Recensie Carla, Amsterdam, Oudekerksplein 16 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.519
02/07/21
4.198
47
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Normaal gesproken ben ik niet zo enorm gecharmeerd van de 'dames rond de kerk' maar er zit er altijd een tussen die me met haar mooie donkere ogen vrij nadrukkelijk aankijkt en dit keer kon ik niet weerstaan.

Ik denk dat ik al wel een keertje of dertig langs haar raam gelopen ben zonder naar binnen te stappen, maar de schaarste van mooie dames in de prive-ontvangst en beperkte keuze-optie op een dinsdag avond leiden me recht in haar armen.
Van mijn twee favorieten in de Oudekennis steeg was de vriendelijke, betaalbare dame er niet en de erg knappe optick-fuck dame keek me stout aan, maar leek me niet welwillend om een redelijke prijs te hanteren.

De eerste keer dat ik langs Carla's raam liep zag ze me niet (in gesprek met een collega), maar daardoor kon ik even nadrukkelijker naar haar volle boezem kijken. De tweede keer maakten we weer heftig oog-contact en was ze wat assertiever dan normaal gesproken. Het deurtje ging open, ze zei iets, ik keerde om en stond binnen voor ik er goed en wel erg in had. Zo gaan die dingen!

Bij het langs lopen had ik altijd gedacht dat ze verlegen was, ze staarde me altijd aan met warme, lieve Bambi-ogen, maar eenmaal binnen bleek het een goedlachse, vriendelijke dame uit de Dominicaanse Republiek. Een nieuwe afkomst voor mij qua dames-bezoekjes, meestal ben ik een Oost-Europa-ganger.

Super hartelijk in de omgang, maar wel professioneel met haar tijd omgaand, probeerde ze me eerst te verschalken voor een sessie van een uur, maar toen ik aangaf dat dat er voor mij toch niet inzat, besloten we voor een basis suck & fuck van 50€ te gaan.

Waarmee dus idd bewezen werd dat het gebied rond de kerk ook in de avond/nacht betaalbaarder is dan de andere Amsterdamse straten.

We kleden ons uit en Carla bleek over een flinke, lekkere kont te beschikken. Zelfs iets aanweziger dan die van de dames die ik normaal bezoek, maar iedereen met een voorkeur voor Zuid-Amerikaanse dames zou er sowieso van smullen.

Daarnaast heeft ze een lief gezicht, lichtbruine huid en grote, natuurlijke borsten, formaat cup D. Anders dan bij de ranke Oost-Europese dames die ik meestal bezoek, maar wel echt lekker.
Ze streelde mijn lijf met haar boezem en liet zich overal probleemloos beet pakken (ik doe dat wel subtiel), waarna ze me begon te pijpen met het juiste gevoel. Ze weet wat ze doet zeg maar.
Direct viel me daarbij op dat de bedden iets ruimer zijn dan in de rest van het Wallen-gebied, een zegen voor een man zoals ik die allergisch is voor te smalle bedjes.
Na een prima blowjob, vroeg ze hoe ik wilde neuken en ik koos voor missio. Ben meer een borsten dan een kontje-man. Ze liet mij het ritme bepalen, hield er geen handje bij oid en voelde precies goed aan hoe ik wilde neuken. Op zo'n moment vond ik die mooie grote donkere kijkers echt spannend, was dat een nieuw soort ervaring en terwijl we neukten zocht ze het oog-contact ook op. Voeg daarbij die flink grote borsten en een prima neuk-sessie en het zal jullie niet verrassen dat ik besloot zo gewoon klaar te komen.

Naderhand nog een relaxed praatje en een vriendelijk afscheid en ik was weer een goede ervaring rijker.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan