WHEM Canelle Varsseveld

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een paar weken geleden ook geprobeerd een afspraak te maken, maar dit ging uiterst opmerkelijk..

Eerst had ze het berichtje wel gelezen maar reageerde ze niet, tot dat plots 2 uur later een appje kwam dat ik over een half uur zou kunnen.. ja dat red ik natuurlijk niet met voortijd douchen en naartoe rijden.
Dit aangegeven, en dat was niet erg. Het kon ook wel over een uurtje.
Ik was klaar met douchen en wilde gaan rijden, dus stuurde ik een appje voor het adres. Het antwoord: je bent te laat ik app je straks.
Een 3 kwartier later kreeg ik bericht dat het over een kwartier zou kunnen en anders moest ik weer wachten.
Ik was er al helemaal klaar mee dus gaf dat aan..
Krijg ik een half uur later toch een appje dat ik de volgende kon zijn, maar even moest wachten want deze klant was nog niet klaar, maar wel in slaap gevallen????
Toch maar weer gezegd dat ik niet kom..

Tot dat de avond viel en ik toch weer werd verleid door de foto's.
Toch maar weer geappt.. ik kon dan komen, en als ik in de buurt van Varsseveld was kreeg ik het adres.
Ik was nog niet halverwege totdat ik een appje kreeg over de reistijd want een andere klant kon er sneller zijn, of ik dan een uurtje kon wachten.
Ik ben omgedraaid en vond het allemaal wel prima.
 
Heeft iemand ervaring met Canelle?


Geprobeerd haar het weekend te bereiken, is niet gelukt.
2 keer bij haar geweest. Afspreken ging bij mij goed. Prima beurt gehad. Maar kan laatste weken geen contact krijgen
 
Was dat dit jaar dat je er bent geweest?

Ben je door haar ontvangen in een hotel omgeving Varsseveld Hengelo of was het thuisontvangst in Halle?

Ik heb appjes gestuurd en haar gebeld maar krijg geen kontakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan