Recensie Carla, Den Haag, Doubletstraat 31 k14 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandeleer

Stamgast
Forumpionier
486
03/07/21
299
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vanmiddag de gok gewaagd om eens binnen te gaan bij Carla. Maar van zodra de gordijnen dicht gingen kreeg ik eigenlijk al spijt van mijn keuze. 35€ overhandigd, kleren uit en zelf mijn penis wassen boven lavabo. Carla had een soort van luipaardprint body aan en deed dit ook uit. En wat ik vermoedde toen ik binnenkwam kwam uit; veel te strak lichaam en volgens mij ook een bewerkte buik om te vermageren. Ik gaf haar een zoen op de mond naast het bed en ik mocht me neerleggen. Meteen greep ze naar een condoom vóór het pijpen begon. Ik vroeg of ze pzc deed maar dit zou 5€ meer kosten. Aangezien ze toch mijn type niet bleek te zijn niet geplooid en liet haar een omdoen. Het pijpen was niet spectaculair te noemen maar ook niet ondermaats. Ze masseerde terwijl een beetje mijn balzak. Echter duurde de pijpbeurt helemaal niet lang (hooguit anderhalve minuut). Ik vroeg of ze nog even wou doorgaan maar ze wou dat ik op haar kwam liggen. Ze spreidde haar benen en heb het binnen de minuut in missionarispositie afgemaakt. Het zat al weken in mijn hoofd om haar eens te nemen. Maar zal voortaan eerder vervelend worden als ik terug naar Jennie ga en Carla mij ziet voorbijwandelen.
 
Man, je betaalt 35 euro. Natuurlijk krijg je dan geen top behandeling.
Wat is dat nou voor een rare opmerking, een meid als Carla, moet gewoon in haar handjes knijpen aks ze een klant krijgt, een ding weet ze zeker, als ze een slechte service geeft, dat deze klant niet meer terug komt.
 
Laatst bewerkt:
Los van de bekende TMM's weet iedere wandelaar dat, naast het betaalde bedrag, ondermeer de bekende "klik" tussen de partijen mede bepalend is voor de mate van serviceverlening van de DVP. De één "mag" meer of krijgt meer voor elkaar dan de ander. Ook ik heb In het verleden genoten van haar kunsten en dit altijd zonder klagen. Maar ik heb dan ook nooit het instaptarief betaald. Deed ik overigens nooit bij de dames die ik bezocht. Het is nog altijd de dame die bepaald en niet de klant die betaald. De klant die naar zijn mening niet de service krijgt die hij verwacht te krijgen, zal hoogstwaarschijnlijk niet terugkeren. Simple as that.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag snelle keuze gemaakt bij Carla. Kon nog geen recensie vinden, alleen van een andere Carla in de Doub. Dus graag samenvoegen als er al een topic over bestaat.

Rond 12.30 uur liep ik in de Doub en er was weinig keuze. Carla zei me gedag en heeft ook gewoon recht op pik. Dus heb haar kamertje geinspecteerd. Aardige vrouw, gemiddelde service. Was een leuke ervaring, maar ga er geen tweede keer meer heen. Voor het pijpen nam ze de tijd. Vond alleen niet dat ze de tactieken had om te pijpen en neuken.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Ik ken Carla al jaren en heb haar vele malen bezocht. Er zijn soms wat Braziliaanse dames die nog beter pi*pen dan Carla, maar die komen en gaan en Carla is er meestal. Voor € 35 weet ik niet, maar voor iets meer neemt ze uitgebreid de tijd en ik mag alles doen wat ik waar ik zin en heb. Het lekkerste bij haar vind ik PZC afgerond met CIM. Voor ne*ken zijn er strakkere dames in de straat.
NZC heb ik nooit geprobeerd; levensmoe ben ik nog lang niet. Er zijn overigens meer oudere dames in de straat die NZC voorstellen tegen bijbetaling.
 
⭐️ 1 ster, maar 2 sterren als ze eerlijk was geweest.

Ben ergens 3-4 maanden geleden belazerd door dit wijf. Heb haar 50 betaald ipv 40 voor een blowjob, want ze zou hem na het komen nog verder zuigen (met condoom), dus max nog 30 seconden ofzo.

Eenmaal op hoogtepunt haalde ze hem gelijk uit haar mond en deed alsof ze een hoestbui had, alsof ik achterlijk ben. Heb dus voor niks 10 euro extra betaald.

Daarnaast is haar lichaam bloot veel minder aantrekkelijk dan met kleding van een afstandje, maar dat is bij iedere dame van over de 35 ofzo
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan