Recensie Carina, Den Haag, Doubletstraat 26a k1 4,22 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien een idee, als je naar Carina wilt gaan, eerst even een andere dame bezoeken, en dan voor de tweede ronde naar Carina gaan. Meestal kom je wat minder snel bij de tweede ronde. Ik zal dat wel een beetje onopvallend doen, want de meeste dames houden er niet zo van, als je eerst een wippie hebt gemaakt bij een andere dame, voordat je bij haar komt.
 
Gaat nog wel een tijdje duren. Nog 2 weken vakantie en in Nederland hebben eerst mijn vaste dames en een ander op het lijstje voorrang.
Maar ik zal laten weten hoe het ging. Weet alleen niet of ik tadafil moet gebruiken om het leuker te maken, jullie mogen het zeggen haha.
 
Ik ga haar zeker niet vragen. Het is nog nooit een dame gelukt om mij in cowgirl te laten komen. En ja, ik ben ook gereden door een aantal dames die het erg goed konden, maar de wrijving en tempo is te laag denk ik, ik weet het niet. Ik wil haar zeker de kans geven en haar haar best laten doen. Als het niet lukt idd naar doggy of plat doggy, want ik weet dat het dan niet heel lang duurt. En al helemaal niet met een reet zoal Carina heeft.
:) daarom eindig ik altijd plat doggy.....Ze heeft een heerlijke kont.... maar Kelly en Luna....... hebben betere billen....qua kont is Luna voor mij nr een..... lekker vol zacht en die heerlijke donkere huid.......
 
Vrijdag maar eens langs Carina om te testen of ze me in cowgirl kan klaarrijden.
Hopelijk is ze er (anders een domper), ben wel benieuwd.
Start ze met de standaard avondshift om 18:00 of is ze wat later?
 
Ben je nog steeds niet bij haar geweest Eagle? Dan wordt het inmiddels wel eens tijd.
Persoonlijk zou ik op een doordeweekse dag bij haar langs gaan. Vrijdag heb je kans dat ze (te) vaak bezet is.
Ik verwacht niet dat ze gelijk al om 18:00 present staat, ik zal eerder denken rond 19:30
 
Ben je nog steeds niet bij haar geweest Eagle? Dan wordt het inmiddels wel eens tijd.
Persoonlijk zou ik op een doordeweekse dag bij haar langs gaan. Vrijdag heb je kans dat ze (te) vaak bezet is.
Ik verwacht niet dat ze gelijk al om 18:00 present staat, ik zal eerder denken rond 19:30

Ja voor mij zijn andere dagen/tijden lastig. Weekenden zijn altijd vol en doordeweeks veel werk en vergaderingen. Vaak reserveer ik juist de donderdag/vrijdag avond hiervoor. En heel spontaan een middagje in het weekend als ik toch richting Den Haag/Rotterdam ga.

Vind 19.30 wel een klote tijd. Ik vind het wel fijn om na werk meteen die kant op te rijden, je ding doen en dan lekker op tijd terug naar Amsterdam voor een leuke avond.
 
Ja voor mij zijn andere dagen/tijden lastig. Weekenden zijn altijd vol en doordeweeks veel werk en vergaderingen. Vaak reserveer ik juist de donderdag/vrijdag avond hiervoor. En heel spontaan een middagje in het weekend als ik toch richting Den Haag/Rotterdam ga.

Vind 19.30 wel een klote tijd. Ik vind het wel fijn om na werk meteen die kant op te rijden, je ding doen en dan lekker op tijd terug naar Amsterdam voor een leuke avond.
misschien dat collega wandelaars kunnen zeggen van af welke tijd ze is te bewonderen. Zelf ga ik of s' middag of in de avond uur of 9 a 10
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij deze carina geweest. Mooie meid en prima service. Beetje kusjes in de nek, diepe blowjob (mc) en daarna zij on top. Dat laatste duurde niet erg lang. Ik spoot echt binnen de 2 minuten ofzo. Uiteindelijk kleine 10 minuten binnen geweest. Tja. Weet niet of ik dit nog eens ga doen want ik geniet liever iets langer. Deze dame on top is echt niet vol te houden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje terug op vrijdag was ik in DH op zoek naar Sonja maar ze was er helaas niet. Naar de doubie gelopen en uiteindelijk me keuze laten vallen op deze latina. Eigenlijk is alles er al wel over gezegd in deze topic maar ook ik wou nog even een review plaatsen. Ik vond het voor 40 euro erg leuk en het helpt dat ik vloeiend Spaans spreek! Leuk kort gesproken en daarna lekker geneukt. Toen ze me begon te berijden reverse doggy spoot ik de cd binnen 2 minuten vol. Voor mij herhaal gevaar.
 
Als er niet veel in de straat stond, dan was Carina altijd een veilige optie.
Maar ik verwacht haar eigenlijk wel met een paar weken weer terug.
Jammer dat ze hem altijd wel in de turbo stand zette.
 
Terug
Bovenaan Onderaan