Wandelvrind
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Duits
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Totale kosten (in euro)
- icm andere dame samen 75
gewandeld met Carla, happy hour na wandeling met Lucy. Carla komt dan op de kamer. Ze komt uit Equador. Leuk open gezicht, spontane vrouw met bril. Niet superslank, maar ook niet dik. mooi egale bruine huid. Spreekt wat Duits. Is vrolijk in de omgang, lacht makkelijk. uitgebreid tongzoenen, heerlijk. lekker knuffelen, elkaar teasen.
PZC waarbij ze je lekker aankijkt en via de spiegel goed mee laat kijken. Ondanks de ronde ervoor met Lucy, lukt het haar om mij snel weer boven-jan te krijgen. Tijdens een uitgebreide befsessie met vingers kwam ze met langgerekte kreun pulserend klaar. Uiteindelijk nog heerlijk door haar gepijpt waarna ik op haar borsten klaar kwam.
Ik moet zeggen een bijzonder goede wandeling, beter dan welke andere van de afgelopen maanden, dus zeker herhalingsgevaar. Benieuwd hoe ze is als ze je wat beter kent.
Ze werkt, zoals vele dames bij Mabuhay, ook bij Sky in Wuppertal, en zou daar na het weekend weer naar terug gaan.
PZC waarbij ze je lekker aankijkt en via de spiegel goed mee laat kijken. Ondanks de ronde ervoor met Lucy, lukt het haar om mij snel weer boven-jan te krijgen. Tijdens een uitgebreide befsessie met vingers kwam ze met langgerekte kreun pulserend klaar. Uiteindelijk nog heerlijk door haar gepijpt waarna ik op haar borsten klaar kwam.
Ik moet zeggen een bijzonder goede wandeling, beter dan welke andere van de afgelopen maanden, dus zeker herhalingsgevaar. Benieuwd hoe ze is als ze je wat beter kent.
Ze werkt, zoals vele dames bij Mabuhay, ook bij Sky in Wuppertal, en zou daar na het weekend weer naar terug gaan.