
niet gaan ! was eerst voor een uurtje gegaan voor 160 alles goed was leuk erna krijg ik bericht je kan komen voor 30 min 50 euro dus ik ga 10 min in de sessie komt de pimp opeens door de deur "tis klaar dit dat " ik lig daar dus letterlijk naakt komt die je hebt 1 min om te gaan wat worden gehad dreigt hij me "je kan geluk hebben dat ik je niet alles afpak " ik denk wtf hij zegt je hebt 1 min doe me kleren aan 20 sec later staat die weer binnen en dreigt me om me dood te maken echt een wtf ervarig
 
heb ook al eens problemen gehad daar had voor uurtje afgesproken maar zag al dat het niet van harte ging ze trok een pijnlijk gezicht, was 15 minuten binnen en heb toen op een nette manier gevraagt of het het wel ging en of we mischien beter konden stoppen en dat ik dan gewoon voor half uur betaal , hiermee ging ze akkoord ze was ook verder heel vriendelijk , maar daarna kwamen de bedreigingen van de pimp
 
Gisteren voor 1e maal bij Candy. Afspreken ging in principe goed via Whatsapp. Nu nog even achterom. Inderdaad gezellige dame. Even babbelen maar zij kwam al snel ter zaken ; facta non verba! Zij vraagt wat je lekker vindt en doet dat ook. Voor mij prima half uurtje stomende sex. Mbt verhaal van cjvpv; dat vertelde ze mij. Er zijn altijd 2 kanten van een verhaal. Zeker voor mij voor herhaling vatbaar.
 
2 dagen geleden wederom een bezoek gepland. Afspraak voor 30min, via whatsapp ging na meerdere appjes. Ze was wel een "beetje de weg kwijt en gestrest, vanwege .......:oops:.? Enfijn, ik kom niet voor een goed gesprek (koetjes enzo is prima) edoch voor mijn ontspanning. Ik moet zeggen, dat weet Candy bij mij precies te bewerkstelligen. Pijpt als een Nilfisk en het neuken is heerlijk. Heren, laten we zuinig zijn op haar en haar niet teveel stress bezorgen.;)
 
Vorig weekend, wegens werkzaamheden, in de buurt. Beide weekenddagen een bezoek gebracht. Afspraak via Whatsapp gaat soms wat langzaam of haperend (reageert soms dezelfde minuut , dan weer 2 uur niet, tuurlijk ze kan bezet zijn.). Locatie nog steeds in Heerlerheide en je moet nog steeds achterom. PZC nog steeds zeer goed (9) en het neuken is, wat betreft mijn favoriete standje, perfect.
Ze zei iets over misschien in een club gaan werken. Wie weet. Herhalingsgevaar JA!
Nu Gina in de advertentie.
 
Opgepast, via whatsapp vroeg ze gisteravond ineens om een aanbetaling voordat er een afspraak kan worden gemaakt. Nadat ik dit weigerde werd ik geblockt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan