Recensie Carina, Eindhoven, Baekelandplein 19 4,74 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pierre Woodman

Wandelaar
Forumpionier
29
25/07/21
18
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ja dit is echt een Roemeense beauty mijn hemel, wat een mooie vrouw met een super gedefinieerd gezicht, qua gezicht is dit echt het mooiste op het plein, ik was perplex. Top service lekker wippen geen tijdsdruk, mega lang sappig gepijpt en wat een lekkere poesje om aan te zuigen. Wat een heerlijk sympathiek wijffie.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een geweldige tijd gehad met deze lekkere jonge dame.
Zit bij elkaar al 6 jaar in het vak.
Heeft een heel mooi fijn lichaam en is superlief, als je dat ook voor haar bent.
Heerlijke befsessie gegeven en lekker zonder gepijpt.
Daarna ook in missio heerlijk geneukt, waarbij ze genoot van het weer klaarkomen.
De sappen uit haar grotje smaken heerlijk.
Afspraak was 20 min incl PZC, maar omdat het iets uitliep 20 meer afgerekend.
Een echte aanrader.
Ze is er pas rond 15.00 uur en is van plan nog een hele tijd te blijven.

Bekende is geen newbie, maar een echte oude bekende ;-)
 
Een geweldige tijd gehad met deze lekkere jonge dame.
Zit bij elkaar al 6 jaar in het vak.
Heeft een heel mooi fijn lichaam en is superlief, als je dat ook voor haar bent.
Heerlijke befsessie gegeven en lekker zonder gepijpt.
Daarna ook in missio heerlijk geneukt, waarbij ze genoot van het weer klaarkomen.
De sappen uit haar grotje smaken heerlijk.
Afspraak was 20 min incl PZC, maar omdat het iets uitliep 20 meer afgerekend.
Een echte aanrader.
Ze is er pas rond 15.00 uur en is van plan nog een hele tijd te blijven.

Bekende is geen newbie, maar een echte oude bekende ;-)
Als je echt een oude bekende bent dan weet je vast wel hoe je een recensie achterlaat.
 
Gisteren alweer Carina bezocht, ging voor een langdurige pijp, bef en rim sessie. Werd heerlijk door haar non stop gepijpt zonder condoom, haar tongetje langzaam op en neer over mijn schacht, zuigend nippend werd mijn gehele dop door haar tongetje verwend :). Ik waande me in de 7e hemel kolere wat kan zij lekker pijpen. Daarna switchte ik naar een positie dat ik haar lekker kon beffen en zij verder kon zuigen. Heb haar kontje ook lekker verwend, zag dat ze hier van genoot, we werden allebei zo geil dat we van geiligheid die avond bijna niks meer te gek was ;). Wederom een avond om nooit te vergeten mijn paal was in ieder geval heerlijk schoongemaakt :)
 
Gisteren alweer Carina bezocht, ging voor een langdurige pijp, bef en rim sessie. Werd heerlijk door haar non stop gepijpt zonder condoom, haar tongetje langzaam op en neer over mijn schacht, zuigend nippend werd mijn gehele dop door haar tongetje verwend :). Ik waande me in de 7e hemel kolere wat kan zij lekker pijpen. Daarna switchte ik naar een positie dat ik haar lekker kon beffen en zij verder kon zuigen. Heb haar kontje ook lekker verwend, zag dat ze hier van genoot, we werden allebei zo geil dat we van geiligheid die avond bijna niks meer te gek was ;). Wederom een avond om nooit te vergeten mijn paal was in ieder geval heerlijk schoongemaakt :)
Hoeveel was je kwijt?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren zag ik deze mooie verschijning staan in een blauw outfit. Ze gaf aan dat ze een kleurijk lingerie draagster is. Ze zal het plein dan ook meer kleur geven.

Ze is qua lichaam wel tenger. Iets meer body zal haar beter staan denk ik. Het is een vrolijke dame die makkelijk praat in het engels.

Eenmaal boven aangekomen deed ze snel haar lingerie uit. Mooie kleine borstjes en een heerlijk poesje. Ze begon me direct vol te pijpen en kreunde daar voolop bij. Daarna heeft ze haar tepelklemmetjes erbij gepakt. En ging heerlijk mijn pik berijden terwijl ze regelmatig aan de klemmetjes trok en draaide.

Daarna heeft ze naast mij gelegen en mij al tongend afgetrokken. Waarbij ik heerlijk ben klaargekomen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik durf het haast niet te zeggen maar ik denk dat dit echt het topper van het plein is geworden.
Wat een leuk persoon, goede sex en een leuk karakter.
Wat hier boven mij is geschreven over haar is niks van gelogen.
 
Gisteren zag ik deze mooie verschijning staan in een blauw outfit. Ze gaf aan dat ze een kleurijk lingerie draagster is. Ze zal het plein dan ook meer kleur geven.

Ze is qua lichaam wel tenger. Iets meer body zal haar beter staan denk ik. Het is een vrolijke dame die makkelijk praat in het engels.

Eenmaal boven aangekomen deed ze snel haar lingerie uit. Mooie kleine borstjes en een heerlijk poesje. Ze begon me direct vol te pijpen en kreunde daar voolop bij. Daarna heeft ze haar tepelklemmetjes erbij gepakt. En ging heerlijk mijn pik berijden terwijl ze regelmatig aan de klemmetjes trok en draaide.

Daarna heeft ze naast mij gelegen en mij al tongend afgetrokken. Waarbij ik heerlijk ben klaargekomen.
Klemmetjes bij haar of bij de klant ?😅
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond Carina bezocht, hele lieve en spontane dame. In haar blauwe outfit 😋.

Begonnen op het bed waar ik op mijn knieën zat en ze tegenover me op haar knieën kwam zitten. Ze taste me af en likte me hier en daar waar ik ondertussen hetzelfde met haar lichaam deed.

Na de verkenning begon ze me te enorm lekker te pijpen zc, ik ben zelde zo lekker en lang gepijpt.

Na het pijpen begonnen in missio waar ze van genoot, ze vroeg me steeds harder te gaan. Na missio vroeg ze of ze me opnieuw mocht pijpen ze vertelde dat ze de aders lekker vondt door de cockring. Na een tijdje pakte ze een condoom en zei ze nu doggy.

Na doggy heeft ze me heerlijk klaar gepijpt.

Tijdens het aankleden nog lekker gebabbeld over koetjes en kalfjes en voldaan huiswaarts gekeerd.

Zoals andere zeggen haar borsten (Jack en Daniël) hadden voller gemogen maar ze passen prima bij haar figuur (wat mijn inziens enorm mooi getekend is).
 
Goed dat je weer terug bent Bekende! Wellicht kan een van de moderators je het label 'oudgediende' geven want 'Newbie' past zeker niet bij jou haha '-)
Helemaal mee eens.
Bekende heeft in het verleden heel veel gepost op hookers.nl.
Hopelijk gaat hij de "draad" hier weer opnemen, want er is nog steeds maar een heel klein percentage wandelaars die hun ervaringen hier delen, terwijl we er allen bij gebaat zijn.

Daarom wordt Carina binnenkort mijn volgende doelwit (mits ze beschikbaar is).
 
Helemaal mee eens.
Bekende heeft in het verleden heel veel gepost op hookers.nl.
Hopelijk gaat hij de "draad" hier weer opnemen, want er is nog steeds maar een heel klein percentage wandelaars die hun ervaringen hier delen, terwijl we er allen bij gebaat zijn.

Daarom wordt Carina binnenkort mijn volgende doelwit (mits ze beschikbaar is).
Carina is in februari op vakantie en komt pas eind die maand terug. Ze weet nog niet welk raam omdat de dame die normaal op 19 links zit dan weer terug is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na eerdere ervaring deze avond de tweede ronde bij Carina binnen gestapt. Kort samengevat super ervaring het overtrof de eerste keer met haar welke ook goed was (afgelopen week).

Begonnen met een goddelijke pijpbeurt niet te droog niet te nat waarbij ze lekker slierten trok ☺️.

Met haar mond deed ze professioneel een condoom om en ging zonder toevoeging van glijmiddel of spuug boven op zitten. Toen ze bijna niet meer kon tilde ik haar licht op waarna ze hevige geluiden maakte. And now you on top… tijdens dit standje kneep ze met haar ene hand het kussen fijn en met de andere mij keel. Ook hier hevig gekreun. You want doggy vroeg ze met een bigsmile we begonnen normaal doggy en haar hevig gekreun ging door. Tijdens een korte break duwde ze het kussen onder haar buik, deed haar benen tegen elkaar en zo gingen we door. Na verloop zei ze Lets go spoon waar ik achter haar lag op de zij, niet helemaal mijn ding. Oké now you have 3 minutes left how you want to come, ik liet haar trekken en ik lapte nog €50 bij zodat ze me lekker klaar zoog.

Nog een babbel van 10 minuten en voldaan huiswaarts.

Ik denk dat ik geen andere dame meer ga proberen na deze ervaring ☺️
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week, laat, tegen twaalven op het plein geweest. Bij nr. 19 gekeken, even later was ze even weg. Toen ik het bijna wel gezien had en ik al op de hoek van het plein stond tuurde ik nog eens in haar richting, ze begon enthousiast te zwaaien en te wenken. Tja, bij zoveel hartelijkheid (en de goede recensies) kom ik vol op haar af.
Ze praatte vol uit, schatte mij in als een normale kerel en ze leek vol op haar gemak. Even gepraat over Antwerpen. En toen was het wel tijd om dichter, heel dicht tot elkaar te komen. Ze wees jack en haar ander bors(tje) aan. Lekker gezoend en gelikt. Om vervolgens haar poes te verkennen, een beetje face-sitting en toen 69. Mmm, dat pijpen (met condoom) kan ze wel hoor. Ondanks wat remmend middel schoot het bij mij toch rap omhoog, zodanig dat zij ook verrast was, dus toen maar pijpend afgemaakt, van neuken kwam het er niet meer van. Maar goed, ik was weer afgeblust en nog wat gekletst. Leuke meid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan