Recensie Carla/Issa/Isabel, Leopoldsburg (Voorheen Genk) 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dave1

Newbie
4
11/02/23
6
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/for-the-first-time-in-your-city-5.html
Totale kosten (in euro)
200€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben gisteren bij carla in genk geweest.
En wow wat een knap ding is dat, volledig gelijk op de foto's.lekker geneukt in verschillende standjes.Tussendoor nog een leuk/kort gesprekje gehad ze pijpt super en als ze naar je kijkt terwijl ze je likt is het moeilijk om niet al klaar te komen.Lekker fris kutje om te likken.
En ze word graag hard genomen in alle standjes en als je in haar
Top ervaring en ga zeker nog eens terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/for-the-first-time-in-your-city-5.html
Totale kosten (in euro)
70€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toch maar eens het risico genomen om naar Carla te gaan in Leopoldsburg. Ontvangt zoals meerdere dames in die regio in La Vie Est Belle, wat een zeer mooie accommodatie is!

Heb enkel 15 minuten gepakt omdat ik liever eerst kort afspreek, voor mocht het tegenvallen. Ik moet zeggen dat het helemaal niet tegenviel.

Bij aankomst op de parking bericht gestuurd dat ik er was. Na enkele minuten kreeg ik het kamernummer door en kon ik gewoon binnen lopen. Na aankloppen deed ze open in mooie lingerie en zag ik al meteen dat de foto's best waarheidsgetrouw zijn. Sterker nog, ik vind dat ze er in het echt nog iets beter uitziet. Strak lichaam, kleine maar mooie borstjes en het gezichtje was ook wel aangenaam, al droeg ze wel make-up (wat ze mooi had gedaan). Ze stelde haar keurig voor met drie kussen.

Na financiële overdracht, kleren uitgedaan en op het bed gaan liggen waar Carla na haar eigen lingerie uit te doen, meteen op me ging zitten en begon te kussen (lichaam). Na een minuutje ofzo daalde ze af naar onder. Onderbroek uit en condoom aan waarna ze direct begon met pijpen. Omdat ik sceptisch was in het begin, werd ik aangenaam verrast. Afwisselend diep, traag en snel.

Na een minuutje of vijf even erop laten klimmen (de standaard gang van zaken "only one position" was wel van toepassing, maar gezien de korte tijd snap ik dat wel). Ze deed goed mee en liet licht gekreun horen. Gespeeld of niet, vind ik dat wel altijd wat fijner dan iemand die geen geluid maakt. Het was zeker niet niet overdreven. Na enkele minuten ging ze op eigen initiatief ervan af om alles met de mond af te maken (had dit wel op voorhand gevraagd, dus weet niet of ze dit ook standaard doet), wat ook gebeurde.

Al bij al was het een zeer positieve ervaring. Carla is een vriendelijk meisje. Ze leek wel alles zeer haastig en snel te willen doen, maar omdat ik er maar 15 minuten was kan ik het haar niet kwalijk nemen en weet dus niet of dit ook gebeurt wanneer je bijvoorbeeld 30 minuten of 60 minuten boekt.
 
Toch maar eens het risico genomen om naar Carla te gaan in Leopoldsburg. Ontvangt zoals meerdere dames in die regio in La Vie Est Belle, wat een zeer mooie accommodatie is!

Heb enkel 15 minuten gepakt omdat ik liever eerst kort afspreek, voor mocht het tegenvallen. Ik moet zeggen dat het helemaal niet tegenviel.

Bij aankomst op de parking bericht gestuurd dat ik er was. Na enkele minuten kreeg ik het kamernummer door en kon ik gewoon binnen lopen. Na aankloppen deed ze open in mooie lingerie en zag ik al meteen dat de foto's best waarheidsgetrouw zijn. Sterker nog, ik vind dat ze er in het echt nog iets beter uitziet. Strak lichaam, kleine maar mooie borstjes en het gezichtje was ook wel aangenaam, al droeg ze wel make-up (wat ze mooi had gedaan). Ze stelde haar keurig voor met drie kussen.

Na financiële overdracht, kleren uitgedaan en op het bed gaan liggen waar Carla na haar eigen lingerie uit te doen, meteen op me ging zitten en begon te kussen (lichaam). Na een minuutje ofzo daalde ze af naar onder. Onderbroek uit en condoom aan waarna ze direct begon met pijpen. Omdat ik sceptisch was in het begin, werd ik aangenaam verrast. Afwisselend diep, traag en snel.

Na een minuutje of vijf even erop laten klimmen (de standaard gang van zaken "only one position" was wel van toepassing, maar gezien de korte tijd snap ik dat wel). Ze deed goed mee en liet licht gekreun horen. Gespeeld of niet, vind ik dat wel altijd wat fijner dan iemand die geen geluid maakt. Het was zeker niet niet overdreven. Na enkele minuten ging ze op eigen initiatief ervan af om alles met de mond af te maken (had dit wel op voorhand gevraagd, dus weet niet of ze dit ook standaard doet), wat ook gebeurde.

Al bij al was het een zeer positieve ervaring. Carla is een vriendelijk meisje. Ze leek wel alles zeer haastig en snel te willen doen, maar omdat ik er maar 15 minuten was kan ik het haar niet kwalijk nemen en weet dus niet of dit ook gebeurt wanneer je bijvoorbeeld 30 minuten of 60 minuten boekt.
Moest je je niet eerst melden bij een balie? Je liep gewoon naar de desbetreffende kamer?
 
... was dar 150€ met pzc incl?
ze vroeg aan mij 50€ extra voor pzc.
En een date van 200 vind ik te veel voor een niet-vlaamse meid.
Waarom zou een Vlaamse meid meer mogen vragen? Mijn ervaring is zelfs dat de meeste vlaamse meiden die ontvangen qua uiterlijk veel minder zijn dan de gemiddelde oost Europese of Latina.
Of je moet die meerprijs willen betalen voor de babbel die je kan voeren (wat zelfs dan nog geen zekerheidje is)
maar qua seks en zeker qua uiterlijk ben je meestal beter af bij Buitenlandse dames.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/for-the-first-time-in-your-city-5.html
Totale kosten (in euro)
250€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week even langsgeweest in Hasselt, gaat nu door het leven als Ada ;)

Had haar ad al een aantal keer zien passeren, maar het leek me altijd wat louche (Steeds veranderende naam), maar de achtergrond op de foto's kwamen me bekend voor. De nood was hoog en toch maar even gebeld om de stem te horen.

Zachte lieve stem stelde me al wat gerust.

Eenmaal aangekomen was ik aangenaam verrast, helemaal het meisje van de foto's. Misschien zonder de filter op haar gezicht, maar desalniettemin een prachtig meisje. Héél slank, met mooie borstjes en perfecte verhoudingen. Had een doorschijnende body aan.

Snel even een douche genomen, wat ze wel leek te apprecieren. Goeie massage gekregen, niet de meest erotische, maar ontspanning mocht na een lange werkdag 😂

Pijpen was wel minder, af en toe wat tandjes konden nogal onaangenaam voelen. En ritme was van zacht rond de eikel naar een ruwe deepthroat. Nu toen ze doorhad dat ik het liever zachter had, paste ze zich aan.

Condoom met de mond erover en dan gaan. Doggy echt een aanrader, zo een smalle taille tov dat kontje. Geweldig om te zien.
Paar standjes afgewerkt tot missio en kon toch niet aan de drang weerstaan om dat gezichtje vol te schilderen (al zorgde ze er wel vakkundig voor dat er niets in haar ogen kwam).

Mijn kunstwerk even bewonderd voor ze zich opfriste en toen nog een minuutje of 5 massage om af te ronden.

Lief meisje! Niet omvergeblazen top, maar herhalingsgevaar is er wel als ik in de buurt ben.

Meest spijtige is dat er echt niets van kussen mogelijk is, prachtige lippen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/for-the-first-time-in-your-city-5.html
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Prachtig meisje, waarheidsgetrouwe foto's. Zeer slank wel. Ze is lief en ook best intelligent, maar werkt wel een beetje af. Na een dikke 20 minuten stond ik buiten, toch een aanrader.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/for-the-first-time-in-your-city-5.html
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze middag haar ook maar eens een bezoekje gebracht.
Ik ben een kontenman en haar kontje is toch wel perfectie.
Afspreken ging heel gemakkelijk en vlot.
Bij binnenkomst was ik aangenaam verrast. Lijkt helemaal op de foto's, Prachtige dame dus.
Gekozen voor een half uurtje en had gevraagd of ze een lapdance wou doen.
Moest mijn onderbroek aanhouden maar heerlijk hoe ze met dat prachtig kontje op mijn schoot bewoog.
Daarna gaan liggen op het bed en heeft ze mij even gepijpt.
Toen kwam ze in reverse cowgirl op mij zitten en man wat een prachtig zicht op die heerlijke kont.
Duurde dan ook niet lang voor ik klaar kwam.
Daarna heeft ze nog een korte massage gegeven.
Heerlijke dame en zeker voor herhaling vatbaar

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/carla-3316
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Contact via app, snelle reactie.
Ontvangt op hotel in Genk op doorgaande weg naar Hasselt.

Mooie, vriendelijke dame en ook zoals op de foto's.
Merkte wel dat ze wat gesloten is, spreekt degelijk Engels met af en toe herhaling van woorden/zinnen, maar er kwam geen echt gesprek op gang.

Vooraf en achteraf opfrissen mogelijk.
Beffen en zoenen (lichaam wel) was niet mogelijk.
PMC en intiem was goed, niks op aan te merken.

Tussendoor nog een massage gehad en die was prima.

X aantal keer werd toch ff de telefoon gebruikt, blijft toch jammer..

Herhaling weet ik niet, mis toch een totaalplaatje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ada-575
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Advertentie:
Waarheidsgetrouwe foto's.
Knap slank meisje, strak lichaam. Knap gezichtje.
Zou ze wel eerder 25 geven dan 21 jaar.

Locatie:
Reist rond.

Prijzen:
100 euro/150 euro 30 min/60 min.
50 extra voor PZC.

Communicatie:
Engels.
Vlot en duidelijk.

Mogelijkheden:
Intiem met condoom.
PMC (PZC was meerprijs)
Verschillende standjes.
Kussen en likken van lichaam.
TZ niet mogelijk, ook niet tegen extra prijs.

Vriendelijk en heel knap strak meisje.
Strak lichaam. Strakke poes.
Heel goed in wat ze doet. Heeft conditie. Kan heel goed pijpen.

Aanrader.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/for-the-first-time-in-your-city-5.html
Totale kosten (in euro)
130€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb haar eind november in Turnhout een bezoekje gebracht. Het is een super aantrekkelijke jongedame die lekker kan pijpen en neuken.

Voor beffen moest ik wel €30 extra betalen, wat ik toch wel een beetje een buzzkill vond. Verder vond ik ze ook wat aan de passieve kant en had ik persoonlijk niet echt een klik met haar. Haar Engels was wel vrij goed maar ze doet weinig effort om een niet-fysieke connectie te maken. Dat is toegegeven niet de hoofdzakelijke reden waarom we een dvp opzoeken, maar draagt wel bij tot een GFE.

Al bij al was het zeker nog wel een goede ervaring maar is er weinig herhalingsgevaar voor mij vanwege de voorgaande paragraaf.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-sexy-brunette-in-town.html
Totale kosten (in euro)
330
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren deze schone ontmoet in cupido Genk. De foto's zijn 100% waarheidsgetrouw en straffer nog want in het echt ziet ze er better uit. Echt het type dame waar mijn voorkeur naar uit gaat, knap slank mooi bruin kleurtje en kleine borsten. De date zelf begon met een begroeting met 3 kusjes (geen TZ dat doet ze niet). Dan hebt ik mij opgefrist en zijn we op bed beland, eerst een korte massage van de rug waarbij mijn jonge heer ook aandacht kreeg, mij omgedraaid en toen ging ze over tot pijpen en ik moet zeggen uitstekende blowjob, moest haar afremmen of het geweer ging al af, dan heb ik haar verwend en je voelde dat ze er van genoot. Enige tijd later over gegaan naar het echte werk en man de wijze waarop ze het condoom aanbrengt met haar mond is al hemels, zeker als je haar erna ziet zitten op je. Duurde niet lang of condoom was gevuld. Even opgefrist en een babbeltje gedaan in het Engels. Dan terug in 69 overgegaan tot doggy en man wat een zicht op haar lichaam als je haar in dit standje neemt en je kunt gerust door stoten. Ze kreunt zachtjes mee en het duurde niet lang of de condoom was terug gevuld, verfrist en even pauze, waarna de 3de ronde begon met mission. Na 3 hoogtepunten voldaan huiswaarts gereden en ik zie haar zeker nog terug als ze in Limburg is.
 
Ben dit weekend voor het eerste naar een DVP gegaan. Adda in Genk. Afspraak maken verliep vlotjes. Toen ik binnenkwam op haar kamer had ze aan wat ik haar gevraagd had over chat. Toen we er aan begonnen, heeft ze ook tot op de letter alles gedaan wat ik haar gevraagd had. Niks op aan te merken. Haar lichaam is echt wel geweldig mooi. Zelfs haar kleine borstjes zijn zo perfect. Ik vind ze beter dan die dikke nepborsten. Adda vind ik zeker een aanrader.

Ik heb me natuurlijk heel erg ingehouden omdat ik bang was om een SOA te krijgen. Als ik wat meer de remmen zou loslaten dan zou het waarschijnlijk nog beter zijn geweest.

Ik had het ook wel wat met haar te doen. Op het einde zei ze dat ze zich verveelde in Belgie omdat ze hier geen vrienden en familie heeft en ze hier enkel is om te werken. Moet echt wel vreselijk voor zo een jonge vrouw om zo een eenzaam bestaan te leiden.

Dit gezegd zijnde, alhoewel mijn eerste ervaringen zeker niet slecht waren ... ik heb toch geleerd dat van DVP naar DVP gaan niet echt iets voor mij is. Het zal ook meteen mijn laatste keer zijn. Ik wou nog even mijn 2 reviews neerpennen om de community wat terug te geven want zonder jullie reviews had ik me waarschijnlijk echt laten bedotten. Ik had namelijk een vrouw op het oog die er zeer goed uitzag maar in de reviews werd het me duidelijk dat ik ver weg van haar moest blijven :).

Ik wens jullie allemaal veel succes en als er mensen zijn die twijfelen over Adda, laat de twijfels maar varen. Ze is echt een toppertje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Carla bezocht, ze doet effectief wat ze zegt, ik bedoel hiermee, alles wat ze niet aangeeft of wat ze niet wil doen zal ze gewoon aangeven. Een fantastische lieve meid. Lolita type (foto's waarheidsgetrouw) die je ontvangt op hoge hakken en met sexy lingerie. Nu nog een grote zak om ze met mee te nemen en alles komt goed. :ROFLMAO: hetgeen wat ze aanbiedt doet ze goed en met feeling. Mij ziet ze zeker terug.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan