caring bull gangbang

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.028
20/08/21
1.475
29
Wie heeft er ervaring met GB van Caring Bull? Ik heb vaak advertenties gezien, maar ik zie een relatief hoge prijs, niet de meest indrukwekkende fotos, een mooie site opgezet door iemand die taalkundig zwakbegaafd is en er wordt gevraagd om een voorschot.

Is het de moeite waard?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nu bij twee gangbangs van David (Engelsman) Caring Bull geweest en beide waren echte top feestjes. Is luxer dan de normale feestjes (een soort high class feestjes) max 5 heren per dame, dus een zeer intieme setting en de gedeeltelijke vooruitbetaling is om fakers en no-shows te voorkomen. Bij dit feestje word je ook nog eens ontvangen met een glas champagne en canapé's

Dit feestje is met Katina en Kristina. Het laatste feestje wat hij had was met Kristina alleen, een echte high class dame maar wel één die zich in al haar gaatjes (dus ook anaal) laat nemen en ook niet vies is van een dvp. Uit de uitnodigingsmail die ik heb gekregen van David maak ik op dat Katina gedurende de hele gangbang blind folded (geblinddoekt) is.

Ik moet even kijken hoe het uit komt, maar als het even kan dan ga ik er weer heen.

Dit zijn gangbangs in het wat luxere en hogere segment zeg maar (high class dames, champagne enz) dus ook een wat hogere prijs alhoewel ik die nog mee vind vallen.

Hieronder de link naar de website met aankondiging van de gangbang (is in het Engels)

 
Kan je ergens zien welke dames zij hebben voor de gangbangs?
Die van de aankomende gangbang zijn niet mijn smaak, ben benieuwd of er enige variatie in zit
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.391
Leden
33.211
Nieuwste lid
tostimeester
Terug
Bovenaan Onderaan