Captcha test bij bezoek Sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bok

Stamgast
542
12/10/21
718
1
Naast gericht zoeken naar leuke afspraakjes vind ik het ook wel leuk tijdsverdrijf een beetje willekeurig door de profielen van de dames te bladeren, waardoor ik wel vaak op sites als Kinky en Sexjobs zit, maar bij Sexjobs krijg ik vanuit Cloudflare echter zeer regelmatig een melding dat mijn browser gechecked moet worden en dat ik vervolgens moet bewijzen dat ik geen robot ben en daar een irritante CAPTCHA test voor moet uitvoeren.

Volgens het scherm wat ik daar bij krijg kan ik die test voorkomen door een "privacy pass" extensie in mijn browser te installeren, maar die heb ik geinstalleerd en dat lijkt geen verschil te maken. Ook is mijn pc niet vervuild met virussen, malware of andere troep die mij 'verdacht' zouden kunnen maken. Het verschilt een beetje, soms gaat het een tijdje goed en soms krijg ik het meerdere keren achter elkaar wat nogal vervelend is. Ik heb dit ook alleen bij Sexjobs en niet bij andere sites. Kinky hangt net als Sexjobs achter Cloudflare maar daar heb ik nog nooit de melding gehad. Terwijl ik dit schrijf probeer de melding uit te lokken door heel veel sexjobs linkjes achter elkaar aan te klikken, maar krijg ik geen enkele keer de melding dat mijn browser gecontroleerd moet worden, ik kan geen logica ontdekken wanneer ik wel en niet deze melding krijg. Weet iemand of ik nog iets kan doen om hier vanaf te komen of in ieder geval het aantal meldingen te verminderen?
 
Ik krijg dat ook geregeld te zien.
Heb nu een aantal advertenties van dames vastgezet onder favorieten en begin nu voortaan op die manier met zoeken/surfen op SJ. Tot op heden werkt dat wel goed.
 
Het is cloudflare.

Ze hebben het ingesteld dat de boel relatief "strak" qua security staat. En je dus met regelmaat geconfronteerd wordt met een Captcha.

Feit is is dat Cloudflare geld verdiend met gebruik Captcha. De data van "good answers" wordt namelijk verhandeld in o.a AI van zelfrijdende auto's.

Vanuit Portugal kan ik SJ niet bezoeken; stel ik een VPN in natuurlijk wel. Als SJ gewoon een goede website bouwt met goede security measures, heb je in principe cloudflare security helemaal niet nodig.

Ik gebruik cloudflare business ook; het is ideaal op vele fronten en vlakken. Maar je moet wel weten wat je doet en niet je bezoekers doodgooien met overdreven security maatregelen.
 
Ik ging er eigenlijk vanuit dat sj regelmatig met ddos the maken had ofzo vandaar die cloudflare. Maar als dat zonder echte reden wordt gedaan moeten die gasten toch echt even nadenken waaraan zei hun geld aan uitgeven.
 
Ik heb dit sinds een tijdje echt continue; vooral op de telefoon: zoeken, openen, pagina terug; deze bullshit...SJ is gwn een bagger site komt het op neer, na een aantal keer hou ik er meestal mee op haha op mijn PC minder last van tho, maar daarop open ik alles wat ik interessant vind in nieuwe tabs.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan