Recensie Carla, House of Pleasure, Kinrooi 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kranky

Vaste klant
153
13/02/22
117
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/carla-vandaag-aanwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag op de bonnefooi naar HOP in de hoop dat Lina of Lola aanwezig is en beschikbaar. Eigenlijk puur en alleen op basis van de goede recensies op dit forum.

Aangekomen en 5 vrouwen beschikbaar, waarbij ik niet alle namen heb onthouden. Lina was er en bezet, Lola stond wel in de line up. Het is een mooie vrouw om te zien, maar ik kreeg er geen wauw gevoel bij. Wel bij Nikita en Carla. Dus dan maar 2 keer een half uurtje ipv één meer een uur. De ontmoeting met Carla was heel spontaan met meteen 2 kussen, voor mij altijd een plus. En ze lijkt nog eens precies op de foto online. Gelukkig dan wel de foto waar ze heel naturel op staat (liggen met haar buik op bed en de hakjes omhoog).

De ontmoeting op zich was heel goed. Lekkere tongzoenen en echt het gevoel als of je seks had met een date. Heerlijke borsten! Pijpen, vingeren, beffen, het kwam allemaal aan bod. Blow job was heel sensueel, lekker diep en net veel speeksel. Ballen en anus werden niet vergeten, wat ik altijd heel heerlijk vind. Heel meegaand in alle standjes en op het einde mijn zaad over die heerlijke stevige kont gespoten.

Het Is dat ik eerst Lina nog eens wil doen, maar ga zeker nog een keer terug naar Carla. Dit is echt een heel lief en verleidelijk meisje.

Recensie over Nikita volgt later vandaag!
 
Daar werken 146 dames :oops::rolleyes: ??? Maak daar maar eens een keuze.....:p Er zitten wel godinnen tussen :geek:

 
Daar werken 146 dames :oops::rolleyes: ??? Maak daar maar eens een keuze.....:p Er zitten wel godinnen tussen :geek:


Dat zijn volgens mij alle dames die er door de jaren zijn geweest. De meesten gaan en komen geregeld terug heb ik opgemerkt.

Kom er op het juiste moment en je weet niet welke godin je moet kiezen. Een andere keer heb je pech en is er één of geen voor jou persoonlijke smaak.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan