WHEM Candy, Huize Sandra, Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dredger

Wandelaar
80
06/03/22
61
3

Nieuw bij HS, de foto's zien er goed uit.
Haar borsten lijken mijns inzien meer op een DD-cup als op de D-cup waar mee wordt geadverteerd.
Ja, ik ben van de borsten, grote tieten en een goede inzet is "waar voor je dure geld".
Dus wie of wie kan iets meer vertellen omtrent deze Candy, we horen het graag.

Grt, Dredger

Hallotje Heren,

Ik zie dat onze "Candy" van HS ook verkrijgbaar is bij KH te R'dam, zelfde foto's volgens mijn ogen, ik kan het misschien mis hebben maar ik denk het zelf niet !
Zowel de locatie waar of hoe of wat maakt bij deze ff niet veel uit maar, veel info of iets meer bekend over deze dame is nog ver te zoeken op deze site, helaas....
Waar moet je je WHEM nu dus gaan plaatsten, in prive clubs onder NB- Breda of onder prive clubs ZH- R'dam, wie weet meer omtrent deze "candy/ Esmeralda" ??
Foto's zijn top te noemen, normaal is HS prive Breda een zeer betrouwbaar adres te noemen, de laatste 25 jaar goede ervaringen mee gemaakt zal ik maar zeggen.
Nu heb ik wel een beetje mijn bedenkingen voordat ik een bezoek waag.

Wat denken jullie ( zeg maar mede genieters/ lopers) hier over, nog maals de foto's zijn zeer OK te noemen en, ze is pas sinds korte tijd op de HS site te vinden.

Hoor het graag, Grt, Dredger

Ik zag haar een paar weken geleden buiten op een bankje zitten roken toen ik op weg was naar mijn afspraak bij HS. Knappe dame, flinke laag make-up.

Regelmatig staat ze op de HS agenda voor een bepaald tijdstip om vervolgens weer van de planning te verdwijnen. De gastvrouw zei me, toen ik een date wilde plannen met Candy, dat het bewuste tijdstip mogelijk was: 'als ze op tijd is'. Zou me niet verbazen als ze geen blijvertje blijkt.

Terug
Bovenaan Onderaan